-
Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
Hallo, wij hebben voor 2015 ook nog eens geboekt (laatste keer was 2012). We wilden een stopover van 3 dagen maken in New York. We vonden tickets bij United Airlines voor 3643 euro voor 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 11). Het wordt Brussel - New York JFK - Fort Lauderdale. Terug is via Newark ipv JFK
We hebben spijtig genoeg Orlando moeten skippen, was veel duurder, maar gaan misschien nog 1 of 2 dagen naar Miami. We denken dat we een mooie prijs hebben, stopovers kosten ook wel wat.
Bedankt iedereen voor de goeie raad.
-
Ook wij hebben weer geboekt voor de zomer via Tix.nl. Vertrek op 4 juli en retour op 13 augustus naar MCO, we vliegen zowel heen als terug met Lufthansa (overstap van 1.20 uur in Frankfurt) voor de prachtige prijs van 3415 euro voor 4 personen. De prijs lag overigens drie dagen later al weer 300 euro hoger...... Prima deal gesloten vinden we zelf!
-
Re: Vliegtickets 2015 { juli/augustus }
wij gezin van 6 personen gaan in juni 2015 voor het eerst naar florida,wie kan mij helpen met het vinden van goedkope vliegtickets en wanneer is het beste om die te kopen,want arke gaat wel rechtstreeks maar ik zag dat deze duurder zijn geworden,eerst was een ticket 609 euro nu 698 waarom vraag ik mij af.
-
Jetairfly, 500 Euro p.p. van Brussel naar Miami rechtstreeks en terug ook.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
mio_natasja
wij gezin van 6 personen gaan in juni 2015 voor het eerst naar florida,wie kan mij helpen met het vinden van goedkope vliegtickets en wanneer is het beste om die te kopen,want arke gaat wel rechtstreeks maar ik zag dat deze duurder zijn geworden,eerst was een ticket 609 euro nu 698 waarom vraag ik mij af.
Wil je naar Orlando of naar Miami? Wij hebben zelf via Tix.nl geboekt voor een mooie prijs in juli, stuur me anders maar even een privé-berichtje dan kan ik je misschien helpen. Groetjes, Monique
-
Geboekt! Hoogseizoen voor iets meer dan €600 per persoon.
Geboekt bij: lastminute.de (via kayak.de)
d.d: 15-12-2014
Periode: 27-07 t/m 18-08-2015
Route: Düsseldorf-Madrid-Miami en Miami-LondonHeathrow-Düsseldorf
Maatschappij: BA, maar uitgevoerd door resp. Iberia Express (voor Air Berlin), Iberia, American Airlines en BA.
Aantal Personen: 3
Totaalprijs: €1824 = €608 pp
Edit:
Net op tijd geboekt vanmorgen om 5.00u.
Keek om 12u nog eens en zelfde vlucht kost nu .... €878! Ook alle andere vluchten in de dagen eromheen zijn nu die prijs of nog hoger.
-
Geboekt bij: cheaptickts
d.d: 20-12-2014
Periode: 08-08 t/m 29-08-2015
Route: AMS-NYC retour MIA-AMS (wij willen eerst paar dagen NY, vervolgens Chicago, en vanuit Chicago afzakken naar Florida)
Maatschappij: BA, maar ook American Airlines.
Aantal Personen: 2 volwassen en 2 kinderen
Totaalprijs: €2426 (inclusief alle bijkomende reserveringskosten ed) = 599 voor volwassen en 598 voor kinderen
helemaal blij!!!
De afgelopen weken alles bijgehouden en waren bijna via een omweg (dusseldorf, zweden, noorwegen nyc) gevlogen. Maar dan hadden we ook nog per koffer moeten betalen. De tijden zijn iets minder, maar ale, we gaan weer naar USA ;-). Gisteren nog gecheckt via Momondo, was het nog steeds minimaal 2700 euro (retour NYC) vandaag was die plots 2278, dus meteen gekeken voor de route die wij wilden, en zie hierboven het resultaat!!
Succes voor diegene die nog moeten boeken!
-
-
ik wil het niet weten . was ik al bang voor toen ik de dusseldorf miami tickets boekte maar ja de aanbieding had net zo goed niet kunnen komen:eek:
-
Citaat:
mblokland
ook veel andere data in juli/augustus voor 1580 (drie volwassen personen), gunstige tijden vanaf Amsterdam, zelf geboekt dus - mia. Tja was heel blij maar had liever (achteraf) van Amsterdam gevlogen.
-
Geboekt bij: British Airways
d.d: 21-12-2014
Periode: 07-07 t/m 28-07-2015
Route: AMS-MIA retour MIA-AMS met overstap in London
Maatschappij: BA
Aantal Personen: 2 volwassen en 1 kind
Totaalprijs: €1466,22 (orginele prijs was €1646,22 maar had nog Avios punten van BA dus ging €180 af) P.P. €548,74
-
Ik heb deze aanbieding van BA ook bekeken, maar ik zag dat je ook vliegt op Heathrow en vertrekt vanaf Gatwick terug naar Amsterdam. Een transfer tussen Heathrow en Gatwick moet je zelf regelen. Met een coach is dat nog weer 75 minuten. Voor de mooie prijs van €2200 die de reis ons zou kosten (3 volw/1 kind) is het de moeite waard, maar wel een gedoe. Klopt mijn info van dat vliegveld wisselen?
-
Dat hoeft niet,als je goed kijkt zie je dat ze ook gewoon verder gaan vanaf hetzelfde vliegveld.
Ik heb daar speciaal opgelet want ben niet van plan om van vliegveld naar vliegveld te stressen.
-
Ik heb idd vluchten gezien waarbij je moet wisselen van vliegveld. Goed opletten dus voordat je boekt.
-
De mooie prijzen zijn alweer achterhaald...ze zijn ge-update..helaas
-
Citaat:
mblokland
ook veel andere data in juli/augustus voor 1580 (drie volwassen personen), gunstige tijden vanaf Amsterdam, zelf geboekt dus - mia. Tja was heel blij maar had liever (achteraf) van Amsterdam gevlogen.
En weg zijn de lage prijzen... (vandaag weer 998 pp)
-
Nu super prijzen vanaf Brussel naar miami (550 euro). http://www.momondo.nl/flightsearch/?...false&NA=false
-
Dit ziet er echt geweldig aantrekkelijk uit, dan komt Florida 2015 toch weer in het zicht, maar heeft iemand ervaringen met G1?????????????????? Allemaal fijne dagen, ik hoop op snelle reacties om gebruik te maken van deze actie
-
zojuist geboekt toch gekozen voor iets duurdere tickets via Expedia, prettiger gevoel bij, heen 5 juli via brussel - miami terug 31 juli gunstige tijden, vliegen met ba en virgin met goede overstap op heatrow, prijs 595, YES, wij gaan ook weer, straks nog een extra kerstkado voor de kids tijdens de brunch want die hebben geen idee
-
-
Citaat:
mhagman
zojuist geboekt toch gekozen voor iets duurdere tickets via Expedia, prettiger gevoel bij, heen 5 juli via brussel - miami terug 31 juli gunstige tijden, vliegen met ba en virgin met goede overstap op heatrow, prijs 595, YES, wij gaan ook weer, straks nog een extra kerstkado voor de kids tijdens de brunch want die hebben geen idee
Als ze daar niet blij mee zijn dan weet ik het ook niet meer ;)
-
Door het dolle heen, Ron en Monique!!! :) Jullie hele fijne dagen daar en zo blij dat wij ook weer gaan
-
We hebben vliegtickets voor zes personen gekocht bij jetairfly,vanuit Brussel naar miami in de aanbieding voor 600,00 p.p voor juni 2015
-
wij hebben ook weer geboekt met tickets voor een topprijs vind ik zelf.
heen 10 juli brussel- manchester- Orlando
terug 31 juli Orlando- manchester- brussel
met virgin atlantic voor 500 euro per persoon :)
-
Boekingen graag als volgt posten:
Geboekt bij: -
d.d: -
Periode: -
Route: -
Maatschappij: -
Aantal Personen: -
Totaalprijs: -
-
Mooie tarieven naar Orlando met redelijke tijden voor 509 euro (10-7 tm 2-8). Let op bij de tarieven van 514 euro zit een luchthaven switch
-
en overstaps van zon 15 tot 20 uur?
-
Citaat:
b767-300er
en overstaps van zon 15 tot 20 uur?
Heen 3 uur en terug 8 uur overstap best lang idd maar wel voor een tarief van 500 EUR p.p. En het was maar een tip....
-
30/7 Brussel - Manchester- Orlando en 23/8 Orlando-Manchester-Brussel €489 via Flugladen.de
MVG
A3
-
Eindelijk... Het is sinds december 2012 geleden dat wij nog eens naar ons zo geliefde land konden.
Doordat ik studeer voor mijn bachelor, konden wij helaas niet vroeger teruggaan. Maar gisteren plots heel aanlokkelijke prijsjes gevonden en dus toch maar geboekt.
Wij kunnen eindelijk terug uitkijken.... En verlangen... :-)
Geboekt bij: - ebookers.be
d.d: - 01-01-2015
Periode: - van 15 juli tm 2 augustus
Route: - Brussel - Manchester - Orlando Miami - Heathrow - Brussel
Maatschappij: - Virgin
Aantal Personen: - 3 (2 volw en 1 kind van 9j)
Totaalprijs: - 1680 € (annulatie + kosten gebruik visa inbegrepen)
Tussenstop van bij het opgaan 3u30 en het terugkomen 2u30
-
Geboekt voor supermooie prijs van 2329,99 voor 2 volwassenen en 3 kids. Helemaal blij, ook nog goede tijden en korte overstaptijden! Wees er snel bij
Geboekt bij: -budgetair
d.d: -3-1-2015
Periode: -5-7-2014 tot 26-7-2015
Route: -brussel-manchester-orlando
Maatschappij: -virgin atlantic
Aantal Personen: -5
Totaalprijs: -2329,99
-
Morgen start Arke haar ticket sale. Zullen er mooi geprijsde Florida tickets aangeboden worden? Wat denken jullie?
-
Ongetwijfeld. Maar niet voor juli augustus!
-
Geboekt bij: - Budgetair.nl
d.d: - 4-1-2015
Periode: - 11-7 t/m 24-7
Route: - BRU-MAN-MCO-MAN-BRU
Maatschappij: -Virgin
Aantal Personen: -6 (5 volw +1 kind)
Totaalprijs: -2895 € (488/457)
overstap heen 3.30 uur en terug 3.00 uur
Wij zijn blij!
-
Dit jaar gaan wij helaas niet maar voor de mensen die het niet erg vinden om vanaf Luxemburg te vliegen heeft ticket spy hele leuke prijzen
British Airways Ticket Luxemburg – New York €384
British Airways Ticket Luxemburg – Los Angeles €580
British Airways Ticket Luxemburg – San Francisco €580
British Airways Ticket Luxemburg – Las Vegas €576
British Airways Ticket Luxemburg – Orlando €475
British Airways Ticket Luxemburg – Miami €471
British Airways Ticket Luxemburg – Dallas €558
British Airways Ticket Luxemburg – Houston €579
British Airways Ticket Luxemburg – Chicago €544
British Airways Ticket Luxemburg – Washington €540
British Airways Ticket Luxemburg – Boston €495
British Airways Ticket Luxemburg – Philadelphia €538
British Airways Ticket Luxemburg – Seattle €626
British Airways Ticket Luxemburg – Honolulu €787
boeken zo snel mogelijk
Wanneer reizen: heen in juli 2015, terug in juli of augustus 2015
-
Ik heb op 2 januari geboekt bij Gate1, voor het eerst vanaf Brussel naar Orlando :D....
We vliegen op 11 juli en terug op 25 juli en de tussenstops (2 en 3 uurtjes) in Manchester.
Prijs was 480,- en 440,- volw. en kind.
Maatschappij Virgin.
Ik zag hierboven nog 1 van jullie vertrekken op 11 juli ook met tussenstop Manchester! Is dat ook die van 9.55 uur?
-
Dankzij Frans_Natasja zijn we op het idee gekomen om dit keer vanuit Luxemburg te vliegen. Wat een prijsverschil, we vliegen nu voor 450 Eur pp van en naar Miami.
-
Hi Revos
Wat zijn dan de vlucht duren...als ik zoek (en ik heb al wat gezocht:() zit ik voor dat bedrag (€ 450) op heen 25 uur en retour 19 uur met 2 tussenstops..... dat is dan als voorbeeld 28-7 heen en 17-8 retour...
-
Hey allemaal, hoeveel kost een vliegticket naar Orlando ongeveer deze zomer? Kom nu op skyscraper alleen maar prijzen van rond de 950 tegen, met een redelijke tussenstop. Worden deze prijzen nog goedkoper? (Wil misschien naar een gastgezin, lang verhaal, check bij interesse mijn topic) Heb waarschijnlijk wel een uncomppanied minnion optie nodig... Ben gewoon nieuwsgierig...
-
Beste Larsvh, aangezien je deze vraag in het juiste topic stelt kun je ook even door de pagina's heen lezen en dan heb je meteen je antwoord. Je zal zeker wat meer zelf moeten gaan uitzoeken als je zo'n trip wil gaan maken aangezien je tijdens je trip ook niet voor elk dingetje iemand om raad kan gaan vragen.
En uiteraard zijn we hier op het forum om ook jou te helpen maar het is wel de bedoeling dat je zelf ook tijd investeert in dingen uit te zoeken en de verschillende topics door te lezen.