Re: Het weer in Florida / weersverwachting
Hoi, wij willen graag in september naar Florida, is dat goed te doen met het orkaan seizoen en wat voor weer is het dan ongeveer? we gaan dan voor de eerste keer naar de USA, dus hebben geen idee hoe het dan is.
Re: Het weer in Florida / weersverwachting
Hoi Sylvia september is goed te doen hoor afgelopen september 2 weken geweest klein beetje last van Ike , regen enzo maar dat duurde een dag of 2 weken wij gaan dit jaar weer in september
Weersverwachting voor de komende week??
Ik ben pas vanaf aanstaande vrijdag in Miami.
Maar als ik op dit moment naar de weersverwachting kijk voor Miami en o.a. Key West voor de eerste week van september, voorspellen ze alleen maar regen en onweer.
Zijn dit flinke onweers buien waar je bijna d hele dag last van hebt of zijn het alleen maar de gebruikelijke einde van de middag buitjes welke weer snel voorbij zijn?
Of heeft Florida op dit moment last van een tropische storm/hurricane??
Ik ben nu toch wel geregeld online de weersverwachtingen aan het bekijken voor Florida. Maar ik heb geen idee of deze sites wel betrouwbaar zijn.
Welke websites kunnen jullie aanraden?
Re: Weersverwachting voor de komende week??
Wat ik wel weet is dat het er flink kan spoken hoor daar in Miami.Valt er soms met bakken uit.
Kan een tijd aanduren maar kan ook weer zo over zijn.
Over de huricanes kan ik niks zeggen helaas (alhoewel gelukkig geen ervaring mee)
Re: Weersverwachting voor de komende week??
Betrouwbare weersvoorspellers.....?? Dat is net zo iets als betrouwbare politici ;-)
Ik kijk zelf wel op www.weather.com en www.wunderground.com. Dan heb je een redelijk beeld.
Maar het is natuurlijk het weer, en dat is net zo betrouwbaar als..... het weer :-)