Delta gebruikt verschillende typen vliegtuigen in verschillende uitvoeringen, dus het is een beetje afwachten of je wel of niet een eigen schermpje tot je beschikking hebt.
Eric
Afdrukvoorbeeld
Delta gebruikt verschillende typen vliegtuigen in verschillende uitvoeringen, dus het is een beetje afwachten of je wel of niet een eigen schermpje tot je beschikking hebt.
Eric
Beste floridagangers.
Even voorstellen echtpaar met een single dochter, andere dochter met aanhang gaan voor de 3e keer naar Lake Worth Florida, logeren in huis
familie, gaan van hieruit weer van alles bekijken. Vlogen voorheen met
Martin Air naar Miami, wordt ons aan bevolen met Delta te vliegen, tussen-stop Atlanta, naar West Palm Beach, is dan nog half uurtje rijden,
Miami 2 uur, plus erg druk daar(verkeer). Iemand ervaring, wat de beste
keuze is en of Delta goed is en een beetje ruim zit. Mijn man heeft hernia
gehad. Alvast thanks, hoop op goede tips.:grin:
We vliegen in April ook met Delta.
Dusseldorf > Parijs > Atlanta > Orlando.
Misschien een omweg ..... klopt.
Maar pas enkele dagen geleden geboekt (ondanks erg druk) toch een zeer goedkope vlucht gekregen.
Dus dan mag een omweg wel. We zijn 3 uur langer aan het vliegen uiteindelijk. Maar ik hoef vanuit Zuid Limburg geen 2 uur naar Amsterdam te rijden en ben nu in een half uur in Dusseldorf. Dus dat spaar ik ook weer uit !! In Amsterdam had ik 3 weken parkeerkosten voor de auto, nu brengt een kennis ons even, dus geen parkeerkosten.
Vorig jaar Juni (2007) met Martinair rechtstreeks gevlogen naar Orlando.
Maar minder been ruimte dan Martinair kan gewoon niet meer.
Dus ik denk dat het wel goed komt met Delta !!
Martinair had een extra rij stoelen geplaatst in het vliegtuig om zo nog meer mensen mee te krijgen, wat ten koste kwam van weer beenruimte.
Hallo uit Zetten,
Wie heeft recent met Delta Airlines naar Orlando gevlogen? Wij hebben een tussen stop in Atlanta moeten we daar al door de douane? Is de bagage door gelabeld naar Orlando maar moeten we daar in Atlanta eerst de koffer nog ophalen? We hebben een auto bij Avis all incl. moeten we daar nog aparte verzekeringen bij afsluiten uit ervaring weet ik dat ze je graag wat aansmeren.Ik vlieg voor het eerst met Delta ze hadden een beoordeling van 6.8 terwijl b.v. KLM een 7.2 had is er wat op aan te merken?
P.S. Sorry maar ik was me helemaal vergeten voor te stellen.
Ik ben Jan Verhaaf 72 jaar en ga met Jannie mijn vrouw van 6 April tot 26 April naar St. Cloud vlak bij Kissemee. Wij mogen gebruik maken van een apartement van een goede kennis. We zijn al een keer of vijf in kissemee geweest o.a. de bekende tornado mee gemaakt in '98. Maar het is nu al bijna 8 jaar gelden dat we er voor het laast waren.
Op Atlanta ga je door de douane, met je koffer, daarna op de transfer band zetten of aan de transfer balie afgeven.
Avis all inclusief, je hebt dus niets extra's meer nodig.
Ik vlieg vaak met Delta, ik heb niets te klagen.
Overal is wel wat, ik ben al blij als we op tijd vertrekken en aankomen.
Heb al diverse keren met Delta gevolgen.
Ja alle koffers worden gewoon doorgelabled tot Orlando.
Normaal als je All Inclusief hebt heb je geen exytra verzekeringen meer nodig, daarom heet het all inclusief!
Delta heeft goeie service aan boord, en de ruimte is ook vrij goed, je krijgt ook genoeg te eten en drinken dus ik vind de servcie goed!
Er kan altijd iets mis gaan natuurlijk maar daar heeft elek maatschappij last van zoalng het maar goed opgelost word.
Mijn koffers waren de vorige keer te laat in Orlando, maar die werden netjes door Delta naar mijn hotel gebracht met een taxi zonder uiteraard bij te betalen.
Hartelijk dank vast voor jullie snelle reactie. Nog wat vraagjes, ik heb voor het eerst een e-ticket geboekt via E- bookers maar ik krijg nu zoveel mails binnen dat het moeilijk uit te zoeken is voor een oude man, welke ik nu precies nodig heb. Ik heb ze allemaal maar uit geprint en heb onder hand al een heel boekwerk met a 4 jes. Verder zit ik helemaal achterin vlak voor de toiletten ze zeggen dat het poor plaatsen zijn, in verband met mensen die steeds op de wc staan te wachten. En wij hebben raamplaatsen gevraagd, ik meen me te herinneren dat die laatste plaatsen helemaal geen raam hebben, weet iemand dat ? Niet dat het wat helpt want je kan toch niet ruilen maar vindt het wel interresant om te weten. Wie weet hoe het gaat met een combi ticket voor seaworld en Buch gardens er zou een shuttle lopen van af Kissemee iemand bekent?
Ik neem aan dat je dat op Seat Guru hebt bekeken. Dichtbij het toilet heeft ook wel weer voordelen: je ziet gelijk of hij vrij is als je zelf moet :)
Zou me er verder niet druk over maken. Plekken bij de nooduitgang staan soms ook als Poor bekend omdat ze soms wat tochtig zijn. Maar je zit er wel weer ruimer. Elk voordeel heb z'n nadeel...
Zie hier: http://www.orlandoescape.com/buschga...sportation.htm
Beste Jan,
Prettig om kennisssen in de Kissimmee area te hebben. Fijne tijd om te reizen in april.
Wij heben prima ervaringen met Delta. Als je je niet happy voelt met de "toilet seats' bel Delta gewoon op en leg het voor. Mijn ervaring met de Amerikaanse maatschapijen is dat ze buitengewoon klantvriendelijk zijn en je echt proberen zo klantvriendelijk mogelijk te behandelen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
De (een) shuttle naar Bush Gardens Tampa vertrekt vanf het Outlet Centre in Buena Vista. Je kunt hier je auto prima voor de hele dag parkeren.
Het kan via de site van Delta, maar dan moet je wel je boekingscode hebben.
Die is te verkrijgen via (in dit geval) E-bookers. Wij vliegen ook meestal Delta en hebben geboekt via zowel Delta.com, Expedia, Cheaptickets en AV, en altijd nog de Delta boekingscode gehad zodat we zelf een beetje met de zetels konden schuiven.
Ook als je Delta (020 2013536) belt (zeer behulpzaam) is het handig om die code te hebben.
Mbt Delta heb ik ook nog wel een leuke;
in oktober geboekt voor 8 personen naar NYC (JFK) en vervolgens van Buffalo - via Cincinatti - naar Orlando.
Vorige week wilde we 'voor de gein' eens kijken of we al online in konden checken. Wat bleek: onze vluchttijden waren plotsklaps veranderd. Heen vanaf Schiphol om 12.30uur ipv 08.40uur en de terugreis van 11.00uur veranderd in 21.00uur....
Op zich vervelend dat ze ons niet geïnformeerd hebben, maar geen ramp. Wel een ramp: oorspronkelijk hadden we twee uur overstaptijd in Cincinatti en nu drie uur (!) minder. Aankomst vanuit Buffalo om 08.40uur en om 07.40 uur weer door naar Orlando; da's nie handig........
Toen Delta meteen gebeld en ze hebben het in orde gemaakt, maar je zou maar even niets in het snotje hebben.... Dan ben je wel mooi de sigaar. Nog even afgezien van de gevolgen die eea heeft voor de reeds gereserveerde autohuur op diverse plaatsen; dat moet nu ook allemaal aangepast worden. Leuk......:mad:
MVG
A3
Toevallig heb ik vorige week onze zitplaatsen ook veranderd bij Delta. Gewoon via de website van hun.... was even puzzelen maar is wel gelukt!:lol:
Ik heb maar gebeld voor de plaatsen reserveren want heb via een nederland reisburo geboekt en volgens delta kan ik dan niet inloggen met het nummer .Heb het wel geprobeerd maar is niet gelukt .
Wat raar, wij hebben ook gewoon geboekt in Nederland en lukte wel. hebben het nummer gepakt wat op de factuur stond en het ging prima.O:)
Ik heb geen nummer op de factuur staan.Er staat niks op. Maar jij hebt wellicht rechtstreeks geboekt en niet bv via arke of oad?
Ik heb delta gebeld en een nummer gekregen maar dit lukte echt niet .Telefonisch uiteindelijk geregeld.
Wij vliegen met een Boeing 767-400ER van Delta naar Atlanta en van daaruit verder met een ander toestel naar Orlando. Delta vluchtnummer 39 heen (naar Atlanta) en terug Delta vluchtnummer 38 (vanaf Atlanta). Klopt het dat we dan van die schermpjes in de stoelen voor ons hebben, of weet iemand of ik dat ergens kan terugvinden op de Delta-site?
De 767-400ER heeft de schermpjes wel, de 300ER niet, althans dat hadden wij vorig jaar. Over 3 weken helaas een 300ER, of dat moet nog veranderen :-).
Je kunt dat terugvinden op www.seatguru.com , op de site van Delta helaas niet.
Kijk even op www.seatguru.com
Volgens mij heb je schempjes als ik het zo bekijk. In ieder geval de intercontinentale vlucht.
Heeft iemand ook ervaring met de stoelen bij de emergency uitgang.
Je hebt natuurlijk veel beenruimte maar waar zitten dan de schermpjes in de stoelarm?
en is dat niet moeilijk kijken? Moet je dan ook niet telkens je tas opbergen?
Die mag toch niet op de grond bij zo'n uitgang?
Stoelen in een "EXIT row" kun je niet van te voren boeken.
Ook mogen daar geen kinderen zitten jonger dan 16 jaar.
Indien er schermjes aanwezig zijn in economy zitten deze inderdaad in de stoelleuningen deze kun je via het klepje daarin omhoog trekken.
Net als je "tray table" (eettafeltje) :D
Het nadeel daarvan is dat de stoelleuningen niet omhoog kunnen.
Wat is voldoende?
Ik heb als heel wat Nederlanders uitleg gegeven als het gaat om bijvoorbeeld het lezen van een verzekerings polis behorende bij de auto huur,(als die in het engels is) je denkt hier niet aan tot dat je ineens schade hebt en nu moet je dit doorlezen, het is dan ineens die text met moeilijke woorden, en dan printen ze het nog in kleine lettertjes ook. (Moet je ook je leesbrilletje nog niet zijn vergeten anders.............)
Ik ben ook van mening dat als je je eten en drinken kunt bestellen dan is dat voldoende voor je vakantie, of dit voldoende is om bij de uitgang in een Delta vliegtuig te zitten, ik weet het niet.
Walter,
Wanneer wij naar USA vliegen (en dat gebeurd al een jaar of 10/15) maken wij altijd gebruik van Delta. Wij vinden het een erg prettige maatschappij om mee te vliegen. Natuurlijk zijn er wel eens wat dingetjes voorgevallen maar dat gebeurd bij elke maatschappij. Wij hebben geen klachten over Delta.
Groet Annette...
Weer on-topic en actueel !!
Net onderstaand mailtje gehad van mijn Delta vrienden; goed nieuws.
http://img101.imageshack.us/img101/3574/deltaintfh2.jpg
Volgens mij is dat inderdaad het geval. Ook United biedt deze optie alleen aan voor vluchten vanuit de VS naar Nederland. Vanuit Nederland naar de VS bestaat deze optie (nog) niet. Is ook niet nodig want vanwege het beperkte aantal passagiers die dagelijks met b.v. Delta of United vliegen gaat het inchecken in Nederland een stuk sneller dan op de meeste Amerikaanse luchthavens.
Delta Air Lines en Northwest Airlines samen verder als Delta (video)
15-04-2008
ATLANTA - De Amerikaanse luchtvaartmaatschappijen Delta Air Lines en Northwest Airlines zijn het definitief eens geworden over een fusie. Dit heeft Delta dinsdag (14 april) officieel bekendgemaakt. Als de Amerikaanse autoriteiten akkoord gaan, vormen beide partijen de grootste luchtvaartmaatschappij ter wereld met als hoofdkwartier Atlanta. Jaarlijkse moet de fusie één miljard dollar aan synergievoordelen opleveren.
Het grotere Delta neemt Northwest over via een aandelenruil. Voor elk aandeel Northwest wordt 1,25 aandeel Delta gegeven. De nieuwe maatschappij heet dan ook Delta en de leiding komt in handen van de huidige baas bij Delta, Richard Anderson, die voorheen de leiding had over Northwest.
Delta is naar aantal passagiers gemeten de derde luchtvervoerder ter wereld, Northwest de vijfde. Bij Delta en Northwest werken 75.000 mensen. De maatschappijen hebben achthonderd vliegtuigen die 390 bestemmingen in 67 landen aandoen. De ondernemingen hebben een jaarlijkse omzet van naar schatting 22 miljard euro.
Naast het hoofdkantoor in Atlanta zal het nieuwe Delta kantoren hebben in Minneapolis/St. Paul en New York. Buiten de Verenigde Staten komen er vestiging van de nieuwe fusiecarrier in Amsterdam, Parijs en Tokio. Delta benadrukt in een verklaring dat door de fusie de banden met de transatlantische partners Air France (Delta) en KLM (Northwest) worden versterkt.
Obstakels
Naast het overtuigen van de mededingingsautoriteiten en aandeelhouders is er nog een onbstakel die uit de weg moet worden geruimd voor Delta en Northwest. De piloten van Northwest zijn in tegenstelling tot hun collega's bij Delta niet akkoord met de fusie. Ze eisen garanties over de senioriteit, ofwel de mogelijkheid om door te groeien tot gezagvoerder of over te stappen op een ander vliegtuigtype. Ook vanuit andere personeelsgroepen klinken sceptische geluiden over de overeengekomsn fusie.
Voor het filpje verwijs ik je graag naar de website: www.luchtvaartnieuws.nl
Dus???
Eigenlijk is er dus niets rond...
Wij vertrekken pas op 15 dec., maar vandaag kregen wij een mail van USAFV dat we nu i.p.v. met UA met Delta vliegen. Kan je zo maar overgeboekt worden naar een andere maatschappij? Kan het ook nog zo zijn dat het weer terug gedraaid wordt?
Groeten, Claudia
Normaal gesproken gebeurt dat niet zo maar tussen 2 concurerende vliegtuigmaatschappijen, zeker niet zo ver van tevoren behalve als je al op Schiphol staat en je vlucht overboekt is.
Dan bieden ze nog wel eens een alternatieve vlucht aan met een andere maatschappij. Of geld en een latere vlucht :-).
Wij hebben het vorig jaar ook meegemaakt, maar dat was een voorstel van Teo van AV omdat United een superaanbieding had die ons 60 euro's scheelde met Delta, dus €360, - voor ons zessen.
Maar dat was een (goed) voorstel, dus geen oplegging. Ik zou gewoon even informeren bij USAFV naar de reden. Misschien scheelt het nog wat euro's ;-)
Bedankt voor jullie snelle reacties Gerrit en Corrus. Ik had net besloten dat ik morgen idd even met USAVF zou bellen, check ik m'n mail nog even, is er net een mail van USAFV binnen gekomen, dat het idd om een fout gaat bij de reserveringssystemen in Atlanta, maar dat het inmiddels hersteld is en dat alles bij het oude blijft! Dus dat is ook weer uit de wereld. Maar iig bedankt voor jullie reacties!
Groetjes, Claudia
Hallo Allemaal...!
Hoeveel check-in bagage mag ik meenemen?
Dit is afhankelijk van de airline en de klasse waarmee je vliegt. Als je in Business Class vliegt mag je meer meenemen dan wanneer je in Economy Class vliegt. Voor Martinair Economy Class geldt 20kg bagage per persoon. Bij de meeste andere maatschappijen geldt 23 kilo (50 Amerikaanse ponden). Weegt je bagage meer (tot 32 kilo) dan wordt je verzocht om er wat uit te halen of bij te betalen ($25-$100). Voor de exacte bagagelimieten en voorwaarden de airlines kun je het beste even de respectievelijke maatschappijen en hun websites raadplegen.
Dit berichtje stond bij de FAQ,
Wij vliegen in augustus 2008 met Delta Ailines naar Florida.
Ik heb echter begrepen, dat wij 2 koffer a 22kilo per persoon mee mochten nemen.
Er zijn een hoop tegenstrijdige berichten, maar welke is de juiste ????
Ik wil niet voor verassingen komen te staan.
Alvast bedank voor het antwoord.
Groetjes Saskia Spruit
Zie hier: http://www.delta.com/traveling_check...ance/index.jsp
2 koffers van 50 pounds (22.5 kg) zijn toegestaan.
Hoi allemaal,
Ik heb een vraagje over de afmeting.
Eerst was de afmeting van een trolly 55 X 40 X 20. (dit is 115 cm).
Nu lees ik overal dat het 55 X 35 X 25 moet zijn. (dit is ook 115 cm).
En nu lees ik op de site van Delta dat het 45 inch mag zijn max. Dat is 114.3 cm. En de afmetingen 22 X 14 X 9 inch (dit is 55,8 X 35,56 X 22,86). Dan zou dus ook een dikte van 25 cm te dik zijn.
Iemand ervaring met handbagage en afmetingen bij Delta Airlines?
Misschien til ik er te zwaar aan maar ik ga voor het eerst naar Amerika en wil onze bagage absoluut niet inchecken. (Ik had dus 2 trolly's gekocht met afmering 55X40X20). Alvast hartelijk dank.
Gr
Sandra
Ik zou me er in dit geval geen zorgen om maken. Als je ziet wat sommige mensen als handbagage meenemen.... Die paar mm van jou merken ze echt niet op hoor. Wij hebben nu een paar keer met Delta gevlogen (3 weken geleden nog) en je kunt die van jou met een gerust hart meenemen.
Hoi Mickey,
Dank je voor je bericht!!
Wij vliegen 22-07 naar Tampa :-)
Meten ze het nooit op?
Mijn vriend ging laatst mee met Ryanair naar Barcelona, ook handbagage. Ook daar was de afmeting 55X40X20 (dat is echt standaard, ook als je een koffer koopt). Maar de koffers gingen in een pasklare mal zeg maar haha , pastte hij niet konden ze hem inchecken. Hij pastte gelukkig wel :-)
Gr,
Sandra
Je ziet die mallen wel meer staan bij de incheck, maar volgens mij wordt er (nu nog) (te) weinig op gelet.
Als je ziet wat mensen soms meeslepen de cabine in, dat gaat de 115 cm ver te buiten.
Maar op één of andere manier lukt het altijd, en we hebben nog nooit geen plek gehad in de overhead bin. Ik heb voor de komende reis wel een nieuwe laptoptrolley (past mooi bij de nieuwe laptop ;-) ) met ruimere afmetingen (45x40x20), puur om de megatas van de vrouw wat te ontzien.
Dus de Ipods, Nintendo's, Tomtom en de camera gaan nu mooi op wieltjes mee.
Wat doe je dan met alles wat je in Amerika gaat kopen? Dat past allemaal niet in dat kleine koffertje.
Uit eerdere posts heb ik begrepen dat je vriend bang is dat de bagage niet aankomt. Wees gerust. Als de bagage dag 1 niet aankomt wat in 98% van de gevallen wel het geval is dan komt het dag 2 aan en wordt het bij je thuisbezorgt. Dit geldt zowel op de heenweg als op de terugweg. Scheelt een hoop gesjouw. Minder dan 0,1% van de bagage komt helemaal niet meer boven water.
Eric
Hoi Eric,
We gaan niks kopen in Amerika :-)
We gaan ruim 2 weken werken voor een goed doel en overnachten ook in het natuurreservaat. En omdat de tussenstop niet heel lang is checken we liever niks in.
Veel kleding krijgen we ook in het reservaat, dus we hoeven niet op chiq :-)
Toch nog klein vraagje. Ik weet niet waar je het gelezen hebt dat we bang zijn dat het niet aankomt maar ik denk dat je een andere poster bedoeld?
Ik heb in januari 1 draadje gestart waar ik moest beginnen ivm tickets etc.
Dan ben ik in de war met iemand anders waarvan de vriend bang is dat de bagage niet aankomt.
In welk reservaat ga je de goede dienst verrichten?