Hoi wij gaan in december naar de volgende Villa in Orlando. www.cwayrents.com zit op het windsor hills park. Kan je nog niet vertellen hoe het was, maar ik plaats wel een bericht als ik terug ben.
Afdrukvoorbeeld
Hoi wij gaan in december naar de volgende Villa in Orlando. www.cwayrents.com zit op het windsor hills park. Kan je nog niet vertellen hoe het was, maar ik plaats wel een bericht als ik terug ben.
ok Nel, ben er langs gereden, dat huis is groot, het is op de hoek van de straat.
Hier zijn je fotos ik kon mijn olympus niet vinden dus dit zijn fotos met een goedkoop cameraatje. Het is erg bewolkt vandaag dus helaas geen blauwe lucht.
http://www.dutchspecialties.com/flor...parkdrive1.jpg
http://www.dutchspecialties.com/flor...parkdrive2.JPG
http://www.dutchspecialties.com/flor...parkdrive3.JPG
http://www.dutchspecialties.com/flor...parkdrive4.JPG
Ik heb ook gisteren een villa gehuurd in Windsor Hills. Ik ben benieuwd naar je ervaringen in dat specifieke gebied. Wij hebben wel een los-staande villa gehuurd, geen town home dus zoals jullie.
Ook van deze villa's staan luchtfoto's op maps.live.com linkje klikken en dan op birds eye view.
anthonie hier zijn jouw fotos
De eerste is waar jij naar toe gaat, maar er was een huurder en een hoop bomen dus weinig vanaf de weg te zien.
De tweede is de buren, ziet er ongeveer net zo uit als die jij gehuurt hebt maar kon een iets betere foto maken.
Helaas had ik geen camera dus deze zijn gemaakt met mijn mobiel.
cheers.
http://www.dutchspecialties.com/flor...ertridgect.jpg
http://www.dutchspecialties.com/flor...tridgectnb.jpg
anthonie, de subdivision waar jij huurt is een wat oudere subdivisie, lijkt erop dat er meer mensen permanent wonen, het is zo'n 2.5-3 mijl vanaf 192.
Hallo Vondutchga,
Is de route daarna toe makkelijk te vinden.
Of kunnen we jou strikken om ons daarna toe
te brengen. Wij rijden dan wel achter jou aan.
Als je daar tijd voor heb natuurlijk.
En wat leuk dat alles kort bij is bij die villa.
Hij is wel mooi he jongens die villa.
We vielen van onze stoel af toen we hem zagen.
groetjes nel
Wanneer komen jullie aan? als ik vrij ben heb ik er geen probleem mee maar jullie Villa is erg makkelijk te vinden.
Vanaf het vliegveld volg je de borden naar de I4. Hier neem I4 WEST richting TAMPA.
Daarna neem je afslag 56 US 27 North, aan het eind van de afrit links af.
Nou even denken, inclusief het verkeerslicht bij de afrit sla je linksaf bij het 4e verkeerslicht (SandMine road) daarna de eerste weg naar links, zodra je de subdivision binnenkomt meteen rechts en dan zo'n halve mijl links op de hoek.
Maar zoals gezegd als ik vrij ben (of een uurtje er tussen uit kan) heb ik geen probleem om jullie die kant op te brengen.
Hallo Vondutchga,
Wij gaan 24 november onze papieren ophalen bij AV dan weet ik precies
hoelaat wij vertrekken. Wij vliegen met united airlines.
Maar je hoort het nog wel van ons en als je tijd heb graag.
Je hoef het niet voor niks te doen dat willen wij niet.
Drop krijg je zeker van ons zeg maar wat jij het lekkerst vind.
groetjes nel
Nou mensen we zijn onze voorbereidinen aan het treffen , de tickets zijn besteld .Wij vliegen van curacao naar miami voor 320dollar p/p.
Nu een dak boven ons hoofd ,we willen een villa gaan huren voor de eerste 8 dagen in florida, deze dan ook zo dicht mogelijk bij de parken.
Nu ben ik met 1 in de mail geraakt , moet betalen met paypal , heeft iemand daar ervaringen mee en hoe werkt dat?
dit is de villa:
http://www.homeaway.com/vacation-rental/p217772
Heeft iemand wel eens in deze villa gezeten??
groet marcel
Kla, je kunt bijna iedere vakantie woning wel voor 5-6 maanden huren.
Kwestie van onderhandelen.
Om je een idee te geven ik woon in dit huis http://www.dutchspecialties.com/florida (geen fancy page, open de pagina's 1 voor 1 geen foto van het zwembad) anyway, gemiddeld lopen deze huizen voor vakantie rentals tussen de 800 en 1100.
ik betaal 1100 per maand (gemeubileerd) op een 7 maand contract (State of FL minimum 7 months lease).
Ik kan voor je rondkijken of iemand hier in de buurt vragen.
Wij huren ook vaak particulier en daar wordt dan de betaling via Paypal geregeld (net als zo veel aankopen via E-bay o.a.)
Je meldt je aan bij Paypal (bijv. www.paypal.nl ) en krijgt daar een account wat gekoppeld zit aan je creditcard, of wat tegenwoordig ook kan, je bankrekening. Je kunt dan (beperkte) betalingen aan derden via internet doen op een (voor ons tot nu toe) veilige manier.
Bij grotere bedragen moet je je paypalkrediet opkrikken, wat ook vrij eenvoudig kan.
Wij vinden het super makkelijk, zowel voor de aanbetalingen van villa's als de aankopen via E-bay. Er staat een uitgebreide handleiding op de site.
De villa op zich ken ik niet, maar het buurtschap (Indian Creek) wel, omdat we daar al enkele keren hebben gebivakeerd. Kort bij Disney, als je daar wat aan hebt, en heel kort bij allerlei winkels en restaurants.
En aan de website te zien ziet de villa er niet verkeerd uit, een aanrader.
Veel plezier met je voorbereiding.
Hallo een mooie en zeer rustige omgeving is Natures Edge's at Sun Air.
Natures Edge's is voor een groot deel in bezit van nederlanders en ligt op ongeveer 30 minuten vanaf Disney vlakbij de 27. De wijk in gesitueerd tussen een 18 holes golfbaan en de meeste woningen hebben uitzicht op of de golfbaan of op het meer, sommige beide.
Alle woningen zijn voorzien van een prive zwembad en doorgaans 3 slaapkamers en 2 badkamers.
Ook weet je ruim voor vertrek waar je terechtkomt.En gegevens kan je gemakkelijk in het nederlands uitwisselen.:razz:
Lake Berkley. Een gated community. Maar er zijn er meer, ik bedoelde niet één bepaalde community, maar een bepaald gebied. Ik heb twee keer in Indian Point gezeten. Ook ideaal in mijn ogen. Een nieuwe community vlak daar achter is Cumbrian Lakes, die ga ik zeker ook eens proberen. Eagle Point is een wat oudere community, vlakbij maar geen ervaring mee. Andere communities ... ik heb het lijstje thuis hangen, als ik daar weer ben zal ik die eens posten.
Een heel duidelijk overzicht van de ligging van de verschillende communities is volgende link:
http://www.orlandovillas.com/Map.aspx
Wellicht is hij al een keer ergens genoemd, geen idee.
Groetjes Sylvia
Ik heb de websites afgestruind en uiteindelijk 2 prachtige villa's gevonden. Alleen nu is mijn probleem nog, welke ga ik doen .... :? ?
Wat zouden jullie overwegingen zijn:
Villa in Rolling Hills; niets bijzonders erop en eraan, standaard kamers, standaard zwembad, goede locatie (tov WDW) en een mooie prijs; $ 1.800 voor 12 dagen.
http://www.vrbo.com/99414
Villa in Windsor Hills; prachtige villa, alles erop en eraan (HDTV, Playstations, flatscreens, luxe inrichting; leren banken etc; gameroom, groot zwembad), aparte prinsessenslaapkamer (ziet er op foto's echt geweldig uit) voor onze kleindochter, piratenslaapkamer voor onze kinderen, mooie master bedroom, superlocatie (meest dichtbij WDW) en super-de-luxe resort (met groot zwembad, speeltuinen, filmtheater, 24 uur beveiliging met poort) en de prijs $ 2.800 voor 12 dagen ....
http://www.vrbo.com/124327
Ik vind het zo moeilijk. Tuurlijk kan je veel doen voor $ 1.000, maar ik ga er niets voor laten tijdens de vakantie. Maar ik blijf een zuinige Hollander natuurlijk. Zou ik zoveel in die villa zijn, dat ik vanalles gebruik ga maken ... Ik weet het niet .... Twijfel twijfel .... #-o
Vind de eerste er ook erg leuk uitzien op hun eigen website: http://www.magnoliadisneyhome.webeden.co.uk/
Vind het prijsverschil ook aardig wat. Voor dat verschil kun je met de kinderen veel leuke dingen doen buiten het huis.
Die kamers op de tweede zien er idd erg luxe uit. Maar of je dat allemaal echt gebruikt?
Tsja, als die $ 1000 voor jou de extra luxe en de nog leukere ervaring waard is, dan zou ik het gewoon doen!
Als ik de keuze voor mezelf zou maken ..... ik zou voor de goedkopere kiezen. Ondanks dat wij over het algemeen wel redelijk wat tijd besteden in de villa (genoeg rustdagen tussendoor) ben ik allang blij met de extra ruimte = privacy = rust in een "simpele" villa ten opzichte van een hotelkamer. Luxe inrichting doet me niet zoveel, als het bed maar goed is en m'n zoon een eigen kamertje heeft.
Maar uit jouw verhaal maak ik op dat je behoorlijk enthousiast bent over het luxere huis. En dat (als je het wilt) het best binnen je budget valt. Zorg in ieder geval dat je geen spijt krijgt!!
NB: Weet je wat mijn eegaatje allemaal aan scrapbookspulletjes kan kopen voor $ 1000 ...... Dat zijn ruim 6000 papiertjes in de uitverkoop bij JoAnn's, of ruim 500 rub-on's, of ... of .... Hmmmm, misschien toch maar eens naar een duurdere villa kijken, dan hoeven we komend jaar niet zoveel zooi mee terug te slepen ... ;)
Ik, hou ook van luxe maar ik zou een afweging maken naar aanleiding van de tijd die je er van plan bent door te brengen...kijk een playstation 3 enzo best heel leuk, maar als je `s morgens vroeg weg gaat en `s avonds weer terugkomt....dan gaat het bij mij al gauw naar de categorie overbodige luxe...en dan kan je $ 1000,- beter spenderen aan leuke dingen doen....
In eerste instantie zou ik best bereid zijn meer te betalen voor een mooier en luxer huis. Toen heb de huizen eens bekeken en ik kan niet zeggen dat het goedkopere zoveel minder is, ziet er ook goed uit hoor (mmoie master bedroom!). En dan zou ik toch voor die $ 1000 iets anders leuks gaan doen. Maar ik moet wel zeggen dat wij overdag weg zijn en in de villa slapen, zwemmen en heel misschien een beetje tv kijken, that's it.
Je kan het eerste huur huren + een auto huren voor het bedrag van enkel de huur van de tweede huis. Het uitzicht aan de achterkant van dat eerste huis vind ik trouwens erg mooi, ook fijn dat de achterburen op een flinke afstand zitten.
Ik zou het wel weten en aangezien ik de helft van de vakantie in de shopping malls te vinden ben kan ik veel kopen voor die 1000 dollar. Je kan ook aardig wat kilo's aankomen voor die 1000 dollar ;):D
Tja, dan lees je al mijn weblogs niet heel uitgebreid [-X ! Maar inderdaad, ik heb toch echt een kleindochter =D> ! Lang verhaal, is een keer wat voor op de off-topic. Theoretisch is het een 'stief' kleindochter, maar dat vind ik een beetje negatieve ondertoon hebben, dus dat gebruiken we nooit ! Dus ja, opa op mijn 33e (en ze is inmiddels net 3 geworden) ;) !
Tja, dat zou er nu toch misschien wel eens van gaan komen. Staat zeker op het lijstje :-k !
En bedankt voor alle reacties. Ik weet genoeg, ik ga vanavond die 'goedkopere' definitief bevestigen.
Hey Mattrob,
Mooie villa en dat voor een redelijke prijs !!
Petra en ik zijn ook op zoek naar een villa voor september 2008, maar een 5-bedroom is wel erg groot voor als je maar met zn tweetjes bent.
We hebben inmiddels al dik 200 villas bekeken op de site van VRBO, maar op een gegeven moment zie je daar door de bomen het bos niet meer.
Dus ga eerst nog maar ff shoppen bij de 'bekende aanbieders' denk ik.
Groetjes,
Pieter
Weblog Florida 2006 : http://penpe.blogspot.com/
Weblog Florida 2007 : http://penpeintheusa2007.blogspot.com/
Misschien mag ik naar aanleiding van dit onderwerp iets vragen...
Ook wij willen graag volgend jaar een villa huren en ik heb ook op de site gekeken (echt hele mooie villa's) maar hoe betrouwbaar is het? Ik bedoel weet je ook zeker dat je de villa krijgt die je "besteld"?
En het betalen...ik heb geen paypal dus geef ik mn cc-nummer dan via de mail? of is het beter om te bellen?
In het verleden boekten wij altijd een hotel via een reisbureau dus we hebben helemaal geen ervaring met het boeken van een villa...
Via de vaak genoemde bureau's zoals AE en AmericanFunVacations weet je volgens mij niet van te voren in welke villa je terecht komt.
meisje
Wij hebben al twee jaar via American Vacations ( www.americanvac.nl ) gehuurd en dit jaar kregen netjes bij de reisbescheiden het adres en de routebeschrijving naar de villa. De villa hebben we toen op internet opgezocht e wisten precies waar we in terecht zouden komen. Heb je bepaalde eisen voor een villa dan kun je deze gewoon opgeven.
Succes
Tot nu toe hebben wij altijd nog de bestelde villa gekregen (en waarom ook niet, je huurt immers rechtstreeks van de eigenaar) en betaald zowel via Paypal (account is heel eenvoudig aan te maken) of CC (via mail) en nooit geen problemen hiermee ondervonden. Zo gauw als er een personal cheque of money order wordt gevraagd haken we zowiezo af. Er moet iets van de betaling op papier staan.
Bij de bekende aanbieders weet je inderdaad van te voren vaak niet exact waar je terechtkomt. Uiteraard krijg je bij je reisbescheiden wel een adres en routebeschrijving, maar dat lijkt me logisch.
Voorheen kreeg je in het algemeen alleen een adres waar je de sleutel kon halen, maar veel villa's hebben tegenwoordig een electronische sleutel of een sleutelkastje met code naast de voordeur, vandaar dat je het exacte villa adres bij je papieren krijgt. Maar van te voren je adres uitzoeken (zoals bij VRBO, Villas2000 of Oradovillas bijv.) is er bij de bekende aanbieders vooralsnog niet bij, helaas.
Even voorstellen:
Ik ben Frank en ga met regelmaat 1 @ 2 maal per jaar naar Orlando op vakantie meestal in Feb,maart en Okt,nov. In feb.2008 gaan we met het hele gezin voor de 16 de keer.
Normaliter huren we een villa op southern Dunes ligt in Haines city maar dat gedoe op de 4 (ze zijn al jaren bezig de weg te verbeteren resulteerd in lange files tot aan de 27) hebben we besloten om in feb. een villa te huren op lindfields.....iemand ervaring met lindfields.....ook tips zijn welkom.
Iemand bekend met de lokatie Formosa Gardens? Zo te zien ligt het erg dicht bij Disney.
Formosa Gardens ligt een beetje tegen het einde van de '192' richting de '27'. Vanaf die lokatie ben je inderdaad zo in de disney-area. Er ligt daar een soort van kleine mall met een megagrote sjieke supermarkt waarvan de naam me even niet te binnen schiet. Achter die mall en supermarket liggen inderdaad ook villawijken.
Groetjes,
Pieter
Hallo Petra en Pieter,
Ja dat is zeker jammer wij waren er om 10 uur wij zaten te wachten
er waren nog mensen binnen. Misschien waren jullie dat.
Wij gaan vrijdag om 10 voor half een, en gaan met ons hele gezin.
Ik vind het wel spannend gaat voor de eerste keer ben 59 jaar oud
gaat met ons hele gezin 6 gr en 2 kleinkids.
Wanneer ga jij, wij gaan naar orlando hebben een villa gehuurd.
groetjes nel
We hebben een mooie villa gevonden in Oak Island Cove, lijkt me erg nieuw maar wel mooi. We gaan eerst in feb 2008 in een villa, geen idee waar, van AE en misschien toch eens gaan kijken in Oak Island en Formosa Gardens want over 2 jaar gaan we weer.
Wij gaan de 23e december 2007 t/m 7 januari 2008. voor het eerst naar Amerika en dus ook Florida.
En we hebben geen idee wat we ervan verwachten moeten.
Mijn vrouw Alice ziet er nog wel een beetje tegenop, Ze vind het wel erg ver en kent Amerika alleen maar van die rare criminaliteits berichten, onze dochter van 16 en zoon van 12 zijn er al maanden vol van. Ik ben ook nogal sceptisch ten opzichte van de Amerikanen, maar hoop dat mijn vooroordeel daar totaal weg genomen wordt.
Ik heb het n.l. niet zo op met autoriteiten en dat vrije wapen bezit daar. Dat is eigenlijk de enige reden, dat wij het lange tijd af hebben gehouden, een Amerika trip. Waar mijn vrouw zich ook druk om maakt, wat voor kleding ze mee moet nemen in die periode van het jaar. zomers of toch wel wat warms?
Grtjs Alice en Rob van Dijk
Omdat het zeker 's avonds flink kan afkoelen, en ook de Amerikanen de nogal gekke gewoonte hebben om de airconditioning op steenkoud te zetten is het zeker raadzaam om ook wat warms mee te nemen.
Dikke truien zijn overdreven, maar een dunne trui en een vest zijn raadzaam.
Voor de avonden in de parken is ook een jas raadzaam.
Ik zeg altijd: denk in laagjes, zodat je kan aanpassen.
Dat wapenbezit valt wel mee hoor, de enigen die je met een wapen ziet lopen zijn politieagenten. Criminaliteit? Nou, ik voel me in Amerika stukken veiliger op straat dan hier.
Iedereen heeft gewoon ontzag voor de politie, en doet wat hem wordt gezegd, ook al lijkt het in de films heel anders.
Wij lopen hier toch ook niet met een bos tulpen in onze handen op klompen tussen de molens door wiet te roken?? (Tenminste, ik niet....).
Ik weet zeker dat jullie een leuke vakantie tegemoet gaan, met maar een nadeel: de kans is groot dat je wordt besmet met het nooit meer overgaande 'Florida virus' .
Eric
Net zoals Eric al zegt, in iedergeval een vest mee nemen, ik ben best een koukleum, en als we in een restaurant gaan eten neem ik altijd mijn vest mee naar binnen, want ik heb het idee dat in restaurants en winkels de airco op standje invriezen staat.
ik zou me om kleding niet te druk maken hoor, wat je te kort komt koop je daar! alles te kust en te keur.
Verder vind ik de amerikanen erg aardig. Een voorbeeld : wij vragen aan een amerikaan of hij weet waar de Fudruckers zit in Orlando (hamburgertent), hij wist het niet maar pakt zijn mobiel belt een soort informatie nummer, en vertelt ons 2 minuten later waar het restaurantje zit! aardig toch?
Criminaliteit valt erg mee, je bent wel in Florida en niet midden in Harlem NY.
groetjes Sylvia
ps. Mocht je vrouw echt niet mee willen, ben ik wel zo aardig om mij op te offeren om met de feestdagen in Florida te zitten! (grijns)
Floridafanaten,
We hebben gisteren het besluit genomen om naar Florida te gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (2 en 4 jaar). De reis is gepland van 23 april t/m 9 mei. 15 hele dagen. De vlucht is nog niet geboekt, maar dat gebeurt dit weekend. De vlucht gaat naar Orlando en we vertrekken vanaf Miami weer terug. Ons plan was om 7 dagen in Orlando te verblijven in een luxe villa. Ik heb het een en ander gelezen op dit forum, maar het lukt me niet om daar iets van te maken, vandaar dit berichtje. We willen dicht in de buurt van Disney zitten i.v.m. de kinderen. We willen ook wel luxe, maar moet wel nog betaalbaar zijn. Onze vraag is bij welke villa-aanbieders moeten we zijn, welke locaties zijn centraal en wat is een goede prijs?
Het zou mooi zijn als er een thema-kamer in zat voor ons oudste dochtertje, de jongste zal nog in een kinderbedje slapen.
Alvast bedankt voor jullie informatie
Hoi
Wij hebben bij Engelse mensen onze villa geboekt.
Kijk maar eens hier
Anthonie
Hoi,
Wij willen een villa boeken in Orlando. Op de VRBO website staan tientallen villa's die ons leuk lijken.
Bij sommige villa's staat een hekwerk omheen.
Waarom is dat? Is het dan niet veilig? Moeten we juist een villa nemen met hekwerk of is zonder ook geen probleem?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Dit heet een Gated Community. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Gated_community
Vaak staan er villa's met dure apparatuur. Het hek staat er omheen om de boel een beetje te beveiligen.
Wat bedoel je preies met "een hekwerk eromheen"?
Om het huis of om de community?
Om het huis? Meestal hebben de huizen een zwembad / terras met "webbing", horren om alle ongedierte buiten te houden. Ziet er misschien uit als een hekwerk, maar is het niet. Houdt de insecten en alligators uit je pool.
Om de community? Zoals Njit al aangaf ijn er diverse "gated communities". Dat zijn wijken met een hek eromheen en de toegang wordt geregeld via een bewaker of een hek met toegangscode of zo. Dit heeft tot gvolg dat de wijk niet zomaar vrij toegankelijk is en de straten daardoor wat rustiger zijn. Verder geeft het vooral schijnveiligheid, want als iemand echt kwaad wil klimt'ie zo over de hekken.