Gezien de huidige financiele situatie van Air Berlin zal het stunten wel eens wat minder kunnen zijn dan voorgaande jaren.
Abu Dhabi heeft daar de touwtjes aardig in handen.
Afdrukvoorbeeld
Gezien de huidige financiele situatie van Air Berlin zal het stunten wel eens wat minder kunnen zijn dan voorgaande jaren.
Abu Dhabi heeft daar de touwtjes aardig in handen.
Net Geboekt via Kilroy (via de Antwerpen route): 20 juli 2016 Antwerpen-Ams-Washington , 9 augustus Orlando-Atlanta-Ams (treintraject terug naar Antwerpen maken we geen gebruik van. Kosten € 1.907 (voor 4 volwassenen!!). Erg mooie prijs dus, wij zijn er heel blij mee. Er stonden bizar lage tarieven (New York juli/aug € 353) ook op KLM.nl, maar die zijn nu al weer weg. Bij een aantal brokers misschien nog wel te boeken. Alles met vertrek vanaf België.
Dat zijn wel bizar mooie prijzen, zelfs voor 9 Juli/30Juli is het €500 per persoon.
Hoe heb je geregeld dat je bij terugkomst niet naar Antwerpen hoeft ? Ik zie bij de voorwaarden staan : Let op! Voor dit KLM ticket is het verplicht alle trajecten van je vliegreis af te leggen in de volgorde zoals vermeld in het reisschema. Het is niet toegestaan je reis op een ander punt te beginnen of eerder te eindigen.
EDIT- Al gevonden : Rail-combi-ticket vanuit AntwerpenVoor je terugreis kan je met een treinticket wel weer gewoon vanuit Amsterdam direct naar huis en hoef je natuurlijk niet eerst weer met de Thalys terug naar Antwerpen. Vlieg je via Amsterdam uiteindelijk weer terug naar Brussel, dan kan dit alleen als je HANDBAGAGE hebt. Heb je bagage ingecheckt (in bijvoorbeeld New York) dan wordt je bagage standaard doorgestuurd op de vlucht naar Brussel.
@G&Y;
en heb je ticketten al ?
Prijzen zijn weg bij KLM idd
Balen zeg, prijzen zijn nu al weg en was te laat met beslissen....
ze zijn er nog via Kilroy maar denk niet dat Kilroy de tickets gaat uitgeven
De tickets die ik zag van €500 voor 9 juli/30 juli zijn niet meer te vinden voor die prijs, nu weer gewoon €800+.
idd ben benieuwd of G&Y zijn tickets gaat krijgen van Kilroy.
Hopelijk voor hem wel.
Op wtc.nl staan ook mooie prijzen van brussel naar miami met KLM
kan je daar een voorbeeld van geven, ik zie dit niet
Ik heb alsnog kunnen boeken, via vliegtickets.nl. Voor 4 personen 9 juli t/m 30 juli €2029 :-)
Nu maar hopen dat de tickets binnen zullen komen....
Ondanks dat de prijs voor mij nog iets te hoog is, misschien voor andere die dichter bij de grens wonen niet:
09/07/2016 12:10 Dusseldorf -> 20:25 Miami
30/07/2016 22:35 Miami-> 18:25 Dusseldorf
1 overstap in Madrid €691,74.- Gevonden op WTC
Voor die prijs ga ik van zijn levensdagen niet via Madrid.
duimen maar!
Hou ons op de hoogte
Heb zelf nog nooit de overstap gemaakt in Madrid dus daar heb ik totaal geen verstand van. Als Madrid zo slecht is mag je mijn post als niet geplaatst beschouwen ;-)
Ik heb de tickets via Kilroy ook ontvangen en kon de stoelen bij KLM vastleggen. Nog maar even de komende 24 uur afwachten...
Ik vind Madrid vreselijk. Qua luchthaven, maar ook qua tijd. Madrid vliegt behoorlijk om en wordt pas interessant als de prijs rond de 500 of lager ligt. Dan zou ik het er wel voor over hebben. Zoals bv die Air Europa tickets van een maand of 3 geleden.
Iemand een idee hoe lang het duurt voordat je een bevestigingsmail van vliegtickets.nl krijgt. Net geboekt en betaald maar nog geen mail en geen boeking in mijn account te zien.
Yes helemaal happy, zojuist geboekt via vliegtickets.nl voor 480 euro p.p. (gaan met 8 personen)
vertrek 05-08-2016 terug 27-08-2016
Antwerpen - Ams - Atl - Miami
Orlando - Detr - AMs - Antwerpen
Nu maar hopen dat de e-tickets snel komen.
Ik heb de bevestigingsmail ontvangen!
Da's mooi. Ik heb nog steeds niks...
In principe moeten de e-tickets direkt na boeking komen, althans dit is zo bij Kilroy. bij WTC en vliegtickets was dit 2 wkn geleden niet zo en kregen de betreffende mensen een email dat ze alleen met bijbetaling de geboekte tickets mochten houden.....
Ik zal voor jullie duimen!
Ben net gebeld, feest gaat helaas niet door voor die prijs :(
Dat is heel jammer Fidler. Raar dat het kennelijk wel lukt via Kilroy maar niet via vliegtickets.nl. Blijft toch een bijzondere wereld met die vliegtickets-prijzen. Het loont wel om dit mooie forum en de ticketsites goed in de gaten te houden!
Ik denk dat ik in mijn geval pech heb gehad omdat ik ook de initiële bevestiging niet kreeg via de mail na betaling (creditcard ). Ik hoop voor de anderen dat het wel lukt.
Wtc.nl met KLM
Heen 21/7 Brussel-Atlanta-Miami
terug 11/8 Miami-New York- Brussel
€543,05 incl bagage
Ik heb het nog een keer geprobeerd, prijzen stonden nu weer zo laag.
Hopen dat het nu lukt :-)
EDIT : en de boeking is nu wel binnen. Nu hopen dat ze er niet (weer) op terug komen....
Ik heb niets meer gehoord de 24 uur zijn voorbij, heb jij nog iets gehoord? Had jij ook via vliegtickets.nl geboekt en wat was jouw prijs?
Ik heb ook niets meer gehoord maar duurt nog officieel tot 23:00 voordat mijn 24 uur om zijn. Gaat dus wel goedkomen :-). Ik had inderdaad ook bij vliegtickets.nl geboekt. Voor 3 volwassenen en 1 kind was het €2017 inclusief boekingskosten.
Elke keer als ik kijk kom ik boven de 3000 euro. Voor 2 volwassenen en 2 kinderen onder de 11 jaar. Vind het knap dat jullie het voor 500 euro pp vinden. Is dit niet 500 pp heen en 500 pp terug????
Nee. Was retour. En alweer een paar dagen geleden dus niet vreemd dat die nu niet meer te krijgen zijn.
Het klopt echt, wij hebben 4 dagen geleden ook 4 tickets geboekt voor juli/augustus 2016, € 532 ,00 pp!
Als je de berichten op de vorige pagina's leest...
Oa killroy en vliegtickets.n
Wij hebben de tickets ook gezien onder andere bij World Ticket Center maar konden helaas nog niet boeken omdat we nog een en ander moesten regelen. Als er nu tickets voorbij komen, kunnen we boeken. Nu maar afwachten of en wanneer er weer een mooie aanbieding komt.
De ochtend na de post waren de prijzen inderdaad weer een stuk duurder. Maar dat is redelijk normaal hoor. Je kan niet te lang wachten
@ Disneykids. Wij hebben bij WTC.nl geboekt. We vliegen op 14-7-16 Brussel-Atlanta-MCO en op 8-8-16 weer rechtstreeks terug vanuit NY(JFK)-Brussel. Overstaptijd in Atlanta is 3 uur, dus prima!