Hoeveel meter stond je er vandaan dan, of zijn er meer plekken waar je vanaf de kant foto's kunt maken?
we hebben wel een spiegelreflexcamera en kunnen wel behoorlijk inzoomen....
Wat heb je voor die foto's/ cd rom betaald dan?
greetz Fabian
Afdrukvoorbeeld
Hoeveel meter stond je er vandaan dan, of zijn er meer plekken waar je vanaf de kant foto's kunt maken?
we hebben wel een spiegelreflexcamera en kunnen wel behoorlijk inzoomen....
Wat heb je voor die foto's/ cd rom betaald dan?
greetz Fabian
De afstand is niet het probleem, want wij hebben zelf een Canon 400D met een 70/200 lens erop. Het gaat om de obstakels die tussen de fotograaf en degene die met de dolfijn aan het zwemmen is zitten.
Wij hebben voor een cd met 64 foto's van onszelf (wij waren met z'n drieën aan het zwemmen en ze nemen van iedereen diverse foto's) en 87 bonusfoto's (foto's van het park en diverse dieren die daar zijn) $ 75,-- betaald inclusief tax. Het zou kunnen zijn dat je voor 4 personen iets meer moet betalen, maar dat weet ik niet zeker meer.
Groetjes,
Bianca
Het zijn niet alleen de obstakels, maar ook het tijdstip die invloed kan hebben op goede foto's. Als je alleen maar kan staan op een plek waar je ook nog eens tegen de zon in moet fotograferen, dan kan het ook mindere foto's geven. En op de totale prijs zijn de foto's kopen maar een klein bedrag.
Grz
Ton
Bij ons stond 1 groep recht voor en konden we mooie foto's maken met onze eigen 28-300 lens. Maar bij de 2e groep (waar ik in zat met mijn oudste zoon) stonden we met de rug naar de plek toe waarvandaan je foto's kon maken. Geen leuke foto's dus... Maar we hebben het pakket genomen en zijn erg blij ermee. Een van de foto's van de CD hebben we nu op linnen in de woonkamer hangen!
ik kon geen prijzen op de site vinden en gokte op een dollar of 150 maar zo rond de $90,- vind ik dan wel meevallen.
toch maar ff bellen dan want anders krijgen we er spijt van denk ik, en zo vaak krijg je zo'n kans niet.
bedankt allemaal!!!
Het pakket met foto's hoef je niet van te voren te bestellen hoor, kun je gewoon ter plekke uitkiezen!
wij willen graag met zijn 3en bij DRC de Dolphin Encouter doen = 180 dollar pp...
Wie heeft er al eerder via internet besteld? En is dit echt nodig?
want wij gaan 1 augustus naar key west en 3 augustus weer terug naar miami....
dus we komen er 2 keer langs..
alvast bedankt
Ed
PS: we vertrekken 20 juli naar Florida
Wij hebben zelf 5 dagen voor dat wij daadwerkelijk met de dolfijnen gingen zwemmen telefonisch gereserveerd (september 2008) bij DRC.
Ik heb mij creditcardnr telefonisch moeten doorgeven. Verder was alles netjes geregeld.
Susie One
Mijn vriend is jarig als wij op reis zijn in Florida. Ik wil hem verrassen met zwemmen met dolfijnen. Ik heb al wat info opgezocht, maar er is zoveel.
In Miami heb je Miami Seaquarium.
Bij Key Largo heb je Theater of the sea.
Op Grassy Key heb je Dolphin Research center.
In Orlando heb je Discovery Cove.
Daar kun je allemaal zwemmen met dolfijnen. Ik heb wel prijzen gezien, maar prijzen zijn maar relatief natuurlijk. Is de prijs voor een half uur of voor een halve dag? Is het 1 op 1 met de dolfijn of is het een groep encounter? Wat doe je allemaal met de dolfijn tijdens de encounter?
Ik wil graag wat ervaringen horen? Wat is het leukst? Het meest de moeite waard?
Zelf nog geen ervaring. M'n vriendin wil de volgende trip bij Theater of the Sea op Islamorada ('bij Key Largo' is wel 40 min. verder rijden) zwemmen met zeeleeuwen, maar dolfijnen kan natuurlijk ook. Schijnt wel vrij druk te zijn overal, dus veel interesse en ik meen dat er hier ook wel wat topics over te vinden zijn op het forum.
Ik heb alleen ervaring met Discovery Cove, je betaalt voor de hele dag zeg maar 'all inclusive' dus inclusief ontbijt, lunch, snacks en drinken (en ijs). Verder kun je de hele dag zwemmen en snorkelen. Je krijgt een tijd toegewezen waarop je je bij een van de Cabanas moet melden, daar krijg je een instructie(video) en daarna mag je met ongeveer 8 personen het water in met één van de dolfijnen en een trainer. Duurt ongeveer een half uur en je mag één keer echt 'meezwemmen' met de dolfijn, de rest zijn voornamelijk interacties met de dolfijn en foto's maken. Hoe het bij de andere die je noemt is weet ik niet.
Wij hebben vorige week in DRC gezwommen met Dolfijnen. Echt een aanrader! Netjes verzorgd, wij hadden het geluk dat onze groep bestond uit ons tweetjes!! De andere twee groepen waren groter, maar wij kregen dus een prive encounter! Er zijn ook hele mooie foto's gemaakt!
Hoi,
Weet iemand of je in (de buurt van) Orlando met dolfijnen kan zwemmen maar dan niet in Discovery Cove.
Groet,
SjonnieM
In Orlando kun je uitsluitend in Discovery Cove met dolfijnen zwemmen...
Je zal dus buiten Orlando moeten gaan zoeken... zoals bijv. op de Florida Keys... maar onder ons gezegd, er is geen betere ervaring dan Discovery Cove...
Kost een pak centen, maar dan heb je ook wat... :D
Wat handige topics:
Zwemmen met dolfijnen
Discovery Cove
Bedankt voor jullie snelle reacties, ik had al het e.e.a. erover gelezen maar we zijn met z'n 6en waarvan er 2 met dolfijnen willen zwemmen. Volgens de site van DC kost het voor non-dolphin $ 149,00 p.p. en dolphin $ 249,00. Moet er nog even over nadenken... :-k
Wij hebben 2 weken geleden in Discovery Cove met dolfijnen gezwommen. En hiervoor al 2 keer bij Theater of the Sea en Dolphin Research Center op de Keys. Maar DC is veruit het beste. Het is inderdaad duurder, maar vele malen leuker. Wij gaan nooit meer op de Keys met dolfijnen zwemmen.
Groetjes,
Bianca
Hoi,
Is het ook echt $ 149,00 p.p. waard om daar rond te hangen? ](*,)
Groetjes,
SjonnieM
Ja hoor ook voor de non swimmers meer dan genoeg vertier.
1. Genieten van degene die wel zwemmen en daar foto's / video van maken.
2. Het roggenbad
3. Diverse vissenbad
4. Grote pool om in te zwemmen een een flinke ronde te maken
5. Tropische vogels voeren
And last but not least: hele dag eten en drinken.
Gratis...? Sinds wanneer is $ 149,00 gratis. :-?
Maar, jullie hebben me zo goed als overtuigd, moet nu nog even gaan puzzelen hoe en waar ik het best de kaarten kan gaan regelen. We willen namelijk naar verschillende parken waar ik nog geen pakketje voor heb gezien.
Bedankt voor de reacties.
Groet,
SjonnieM
Je hoeft niet alsnog te betalen voor het eten en drinken. Dat zit bij de prijs in. Bij hoeveel parken moet je daar niet alsnog duur voor betalen. Vandaar dat ik aanvulde gratis.
Klopt helemaal, alleen het gemiddelde prijskaartje van een ander park ligt beduidend lager. ;)
Ja maar je hebt zo toch ook de entree van seaworld gratis of niet???
Dat klopt, zit er ook bij. Je mag kiezen Seaworld of Busch Gardens.
Al es gekeken wat dat per dag kost????
Jazeker.
Het maakt wel uit in welke periode je gaat, maar voor voor april/mei kost de Dolphin swim $ 249,00 p.p. en $ 149,00 p.p. voor Non swim, volgens de website van DC.
Bedoelde de andere parken, dus seaworld en busch garden, als je dan alles telt...valt het misschien toch wel mee.
Vandaar dat ik al eerder melde zo goed als overtuigd te zijn, al met al krijg je best wat aangeboden voor dat geld. Dus misschien niet duur, maar best wel een aardig bedrag. :wink:
Groet,
SjonnieM.
I know.....ik denk met sommige dingen, gewoon betalen en meteen vergeten hoeveel het kost.:lol:
Het staat ook nog op mijn lijst met things to do......maar dat geeft me weer een reden te meer om nog es terug te gaan.Deze keer zit het er helaas niet in.......
Het staat nog 2-1 voor jou, niet getreurd jouw beurt komt nog wel.:smile:
Nee ik ben helemaal niet getreurd,vind het keisuper...... na 10 jaar eindelijk weer es naar Disneyworld......hopelijk zit er tussen het volgende bezoek weer geen 10 jaar........;);)
(1989 huwelijkreis naar Florida, in 1999 opnieuw naar florida, was toen toevallig 10 jaar getrouwd, nu weer na Florida en toevallig net 20 jaar getrouwd)
Maar als ik het goed begrijp heb je dus de keuze uit Seaworld of Busch Gardens??
Ik dacht namelijk dat je 14 dagen unlimited admission had op die parken...:-k
Bij 1 dag DC krijg je inderdaad de keuze uit Seaworld of BG 14 dagen toegang (onbeperkt ja). Bij het ultimate ticket krijg je toegang tot beide parken.
Oh ok maar dat ultimate ticket, wat is dat dan voor iets?? Die ben ik nog niet tegengekomen..
Ik zag een ticket staan voor $249 dat is dus die voor 1 dag?
Hier staan de book early prijzen ($50 korting) voor 2009. Er staat ook bij wat dan incusief is. De prijzen zijn wel inclusief tax. Via deze site van DC hebben wij ook geboekt en wij zijn eind april een dag geweest. Overigens was het toen nog met een 7 dagen pas voor Seaworld (Dat is nu 14 dagen).
Ok ik heb hem door!
Dank je wel, jammer genoeg gelden de aanbiedingen niet voor mij, we gaan pas in 2010. Maar er zal vast een leuke aanbieding zijn zodra wij weer gaan.
Weet iemand toevallig ook hoever je van te voren moet reserveren? Of is er altijd wel een plekje?
Er komt vast wel nog een aanbieding ja. Toen wij boekten was er 10% korting, later kwam er $50 pp korting en het verschil kreeg ik vervolgens terug. Meestal krijg je dus toch nog wel de korting die ze later geven.
En verder, inderdaad bedoelde ik exclusief tax.
Er is zeker niet altijd een plekje, er zijn maar 1000 mensen per dag in DC. Van te voren reserveren is aan te raden maar het is niet te zeggen hoever van te voren, dat hangt af van de periode waarin je gaat etc etc.