-
Re: Vliegtickets 2014: Hoogseizoen (juli/aug)
@S@skia;
Mooie prijzen S@skia - wij zijn nog aan het twijfelen (over ArkeFly > Amsterdam - Orlando - retour Miami - AMS)
Prijzen voor vertrek vanaf Dusseldorf met Air Berlin of Lufthansa zijn zeer aantrekkelijk (€2860-€2900 voor 4 personen - vertrek 15 juli - retour 12 augustus)
-
Er komen nog mooiere prijzen aan, weliswaar vertrek vanaf Gatwickhttp://www.telegraaf.nl/dft/bedrijve...ew_York__.html
-
Ik heb gisteren gekeken naar Air Norwegian, maar werd niet heel vrolijk van de prijzen.
De huidige prijzen zouden, van Oslo naar Orlando, al meer kosten dan wat ik nu met Virgin betaal voor dezelfde data. En dan ben ik nog niet eens in Oslo!
Misschien worden de prijzen nog goedkoper, maar ik moet het eerst zien.
PS, het is lowcost dus moet je betalen voor eten, zitplaats reservering en koffer. Dit kost al snel 128 euro p.p. voor een retourtje extra. Seat pitch is maar 31"/78cm, zelfde als Arke.
-
thanks het is niet heel goedkoop maar goed onze eerste keer usa en idd parkeer evt overnachting en benzinekosten compenseren dit dan weer! Geen idee wat de vliegtijden zullen zijn. houden jullie hier rekening mee met boeken? ivm jetleg of iets?
-
Wij niet echt in ieder geval. De meeste vluchten komen eind van de middag aan, dus ben je toch wel kappot :)
We willen liever niet in de avond aankomen want dan zijn de kids helemaal stuk, maar in principe gebeurd dit niet.
Een jetlag ervaart iedereen anders en hangt helemaal af van de omstandigheden. Wij met kleine kinderen (4 en 8) zien wel wat er gebeurd, wat inhoudt dat we waarschijnlijk om 4 of 5 uur in de Walmart staan :D
2 dagen ont-jetlaggen en dan pas los gaan, zo plannen wij.
Success!!!
-
@S@skia;
Hebben jullie ook stoelen vastgelegd?
Ik zie dat het vastleggen van de stoelen 17 euro pp kost.
Zit te twijfelen, wij gaan ook met 3 volwassenen (waaronder dochter van 12) en 1 kind (10 jaar), mijn dochter van 12 wil niet alleen zitten, maar ik ga er vanuit dat de kans niet groot is dat ze bij andere komt te zitten en ik denk dat haar broertje altijd onder begeleiding van een ouder moet zitten, dan kunnen zij altijd nog naast elkaar zitten.
Straks maar eens de knoop doorhakken wel of niet boeken. Rechtstreeks is wel erg verleidelijk.
-
@mpaauwe
Wij zaten met hetzelfde verhaal.....dochter van 12 die zeker niet alleen wil zitten. Wij hebben besloten voor de terugreis wel de stoelen te reserveren, ook in verband met (het proberen te) slapen, zodat we 2 aan 2 zitten. Met de heenreis wagen we het erop, desnoods met z'n vieren in het midden of iets uit elkaar 2 aan 2.
Succes, ben benieuwd wat jullie gaan doen.
-
Reserveren van stoelen vind ik echt zonde geld, maar dat komt misschien dat ik afgelopen jaren nog nooit met mijn gezin gescheiden in een vliegtuig gezeten heb.
Als je op tijd incheckt, met de nadruk op 'op tijd', dan zit je toch altijd bij elkaar?? Zo niet bij het inchecken, dan toch wel door ruilen met passagiers in het vliegtuig??
Ik heb dit zelfs afgelopen februari voor andere passagiers geregeld die geen Engels spraken bij United. Volgeboekt vliegtuig, maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Dit is althans onze (jarenlange vlieg)ervaring.
-
Dank voor jullie reacties! We hebben inmiddels de tickets bij Air Berlin geboekt! Ben benieuwd hoor, voor de eerste keer rechtstreeks.
We hebben nog geen stoelreserveringen ingevoerd. Dat kan altijd nog. We zitten nog te twijfelen of we misschien een servicecard aanschaffen. We kunnen dan in ieder geval voor 2 volwassenen en 1 kind gratis een stoel reserveren en 's avonds al inchecken. Ook mogen we dan voor 1 persoon 2 koffers van 32kg meenemen.
We hebben nog wel even de tijd, dus we denken hier nog even over na!
-
geboekt bij Ebookers.
Heen: 17 aug Düsseldorf - Miami via Madrid vliegen met Iberia
Terug: 30 aug Orlando -Düsseldorf via Chicago vliegen met American Airline
4 volwassenen en 1 kind (11 jaar) totaal € 3310,60 (p/p € 662,12)
We gaan niet lang. Maar we gaan weer!!!!
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Esther2013
Als je op tijd incheckt, met de nadruk op 'op tijd', dan zit je toch altijd bij elkaar?? Zo niet bij het inchecken, dan toch wel door ruilen met passagiers in het vliegtuig??
Ik heb dit zelfs afgelopen februari voor andere passagiers geregeld die geen Engels spraken bij United. Volgeboekt vliegtuig, maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Dit is althans onze (jarenlange vlieg)ervaring.
Dan heb je altijd geluk gehad want wij vliegen al 10 jaar met 1 kind (is nu 10 jaar) en daarvan hebben we (behalve dit jaar bij Virgin) al zeker de 5 voorgaande jaren het niet kunnen regelen om naast elkaar te zitten.
Vroeg inchecken, van te voren plaatsen reserveren maakt niks uit. Bij het inchecken zeggen ze dat je het bij de gate moet vragen en bij de gate zeggen ze dat je het in het vliegtuig moet proberen te regelen.
Iemand die alleen reist wil best ruilen maar niet als dat betekent dat zijn raamplek of zijn plek aan het pad dan kwijt is.
Jackie
-
Citaat:
mickmak
Dan heb je altijd geluk gehad want wij vliegen al 10 jaar met 1 kind (is nu 10 jaar) en daarvan hebben we (behalve dit jaar bij Virgin) al zeker de 5 voorgaande jaren het niet kunnen regelen om naast elkaar te zitten.
Vroeg inchecken, van te voren plaatsen reserveren maakt niks uit.
Dat bedoel ik, zonde geld, als het zelfs met reserveren niet lukt!
Maar misschien hebben wij idd geluk gehad, maar knappe man/vrouw die mij scheidt van mijn kids tijdens een vliegreis hoor, ik zou alle registers opentrekken!
@soralysha
Mooie prijs! Leuk vooruitzicht!
-
Citaat:
Esther2013
..maar met reizigers die alleen reizen valt er altijd wel te switchen.
Klopt, wij doen dat ook regelmatig en het gaat iedere keer goed ;-)
-
Dan zouden jullie aan mij een verkeerde hebben, want ik ga bv een plekje aan het gangpad met een lege plek naast me echt niet opgeven voor een plekje ingeklemd tussen 2 mensen :p
Reis ook alleen.
Nee hoor, ik zou best even kijken wat mogelijk is, maar als ik er zelf op achteruit zou gaan qua plek moet ik er even goed over nadenken...
-
Maargoed als jij naast onbekende 1 zit en 2 rijen naar voren zit je naast onbekende 2 (zelfde plek) dan maakt het (naar mijn mening) weer helemaal niet uit.
-
Nee, dan zou het me niets uitmaken inderdaad!
-
Onze ervaring is dat je op de heenweg veel minder last hebt van jetlag maar als je weer thuis bent veel meer.
Misschien speelt dan ook de teleurstelling mee dat het weer voorbij is dit jaar. :cool:
-
Klopt, want medisch gezien heb je de meeste last van jet lag bij reizen naar het oosten.De algemene vuistregel is dat je voor ieder uur wat je naar het oosten vliegt 1 dag nodig hebt om te recouperen.
-
Een aantal tickets gevonden vanaf Düsseldorf naar Miami (rechtstreeks) met Air Berlin voor 635 euro in Augustus.
-
-
Ben ik ook wel erg benieuwd naar, hier ook nog druk op zoek naar tickets met een mooie prijs :-)
-
Inmiddels vind ik alleen nog maar 715, vliegen op bijv 12/13/14/15 aug en 2 weken later terug, via Budgetair
-
Ok en vanaf welk vliegveld en naar welk vliegveld, ik kom namelijk niet onder de 900 euro
-
Ik heb ook tickets met air Berlin gevonden voor 738 (vertrek begin juli). Is dit een goede prijs? Of kan ik beter wachten totdat de prijzen nog meer zakken?
-
Voor juli is dit een goede prijs.
Of ze nog gaan zakken? Nobody knows............
-
Citaat:
damian08
Ok en vanaf welk vliegveld en naar welk vliegveld, ik kom namelijk niet onder de 900 euro
Kijk hier maar eens, Dus - MIA rechtstreeks 738 euro p.p (14 dgn).
-
Ben nu al een tijdje tickets in de gaten aan het houden voor 13-7 tot 3-8. Goedkoopste is tot nu toe 778 pp. Ik kijk bij skyscanner, chaser en world ticket center. Ze bieden daar tickets aan van verkooppunten waar ik nog nooit van gehoord heb zoals budgetair, supersaver, bravofly en travelgenio. Totaal onbekend voor mij...
Misschien is het een beetje 'wat een boer niet kent dat vreet ie niet' maar ik vertrouw het niet zo om er te boeken.
Ervaringen??
-
Budgetair kun je gewoon bij boeken. Hebben wij ook al een keer gedaan. Geen problemen mee gehad.
-
Supersaver is ook prima, al meerdere keren bij geboekt.
-
Iemand bekend met Bravofly? Kan daar nu vliegtickets vinden voor een mooi bedrag €2592 voor 2 volwassenen en 2 kids.
Herstel: Je moet dan wel met Visa betalen :( , laten we die nou net niet hebben helaas.
-
Handige site om een prijsalert in te stellen. Enige nadeel is dat je geen datum op kan geven.
http://www.vliegennaar.nl/flight-alert
-
Düsseldorf - Miami met een prettige overstap op Heathrow b.v. vanaf 10-07, prijs van € 655,-. Het is dat ik net een nieuwe auto gekocht heb, anders wist ik het wel...
-
Voor de zoekende onder ons: waar heb je deze gevonden Chubber?
-
Sorry, je hebt gelijk, via het onvolprezen Chaser, nu bij Expedia.
-
Ben ik weer net te laat met kijken..zo jammer weer. Maar we blijven hoop houden, eens komt toch die mooie prijs voor ons :-)
-
Citaat:
damian08
Ben ik weer net te laat met kijken..zo jammer weer. Maar we blijven hoop houden, eens komt toch die mooie prijs voor ons :-)
Staat er nog steeds hoor, zelfs een eurootje goedkoper bij budgetair.
-
Ja had ze gevonden, maar dan moet je echt op 10 Juli weg helaas. Bij ons is de zomervakantie pas vanaf de 18e en dan schiet hij weer omhoog..
Ik moet echt nog even geduld hebben, wat trouwens erg moeilijk voor mij is.
-
Wij kijken sinds kort voor tickets in de laatste twee weken van augustus, we willen rond 1 september weer terug zijn. Prijzen zijn helaas nog vrij hoog!!
-
Citaat:
axzel
Wij kijken sinds kort voor tickets in de laatste twee weken van augustus, we willen rond 1 september weer terug zijn. Prijzen zijn helaas nog vrij hoog!!
Valt wel mee 730 euro dus - mia rechtstreeks
http://www.airberlin.com/nl-NL/fligh...n_getoffers_nl
-
Helaas allemaal vanaf Dusseldorf.
Ik hoop op mooie prijzen vanaf Amsterdam naar Orlando.
Hopen jullie met me mee;)