Disney tickets: Korting na bezoek Fairfield Resort
Wij kregen na een 2 uur durende bezoek aan een resort complex zo'n 120 dolar korting ( met z'n tweetjes) .
in ons hotel ..Sheraton resort stond een balie hier van
We wisten niet dat het om huisjes melken ging( dachten een promotie van een hotel) ... maar na duidelijk uit leggen dat je toch niets ziet in time Sharing .. kregen we de kaartjes met 50% korting.
.
Iemand dit ook wel eens gedaan?
Re: Prijsverschillen aanbieders Disney Tickets
Ik had op de site van WDW zelf gekeken. Voor 4 personen, tien dagen park en 6 opties Water Park, Fun and More zou ik op $ 1064,- komen. Omgerekend (ff de koers van € 1,25 per $ aangehouden) kwam ik op € 850,-. Bij Americanvac.nl hebben ze een Europese aanbieding (ff uitgevraagd) en daar kwamen dezelfde tickets op € 764,-. Scheelt toch weer bijna € 100,- ;)
Ik boek wel altijd bij WDW (weliswaar via een Amerikaanse agente, maar die hanteert dezelfde tarieven als WDW). Ik heb echter de afgelopen 10 boekingen NOOIT het standaardtarief betaald dat je op de WDW-site te zien krijgt. Er is (met enige planning) altijd wel een korting variërend van 20% tot 45% op de kamerprijzen te krijgen, of een gratis mealplan.
Frank,
Doe je deze moeite voor de toegangstickets?
Niet ALLEEN daarvoor. Ik heb bijvoorbeeld vorig jaar een jaarpas gehad, maar daar heb ik wel 4 bezoeken aan WDW mee gedaan. Alleen de eerste keer heb ik dus die passen erbij besteld, de andere 3 keer alleen kamers (met korting voor jaarpashouders dus). In de tijd van de Florida Fun in the Sun passen heb ik standaard room-only geboekt, want die pas was een te goede aanbieding. De room-only heb ik dan geboekt tegen Fall Value Rates of met een korting van de (toen nog bestaande) Disney Club. Voor ons komende bezoek heb ik de MYW-tickets wel besteld, samen met de kamers, omdat je bij dat package het meal-plan gratis kreeg. Er is dus niet 1 bepaalde strategie die ik altijd toepas, maar een beetje afhankelijk van de opportuniteit.
Re: Korting disney na bezoek fairfield resort
Ik heb het ook gedaan vorige maand. Via Marriott. Ik toonde interesse in die kaartjes maar toen kwam pas de aap uit de mouw. Je moest een presentatie bijwonen van 1,5 uur wat op Timesharing aankwam. Toen had ik er al gelijk geen zin meer in.
Volgens de hotel klerk gewoon aandacht tonen en aan het eind vriendelijk bedanken voor de tijd. Dat zou 90% doen.
Toen we daar waren zag ik toch wel heel veel mensen formulieren invullen terwijl ik toch niet echt van plan was ergens voor de tekenen.
Nu had ik al eens gelezen over timesharing en wist dus dat ik er niets voor zou voelen. Zeker omdat ik dat geld gewoon niet heb (of er voor over heb)
Uiteindelijk overleefd en de kaartjes ontvangen voor Universal.
Wij willen met 5 personen naar WDW maar 2 dagen, weet iemand wat het goedkoopste is, misschien een site? Is een park hopper dan wel zo voordelig om erbij te nemen?
Alvast bedankt! groetjes!
Als je maar zo kort gaat, is het prijsverschil te verwaarlozen, en zou ik de tickets ter plaatse kopen.
Een hopperpas heb je alleen nodig als je van plan bent meerdere parken op een dag te bezoeken, maar als je maat 2 dagen hebt, betwijfel ik of je daar tijd voor hebt.
Eric
Sta je niet heel lang in de rij als je de tickets koopt bij WDW ter plaatse?
groetjes!
Nee, dat valt best wel mee. Alhoewel 5 minuten al erg lang kan zijn in de Floridiaanse warmte met allemaal kids om je heen die maar één ding willen: eindelijk naar binnen.
Bij de meeste hotels verkopen ze trouwens ook tickets, en bij een paar WallMarts ook, maar dat zou ik in jullie geval zonde van de tijd vinden.
Kijk uit met kantoortjes langs de weg met heel speciale aanbiedingen, kan goed zijn, maar kan ook gebruikt kaartje zijn.
Eric
Re: Korting disney na bezoek fairfield resort
Vrienden hebben wel zo'n presentatie bijgewoont en hebben gezegd dat ze het thuis financieel zouden bekijken. Kregen er wel mooi WDW tickets voor.
Snel verdient toch, hihi.
Reserveringskosten bij aanschaf Disney tickets???
Hoi allemaal,
Ik heb de prijzen de afgelopen tijd vergeleken voor onze Disney tickets. Zoals ik het bekeken heb kwamen de aanbiedingen van AE en AV als beste uit de bus.
De tickets van AE waren een paar euro duurder maar daar krijg je wel een kadobon van € 25,- Helaas is deze maar geldig tot 31 dec 2006. Hier hebben we dus niets aan omdat we pas volgend jaar gaan. Als het goed is heb ik hier op het forum gelezen dat ze geen verzendkosten in rekening brengen.
Aangezien de tickets van AV zo wie zo al een paar euro goedkoper waren en je 2% korting krijgt als je het forum noemt was onze keus snel gemaakt. Ook via het forum hier vernomen dat ze € 5,- verzendkosten berekenen. Alleen toen ik vandaag de factuur kreeg zag dat er geen € 5,- in rekening is gebracht maar € 15,- Dit onder de noemer reserveringskosten.
Ik ben nu benieuwd of er mensen zijn die dit wisten of ben ik nou gewoon weer zo naïef:???:
Ik hoor het graag van jullie en groetjes Patries
Re: Reserveringskosten bij aanschaf Disney tickets???
Hoi Pascal.
Heel apart. Ik heb je reactie gelezen in mijn outlook maar zie hem hier niet staan. Ik ben het helemaal met je eens. Het is geen geld, en wil het maar al te graag betalen voor de goede service die tot op heden al heb ontvangen.
Dat was voor mij ook geen discussie punt ik was alleen benieuwd of andere mensen wisten, dat ze alleen voor tickets ook € 15,- moesten betalen aan reserveringskosten.
Groetjes Patries
Het zou alleen wel beter op de site vermeld moeten staan of in ieder geval op het moment dat je het online boekt.
Als je het pas ziet op het moment dat de rekening binnenkomt dan vind ik dat persoonlijk te laat...
Dat is dus precies wat ik bedoel Njit.
Ik heb de tickets prijs van AV heel vaak hier voorbij zien komen.
Er werd wel vaak bij gezegd dat ze € 5,- verzendkosten rekenen maar, voor zover ik weet, heeft niemand ooit vermeld dat dit dus eigenlijk € 15,- reserveringskosten zijin.
Ondanks dit zijn ze nog steeds het goedkoopste.
Ik wilde het alleen vermelden zodat volgende aankopers wel deze kosten bij het ticketbedrag meerekenen.
Groetjes Patries
Begrijp ik goed dat je nu al je tickets gekocht hebt? Ik dacht dat je ook gebruik wilde maken van de "Free Dining", maar dat is (in ieder geval tot nu toe) alleen mogelijk als je ook de "Magic Your Way" tickets tegelijkertijd aanschaft. Dus als je nu al toegangstickets hebt, dan kun je "Free Dining" wel vergeten...
Inderdaad:oops:
Ik vond het toch wel een mooie aanbieding.
Maar in ieder geval bedankt voor je berichtje.
En wat betreft de free dining het wordt nu dus gewoon Dining:-(
Vanaf het eerste moment dat we interesse voor WDW kregen vond ik het dining plan al interessant. Het is dus al in het budget opgenomen.
Free is altijd beter maar we gaan nu gewoon wat fanatieker sparen;)
Groetjes Patries
Disney Dining Plan is uitsluitend mogelijk in combinatie met een Disney Hotel... (on site)
En alleen als je ook MYW-tickets bestelt. Het aantal overnachtingen in je reservering bepaalt het aantal dagen dining dat toegevoegd wordt. Het aantal dagen MYW-tickets mag minder zijn, zelfs een 1-dag ticket is voldoende.
Ik heb net mijn kaartjes besteld bij American estates. Omdat daar maar €5 bestelkosten bij zat kwam ik daar goedkoper uit.
Ik heb voor 2 personen een Magic Base met Fun and more option voor 5 dagen (je krijgt er 7) besteld voor €399 incl. bestelkosten. Pfff, eindelijk de knoop doorgehakt welke tickets, hoeveel dagen en welke prijs. Wel een boel geld hoor en het duurt nog zo lang. De voorpret neemt wel toe\\:D/
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FrankS
En alleen als je ook MYW-tickets bestelt. Het aantal overnachtingen in je reservering bepaalt het aantal dagen dining dat toegevoegd wordt. Het aantal dagen MYW-tickets mag minder zijn, zelfs een 1-dag ticket is voldoende.
Inderdaad! (vergeten)... :D dat ook nog... en wat volgend jaar het DDP gaat brengen weet nog niemand...