Als je bij de Amerikaanse sites boekt wordt direkt je creditcard belast voor het hele bedrag.Zou toch kijken of het bij hen niet goedkoper is dan bij een NL bureau.
Afdrukvoorbeeld
Als je bij de Amerikaanse sites boekt wordt direkt je creditcard belast voor het hele bedrag.Zou toch kijken of het bij hen niet goedkoper is dan bij een NL bureau.
Miami -haven is maar 20 minuten met een taxi. Wij maken 31 aug. een cruise vanaf Miami naar Haiti, Jamaica, Grand Cayman en Cozumel. Wij verblijven in een miami-airport hotel. (Royal Car.: Freedom of the seas)
Als je even geduld hebt, kan ik je na de 22e (sept) details geven over de afstand Miami-haven.
Je kan inderdaad met Dolfijnen zwemmen. Kijken even naar de shore excursions. Er zijn er te veel om op te noemen.
Jammer dat nog niemand hier gereageerd heeft. Deze tour lijkt mij leuk om te doen als wij in oktober gaan.
Ik ken hem niet, maar wat ik gelezen heb ziet er goed uit. Wij hebben Ducktouts gedaan een wagen die kan rijden en varen. Duur ongeveer 90 minuten.
De tour die jij voorsteld laat wel meer zien.
Grz
Ton
Inderdaad jammer dat er nog geen reacties op deze tour zijn. Het lijkt mij ook een supergoede manier om de stad rond te gaan! Zo hoeven we zelf niet meer te zoeken. Wil deze zeker gaan boeken, tenzij iemand slechte ervaringen heeft...
Hoop dus nog op een reactie...liefst positief :-D
Ik heb in 1998 zo'n tour door Miami gedaan, weet alleen niet meer met welk bedrijf dat was. De plaatsen die je aandoet zijn zo'n beetje dezelfde als wij hebben gedaan, da's zo'n beetje de standaard. Alleen zat er bij ons ook een bezoek aan het grote tennispark op Key Biskayne bij, waar Richard Krajicek het jaar daarop het ATP tournooi won..
De prijs van $ 40 is zeer gunstig, en ook al inclusief tax. Ik weet niet meer wat wij destijds hebben betaald, maar het was in ieder geval een stuk meer.
Wij hebben er toen voor gekozen om die tour te doen, omdat je a) op een heleboel plaatsen komt en door de gids veel info over die plaatsen wordt verteld en b) destijds in Miami regelmatig toeristen werden overvallen die vanwege verkeerd (zelf) rijden in de "verkeerde wijken terechtkwamen. We hebben het in ieder geval erg leuk gevonden. Onze gids was een wit-blonde gesjeesde student die met veel humor heel veel vertelde over wat we allemaal tegenkwamen.
Hoi allemaal,
Ik moet nog een hotel boeken voor 1 nacht in Fort Lauderdale. De volgende dag stappen we om 1700 aan boord voor een cruise. Het is in december, ik kom weliswaar laat aan maar als het mooi genoeg is dan zou ik de ochtend toch wel lekker aan het strand willen liggen.
Heeft iemand suggesties, prijs is niet super belangrijk. Maar uit ervaring weet ik dat niet altijd de meeste sterren het leukste hotel is. Hoewel prijs is natuurlijk wel belangrijk dat ik max zo'n US 150.00 wel leuk genoeg vindt.
Alvast bedankt.
Met welke cruise ga jij mee? Meestal mag je al aan boord vanaf een uur of 12.00. Neem je zwemkleding mee in je handbagage en ga lekker aan het zwembad liggen aan boord na je eerste buffet aan boord.
Wij overnachten meestal de nacht voor de cruise bij de luchthaven. Leveren dan de auto in en nemen een taxi bij de luchthaven naar de cruiseport.
Wij hebben alleen een cruise gemaakt met RCCL, en hadden als handbagage het zelfde koffertje meegenomen als in het vliegtuig, ik denk niet dar er naar gewicht of afmeting wordt gekeken, mar of het hanig is veel mee te nemen is de vraag.
Je kan over het algemeen vanaf 16:00 in je hut, en je moet dus wat je
als handbagage mee neemt de hele middag bij je houden en op letten als
je bv in het zwembad ben, dus heel veel handbagage is niet echt handig.
Zo 5 oktober ga ik het allemaal weer zelf uitvinden dan vertrekken wij
met de Mariner of the Sea van RCCL vanuit Port Canaveral naar de West
Carb.:D can't wait.
Toos
Nee daar heb je gelijk in!
Ik vroeg me gewoon af of ik inderdaad zo´n handbagage trolly mee kan nemen met oa dus die zwemspullen en natuurlijk mijn fototoestel!
Ik ga volgend jaar een Disney Cruise maken maar nu eerst nog even zonder cruise naar Florida!
Wij vertrekken 8 oktober dus ook voor ons schiet het al aardig op.
Heb er ook heel veel zin in!
Veel plezier in inder geval maar dat zal wel lukken denk ik!
Groetjes Disney fan.
Een collega heeft de tour een paar weken geleden gedaan en als zeer positief ervaren. Je ziet een groot gedeelte van de stad en vooral de boat tour is erg leuk.
Wij gaan hem dus zelf ook doen. We vertrekken vrijdag naar Orlando. Onze ervaring met de tour zal zeker terug te vinden zijn op ons weblog ;)
Hmmm, ok dus je kunt bijtijds de hut in. Maar iemand nog een tip voor een hotel?
Ik ga trouwens met de HAL, Prinsendam
Wij hebben vorige keer hier gelogeerd. De cruise shuttle vertrok pas om 14:00 en hebben er dus geen gebruik van gemaakt.
Comfort Inn Airport/Cruise Port South
Bij hotels.com kun je zoeken voor hotels in een specifieke wijk. Voor hotels dicht bij de haven klik op Fort Lauderdale en voer in bij "ligging": cruise line terminal.
Hoi Jaap,
Ik ben pas 1 maal eerder met een cruise mee geweest en toen konden we
pas om 16.00 de hut in waarom ?? maar ik ga het 5 oktober uitproberen
om eerder in de hut te komen:-D (wij hadden een balcony en misschien zijn hutten
die hoger in prijs zijn eerder beschikbaar).
En ach wat is tijd, je zit altijd nog beter op de boot om een cruise
te gaan maken, al dan niet op een bepaalde tijd in je hut, dan op mijn werk
achter mij bureau:lol:
Grtjes Toos
Wens je een geweldige vakantie wij vertrekken 2 oktober en zijn terug 31
oktober, buiten de cruise week zijn we verder in Florida, om natuurlijk
de Disney parken etc te bezoeken.
Ben er zelf al zeker 15 keer geweest (krijg er eigelijk nooit genoeg van)
maar er gaan nu ook mensen mee die nog nooit in Florida zijn geweest
dus die gaan we wel even verslaafd maken:D
Grtjes Toos
Sterkte ermee, maar pas op, naast onze Florida-verslaving zijn we ook beland in een cruise-verslaving.
Kunnen we ook over meepraten.
PS on-line inchecken is ook heel handig.
Dan heb je al je boarding-card en kun je zo het schip op.
Waarschijnlijk via een andere rij dan de rij die wij hebben doorlopen(we waren te laat met on-line inchecken).
Wel wil de rederij credit-card gegevens van je hebben.
Of dat via on-line inchecken gebeurt, weet ik niet.
Maar het on-line inchecken scheelt je veel tijd, die je weer kunt doorbrengen aan boord, een beetje rondkijken het schip verkennen etc.
Ik heb ook geboekt...nog iets meer dan een maandje. Heb er zin in!
Zal laten weten hoe de Miami City Tour and Boat Cruise was..
Wij hebben hem inmiddels gedaan. Zeker aan te raden. Zie ons weblog voor het verslag en de foto's
Wij hebben ook geboekt!! :mrgreen:
Ik heb de Ducktours gedaan, ook leuk ,maar anderhalf uur is me echt meer dan genoeg. Zou van die 7 uur gek worden, maar ik ben nou eenmaal snel klaar met iets :) Die 40 dollar voor 7u is wel netjes, ik betaalde $34 incl. tax voor de Ducktours rit.
Zie op mijn email die ik hierover gehad heb dat ik een telefoonnummer moet bellen voor de exacte tijd. Werkte dat een beetje goed? Zit op 18401 Collins Ave, kan ik dan verwachten dat we vroeg of laat opgehaald worden?
Thanks
Ik heb zelf voordat ik reserveerde contact gehad met de organisatie, welke mij een tijd en locatie aangaf. We zaten namelijk niet in een hotel maar een appartement aan Collins Avenue.
De dag vantevoren bel je dan dat nummer nog even op om de tijd en locatie te verifieren. Werkt prima hoor, dan weet je zeker dat de tour doorgaat,
Het probleem is dat ik de dag ervoor in het vliegtuig zit... Komt savonds rond 8 uur aan in op Miami int. Kan maar tot 7 uur bellen... Ook maar ff de organisatie mailen. Denk dat ze niet helemaal tot ons hotel komen (vrij ver noord), maar moet wel weten waar we dan wel moeten zijn en hoe laat... :-D
Kan niet w8en!
Hebben geboekt voor 11 november 2008,zijn er nog Vlaams-Nederlands sprekenden die dag.
Waar kun je deze tour boeken??
Wij gaan namelijk in december heen, en het lijkt erg leuk
In de vraagstelling (eerste bericht) zit een link. Als je daarop klikt kan je op die site online boeken.
Goede service trouwens, had even de chatfunctie gebruikt om na te vragen hoe ik achter de tijden kom als ik niet kan bellen de dag ervoor. Vlak voor vertrek even via de chat vragen is ook voldoende.
Wij hebben de tour gister gedaan, is cker wel leuk. Maar duurd wel ontzettend lang!
Vooral de laatste 2 uurtjes vond ik het een beetje saai te worden.
Groetjes
7 uur is wel niet niks. Denk dat de meesten er wel vlug op uit zullen gekeken zijn.
Daarom was ik al blij dat Duck Tours 'maar' anderhalf uur duurde. Net lang genoeg om niet vervelend te worden.
Kreeg deze week een mailtje dat door "private Tours" er geen plaats was. Wel gaan ze een vervangende tour regelen voor ons bij een andere touroperator. Ff afwachten dus nog...
Ik weet niet of ik met dit bericht op deze plaats goed zit, maar anders moeten jullie hem maar verplaatsen.
Aan het einde van onze cruise (aankomst/van boord 10.00 uur 's morgens in Miami) hebben wij niet meer de beschikking over een auto en vliegen pas 's avonds om 20.55 uur terug naar Nederland. Hoeveel tijd van te voren moet je op Miami Airport zijn ? Graag suggesties om deze dag door te brengen. Wij zitten dan wel met onze bagage. Waar kunnen wij dat tijdelijk stallen, of zijn er excursies waar de bagage in een bus kan blijven staan? Wij horen heel graag van jullie.
Ik zou voor de zekerheid toch twee of drie uur van te voren aanwezig zijn op het vliegveld.
Miami Airport heeft een bagage opslag. Maar of je daar ook voor een korte tijd je spullen kwijt kunt?
Q. Do you have locker storage in your Airport?
A. As of September 11, 2001, passengers may only store baggage in the baggage storage facility.
Q. Do you have long-term baggage storage in your Airport?
A. Yes. There is a baggage storage facility available to the traveling public. It is located in Concourse E, Level 2, and operates from 05:00 am to 11:00 pm. Pricing is subject to baggage size.
Wij willen graag 5 dagen cruisen met de Carnival Destiny.
Als we rechtstreeks bij de Carnival boeken in Amerika, komt de prijs uit op ongeveer 400 euro per persoon. Hier zitten als het goed is brandstoftoeslagen e.d. in.
Boeken wij via Carnival Nederland, dan kost het 688 euro. Zij zeggen dat er dan geen havenbelastingen meer zijn e.d.
Heeft hier iemand ervaring mee. Kan ik het beste boeken in Amerika of kan ik dan nog voor vervelende verrassing te komen staan?
Ik hoor het graag.
Alvast bedankt.
Gr Jerry
Ik boek meestal mijn cruises via vacationstogo.com Daar zit nog niet alles in, maar zodra je een prijsopvraag doet wel. Behalve dan nog de fooien, die betaal je pas een boord.
Meestal geeft iedereen eerst de prijs zonder alle toeslagen, maar zodra je een offerte aanvraagt zit alles erbij. Dan kan je alleen nog een fuelsurcharges krijgen als de olie prijzen erg duur worden.
Heb nog geen vervelende verrassingen gehad met de 5 cruises die ik bij hun geboekt heb. Veel succes met boeken en alvast heel veel plezier!
Kijk even op www.expedia.com
Er zijn zo verschrikkelijk veel mogelijkheden en prijzen.
Hoi Paula,
Kom ik zo ineens hier een uitgebreid cruise verslag van je tegen!
Heel erg leuk om te lezen en weer een hoop wijzer geworden. Vooral de tip van het roomservice-ontbijt op de laatste ochtend ga ik zeker onthouden.
Voor jullie nog 4 daagjes aftellen en dan lekker naar de zon. Ben helemaal niet jaloers hoor :wink:
Groetjes Danielle
Paula nog even een vraagje voor de laatste dag.
Begrijp dat we Room-service moeten nemen, we zijn ook niet van plan om 07.00 uur van boord te gaan. Maar hoe laat moet je uiterlijk van boord die ochtend? Dit om de tijden voor de autohuur te bespeken. Het is al weer een tijdje geleden voor jullie, maar ik hoop dat je mij nog wel kunt antwoorden.
Zo'n laatste ochtend is echt een chaos, iedereen staat al vroeg in de gangen met hun tassen en koffers (als ze die zelf willen slepen) er is dus geen doorkomen aan, vandaar de roomservice.
Ze beginnen al vroeg met ontschepen en willen zo snel mogelijk iedereen van het schip afhebben. Wij hadden het ontbijt om 7.00 uur besteld en stonden om half 10 buiten.
Veel later zal het ook niet worden omdat het schip dan schoongemaakt moet worden en dezelfde dag (denk ik) weer gevuld zal worden met nieuwe passagiers. Denk dus niet dat je tot 's middags erop kan blijven.
Reken er dus maar op dat je tussen 9 en 10 uur van boord moet gaan.