-
Re: Hotel gezocht: Miami (Beach)
Zonet een 3* hotel in south beach geboekt: Ocean Reef Suites
2 nachten in een studio (16 - 18 juni) voor slechts 152 euro bij Hotels.com, bij booking.com is dit hotel vele malen duurder. En ook bij priceline win je geen 3* hotel in south beach voor 75 euro per nacht. Ik ben dus tevreden :) :)
-
wij hebben hotel wyndham garden geboekt in miami beach,maar na het bekijken van de recensies op tripadvisor zijn wij een beetje huiverig geworden, 65 % raad het hotel niet aan.wie heeft er ervaring met dit hotel of heeft goede ervaringen met een ander hotel wat ook zon goede ligging heeft nl washington ave wij reizen met 5 personen waarvan 1 van 18 jaar en 1 van 15 jaar, wie heeft er zo zsm tips voor mij ,dit omdat ik het hotel om moet boeken bij av
alvast thankks voor de reacties
-
Miami - hotel met kluis voor laptop
Ik heb al vrij veel info doorgenomen voor wat betreft hotels in Miami maar tot nu toe kwam ik er nog niet eentje tegen waar ze een kluis hebben (in de kamer) die groot genoeg is voor een laptop.
Heeft iemand toevallig ervaring met een hotel (het liefst in de buurt van de airport) waar ze dit wel hebben?
-
Re: Miami - hotel met kluis voor laptop
Het Hampton Inn Blue Lagoon (dichtbij Airport en goede prijs-kwaliteit voor een onderdeel van Hilton!) had een kluis in een kast waarin ik mijn laptop makkelijk kwijt kon. Ik heb een mini-laptop en het vulde de helft van de kluis. Het is een smalle kluis tegen een muur, dus je moet de laptop 'rechtop' zetten. Maar het plankje in het midden kan opgeklapt worden, dus naar mijn mening past een grotere laptop er ook in !
Vanaf MIA is er een shuttle naar Hampton Inn, tegenover het hotel is een zeer grote parkeerplaats met een Publix en Walgreen. De bedden liggen net zo hemels als Hilton zelf......
-
Twee hotels waarvan ik weet dat ze een elektronische laptop kluis hebben zijn het Marriott South Beach en de Blue Moon. Beide hotels liggen weliswaar op South Beach (op loopafstand van Ocean Drive, dat was ons van belang) maar van daar uit sta je binnen 10 minuten op de luchthaven. Is m.i. toch niet echt ver weg.
-
Wij gaan altijd naar het Newport Beachside hotel. Daar heeft elke kamer een grote kluis.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
steson
Het Hampton Inn Blue Lagoon (dichtbij Airport en goede prijs-kwaliteit voor een onderdeel van Hilton!) had een kluis in een kast waarin ik mijn laptop makkelijk kwijt kon. Ik heb een mini-laptop en het vulde de helft van de kluis. Het is een smalle kluis tegen een muur, dus je moet de laptop 'rechtop' zetten. Maar het plankje in het midden kan opgeklapt worden, dus naar mijn mening past een grotere laptop er ook in !
Hartelijk dank voor deze reactie! Ik was toevallig gisteren al aan het kijken naar de foto's van Hampton Inn op tripadvisor en daar stond toevallig ook een foto van de kluis. Echter, doordat ik het plankje zag dacht ik dat het niet zou passen. Door je reactie weet ik nu dus dat het wel zal passen omdat die opgeklapt kan worden, bedankt!
-
Prijs 3sterren hotel Miami Beach
Onbekend in Miami graag jullie advies; ik heb een leuk 3sterren hotel gevonden in Miami Beach, zonder zwembad maar wel direct aan het strand. 145 dollar per nacht, in juli, excl tax. Is dit duur? Ik heb geen idee. Cancellation kan tot 3 nachten voor aankomst. Dan kan ik nu toch zonder risico reserveren en annuleren als ik later toch een betere prijs vind? Of ben ik dan te Nederlands bezig?
Graag jullie reactie
-
Re: Prijs 3sterren hotel Miami Beach
Wij betalen US$ 221.48 voor 2 nachten in Miami Beach. Een straat achter Ocean Drive ter hoogte van 11th street. Maar wel met een zwembad dan.
-
Of je kan annuleren zonder risico hangt van het hotel af. En dat is helemaal niet nederlands, da's gewoon handig :) $145 per nacht is een normale prijs in Miami Beach.
Welk hotel gaat het om?
-
-
Wij hebben vorig jaar juli vlak na de heenreis in Circa39 gezeten, via priceline voor $ 117,-- (parkeren $ 24,- p.d.) en aan het eind van de vakantie de nacht voor de terugreis in Howard Johnson Dezerland Beach en Spa voor $ 157,--, (parkeren gratis) beide hotels liggen te ver om te lopen naar Ocean Drive. Misschien handig om mee te nemen in je overweging.
-
Hojo Dezerland vond ik helemaal niets (al stamt mijn ervaring uit 2008). Zit zo rond 87th street en Collins, veel roest in de kamer, zeer gehorige airco, muffe lucht overal ( = schimmel). Alleen de ontbijtzaal is leuk ingericht.
Parkeren gratis? Dan was dat zeker tijdelijk, ik betaalde 8 dollar per dag ofzo en op de website zie ik ook "Parking on premises at an additional cost per day" staan.
-
Kijk ook eens naar hotel Marseille!
Wij zaten hier een aantal jaar geleden en de ligging was perfect. Direct aan het strand en met zwembad. Volgens mij is dit hotel ook niet al te duur.
-
Hotel Marseille ziet er ook leuk uit! Bedankt voor de tips!
-
Ik ben net begonnen met men trip te plannen en ik twijfel een beetje.
Graag zou ik zo een villa willen huren en voor twee weekjes mij een ster in Amerika kunnen waanen. Maar dit blijkt te duur te zijn haha wie had dat gedacht. Toch zou ik graag zelfstandig daar verblijven. Dus niet in een hotel... Iemand tips...
of ervaringen...
-
Wat kan je besteden per nacht? Misschien ben je wel op een hotel of motel aangewezen...
-
@Patrick1;
probeer homeaway/vrbo dat soort sites bieden luxe villa's aan.;-)
-
En anders huur je een Condo. Heb je een appartement voor jezelf. Die zijn prima betaalbaar..
-
Rond de 100 -150 euro per nacht. Ja zo'n condo lijkt me wel wat een appartement in miami voor ons alleen... hemels.
Ik heb de tips die jullie me gaven opgeschreven en ga deze in de loop van de week allemaal bekijken. Volgende maandag weet ik wanneer ik vakantie kan nemen deze zomer en leg dan alles vast.
Jullie zijn een grote hulp!!
-
Heej ik heb iets heel leuk gevonden. Je hebt hier Wimdu. Deze site staat je toe om voor een korte periode appartementen te huren. Al is het zelfs maar voor enkele overnachtingen. http://www.wimdu.nl/miami
Pas wel op bij enkele appartementen heb ik gezien dat de eigenaar er ook verblijft maar de vakantie appartementen zijn er ook
-
Wij gaan in Mei richting Miami. Onze vlucht komt 22u40 aan op Miami Airport, voor de eerste nacht het Intercontinental Miami Airport gewonnen via Priceline en voor de 2 volgende nachten hebben wij het Winter Haven geboekt op South Beach. Hotel heeft goede reviews en ligt aan Ocean Drive. Minpunt die vaak terugkwam was overlast van verbouwingen, maar die worden in Maart 2012 afgerond. Voor ons was het vooral belangrijk om eens ter plaatse op loopafstand te zitten van de bezienswaardigheden in South Beach.
-
Ligt het aan mij of zijn de hotels echt een stuk duurder dan vorig jaar?
Vorig jaar in het Newport beach resort Miami Beach(sunny isles) gezeten.
Dit was in augustus. Ik had een suite kamer geboekt voor $ 90 incl ontbijt.
Nu kost dezelfde kamer voor dezelfde periode meer dan $220 zonder ontbijt !
Natuurlijk ook bij andere hotels gekeken, maar ze zijn allemaal flink aan de prijs.
Wel nog een goeie deal op Hotwire gezien voor Fort Lauderdale.
Waarschijnlijk gaat die het dan worden, want Miami Beach wordt zo een beetje te duur.
-
Volgens mij heb jij dan dezelfde deal bij Hotwire op het oog als ik. Ik ga 'm ook boeken voor juli. :-D
-
Citaat:
gonniegans
Volgens mij heb jij dan dezelfde deal bij Hotwire op het oog als ik. Ik ga 'm ook boeken voor juli. :-D
Die ik wil boeken is volgens mij het Westin. (4*, resort, near beach etc)
-
Ja heb ik vrijdag geboekt, 2 kamers voor € 66 pkmr. Is ook het Westin. Nu nog connecting rooms regelen en we zitten helemaal goed.
-
Hotel in Sobe, Miami Beach
Hallo iedereen
momenteel zoeken wij nog een verblijfplaats voor 3 dagen, midden augustus 2012. Zowiezo op Miami Beach en liefst een Ocean front.
Ik kwam uit bij het Grand Beach hotel, pluspunten zijn dat het er zeer knap uitziet, nieuw is en rustig gelegen. Nadelen zijn dan weer dat het ±1uur wandelafstand van Ocean Drive. We hebben wel een huurwagen, maar dan moet ik zowiezo ±25$ valet parking betalen in het hotel, en nog eens parking als we naar Sobe rijden...
Een alternatief zou kunnen zijn het Beacon hotel, recht in Sobe en midden op Ocean Drive. Dit is ietsiepietsie goedkoper, maar je betaalt hoofdzakelijk voor ligging in plaats van algemene kwaliteit denk ik. Misschien is ook iets te druk gelegen, druk strand, dronken mensen 's avonds?
Ik las reeds de threads ivm deze hotels, maar ik kom er niet uit. Alle help of ervaringen zijn welkom! Bedankt!
-
Hallo!
Wij hebben geboekt in het hotel: miami Crest suites.
Wij gaan in oktober op cruise en blijven daar 3 nachten.
Mijn broer is hier dit jaar nog geweest en hij vond het prima. Het had een perfecte ligging, ene kant was je zo op het strand en de andere kant is Lincoln Av met de winkels. Ocean drive was ook wandelafstand. Geen luxe maar het was proper! Het heeft ook goede reviews op tripadvisor.
Voor 3 nachten betalen we 307 euro, ontbijt niet inbegrepen maar zou er ook niet de moeite zijn. er ligt genoeg rondom om 's morgens iets te gaan eten. Goedkoper vonden wij niet!
-
heb miami crest suites geboekt in januari. We verblijven er 2 nachten in september.
Heb geboekt voor $ 214. Als ik nu kijk ben ik voor dezelfde kamer op dezelfde datum $ 350
kwijt. Hetzelfde geldt voor alle andere hotels welke ik in januari heb geboekt. Is dit altijd zo? of is de populariteit van Miami (en de rest van Florida) de afgelopen enorm toegenomen.
-
Prijzen fluctueren enorm. Ik heb de laatste overnachting voordat we teruggingen naar Nederland 2 dagen eerder geboekt toen we nog in Orlando zaten. Prijzen wisselden echt dagelijks. Uiteindelijk Waldorf Towers aan Ocean Drive geboekt voor 89 dollar. Paar dagen eerder stond ie nog op 150.
-
wij zijn 4 t/m8 juni in miami beach geweest en hebben geslapen in het rui hotel...
mooi zwembad erbij en vanuit de achterkant loop je zo het strand op...
eten was lekker er gevarieerd en ook ontbijt was goed en ruime keuze..
parkeren was makkelijk, je kon kiezen om aan straat te parkeren of om voor 20 dollar parkeren in de garage van het hotel, en dan zetten hun hem weg en halen hem op. voor het laatste hadden wij gekozen omdat het daar zo druk is met parkeren.. ik vond het ideaal.
kamers waren schoon en ruim. wij hadden een koelkast die heel veel herrie maakte snachts en gemeld binnen een uur was het gemaakt.
ook hebben ze gratis fitnes.. en heerlijke handdoeken voor het strand of zwembad..
-
overnachten ergens tussen Miami en Fort Lauderdale
Nou dat valt nog niet mee. Tickets heb ik een tijdje terug al geboekt. Dit keer naar Miami Airport, eens een keertje een ander stukje Florida dan Orlando. Daar zijn we de afgelopen drie jaar geweest. Met goede moed ben ik op zoek gegaan op Homeaway naar een huis of condo. Maar dat is toch niet zo makkelijk als gedacht. En wat een prijsverschil met Orlando! Waarom wilde ik eigenlijk deze kant op?
Maar goed ik ga gewoon verder: vrbo, vacationrental enz. Al zitten er wel veel dezelfde huizen tussen.
Mocht er iemand zijn die een tip heeft dan hoor ik het graag. Wij zijn met 4 volwassenen, zoeken iets met tenminste 2 slaapkamers en het liefst 2 badkamers en het is voor midden oktober voor 9 nachten.
-
Re: overnachten ergens tussen Miami en Fort Lauderdale
Ik ben vorig jaar in Hollywood geweest. Heerlijk strand en een goed uitgangspunt voor trips richting Fort Lauderdale maar ook Miami, de verschillende malls etc. Zoek even via Tripadvisor naar mogelijkheden want ik heb zelf in een studio gezeten( Small Superior Lodging) en dat is te klein voor jullie. Succes met de zoektocht.
Miepie56
-
Re: Suggesties hotel Miami
Hotel Loews Miami Beach is echt een aanrader!! Wel prijzig, maar met een fantastische ligging!
-
Re: Hotel boeken of niet
Citaat:
shunshine
Hoi allemaal
In februari is alles erg duur..dit ivm een boten show waar veel bezoekers op af komen, van overal ter wereld!
De hotels zitten in die tijd propvol!!
Aha...ik vroeg het me al af. Vond de hotels erg prijzig en kreeg via Priceline niets voor elkaar, terwijl ik had gezien dat op andere momenten kamers voor veel minder geld dan wij boden wel lukten. Maar vandaar dus...ben blij dat we nu wel onder de pannen zijn!
-
Ik heb via de zoekfunctie gezocht naar appartement hotel The Met South Beach maar zag er niets over. Heeft er toch iemand ervaring met dit hotel?
-
TA en Booking.com zijn beide prima. Zou het zo boeken:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Rev...h_Florida.html
http://www.booking.com/hotel/us/the-...-beach.en.html
Ik lees alleen wel dat het echt hotel is maar meer een appartement. Je moet dus geen receptie, beddenopmaakservice etc verwachten.
-
Ik heb via Flipkey In Miami South Beach aan Ocean Drive een leuke (naar ik hoop prima) Studio, met parkeerplek, zwembad en AAN het strand voor een volgens mij redelijke prijs (400 usd voor 6 nachten incl schoonmaak en taxes) gezocht, gevonden en geboekt!
en via Wimdu een etage met jacuzzi op de kamer en zwembad in de tuin bij Belgen in Clearwater voor iets meer geld... en dat in juli..
Voor mij en mijn dochter (12) zijn dat prima opties, in eerste instantie was ik op zoek naar een villa, maar om daar nu met zijn 2tjes te gaan zitten, vond ik wel spannend...
Als we terug zijn over 6 maanden en 1 week zal ik mijn bevindingen hier doorgeven!
-
Bedankt Monique.
Na jouw bericht heb ik eens op Flipkey gekeken en een paar leuke 2slk woningen gevonden in Miami. Nu even afwachten of het rond komt.
-
Citaat:
Njit
Ik had beide sites idd bekeken en dat ziet er ook goed uit, maar hoopte op persoonlijke info van iemand hier.
Ik had gezien dat het geen hotel is maar dat is geen probleem.
In ieder geval bedankt dat je even mee wilde kijken :)