Het lijkt erop of United weer vliegtuigen aan het wisselen is. In december zouden we met een 757-200 vluchtnr UA125 naar IAD vliegen, zojuist zag ik dat dit is gewijzigd in het welbekende vluchtnummer UA947 met type 767-300.
Afdrukvoorbeeld
Het lijkt erop of United weer vliegtuigen aan het wisselen is. In december zouden we met een 757-200 vluchtnr UA125 naar IAD vliegen, zojuist zag ik dat dit is gewijzigd in het welbekende vluchtnummer UA947 met type 767-300.
Bij mij ook gewijzigd, zit terug op alle 2 de vluchten Orlando - Washington, Washington - Amsterdam, Economy Plus dus niet klagen. Ondanks dat ik nu op 24 december vlieg ipv op 25 december.
Nee hoor, dat is in goed overleg gegaan met de reisorganisatie. Moest ineens 2 overstappen Amsterdam - Frankfurt, Frankfurt - Washington, Washington - Orlando.
United had op 25 december er een vlucht uitgehaald.
Voor diegenen die vanuit Zaventem vertrekken in november.
Enkel ter info
Changes in United flights
Newark – Brussels eff 04NOV12 CO 767-400ER replaces UA 3-class 777-200ER. No First Class service (Previously 767-400ER to operate from 04NOV12 to 26NOV12)
Chicago – Brussels Service increases from 6 weekly in Winter 2011 to Daily in Winter 2012
Ik vlieg 17-2 a.s. voor het eerst met United, leuk! Heb bij mijn boeking een linkje naar United gekregen met de vluchttijden.
Heen 12 uur, aankomst 2.50 pm. Met 767-300.
Dan vanaf Washington om 5.10 pm door naar Orlando met een Airbus 320-100/200
Terug om 1.45 pm naar Washington, met Airbus 320-100/200
Aankomst 3.57 pm
dan om 6.20 pm met 767--300 naar Amsterdam.
Fijne tijden, met genoeg overstaptijd lijkt mij (elke keer ruim 2 uur)
Maar moet wel deze site even in de gaten houden dus, ivm wijzigingen?
Of zou dat via USA Fun gaan?
Wat me opvalt is dat er ook al stoelnummers bijstaan, straks eens even plattegrondjes van de vliegtuigen opzoeken.
Wat wel wennen zal zijn is dat ik vorige keer bij Arke 35 kilo bagage mocht, en nu maar 23 dacht ik.
Waar laat ik me geshopte spulletjes??? :p
Of is het voordelig om op de terugweg een extra koffer in te checken, en kan je dat beter op voorhand al doen?
Je kunt 24 uur voor vertrek digitaal inchecken voor de terugreis. Als je dit doet, geef je aan hoeveel koffers je incheckt. Je ziet dan welke koffer gratis is (1...!)en wat de kosten voor de tweede koffer zijn. Het is iets voordeliger om van deze optie gebruik te maken.
Met de gegevens die je nu hebt, kan je niet alleen je stoel zien, je kunt als je dat wilt ook een nog fijner plekje uitkiezen.
Het vluchtschema zou ik zelf in de gaten houden. Het is jouw reis.....
Dank je voor je reactie Teleton! Handig dat je die extra koffer dan pas bij het inchecken voor de terugreis kunt aangeven.
Dacht dat je dat al voor de heenweg moest doen. Dit biedt weer opties om dan mijn trolley op de heenweg in de koffer te doen, en de terugweg als extra koffer in te checken, fijn!
En ik zal de site zeker zelf in de gaten houden dan.
De plek die ik heb, 29K, vind ik op zich wel fijn, omdat het aan het gangpad is. Omdat ik alleen reis zit ik het liefst daar zodat ik geen vreemde hoef te storen als ik naar het toilet wil, of gewoon even de benen strekken.
Je betaald per enkele reis voor de extra koffer. Op de heenreis ook al bij boeken is dus alleen maar extra duur. Het is inderdaad slim om lekker een andere koffer (of tas) in je koffer te steken. Ook zijn koffers prima te koop bij o.a. de winkelcentra, maar ook de kleine koffer winkels die je overal ziet.
Probeer zo dicht mogelijk bij de deuren te zitten, dan ben je er lekker snel weer uit, en inderdaad gangpad is heerlijk, net iets meer ruimte om je benen te strekken, en je hoeft niemand te storen. Helaas zullen andere jou wel storen ;-)
Cindy1969 je kunt de trolley ook als handbagage mee terug nemen, dan hoef je er niet voor te betalen. Scheelt weer en handbagage mag bij United tot 18 kilo wegen.
Oh echt? 18 kilo? Dan hoef ik hem idd niet als koffer in te checken, wat super zeg! Kon het max.gewicht van de handbagage niet vinden, maar ging er vanuit dat dat iets van 10 kilo zou zijn. Hier red ik het dan wel mee. Dat is dan incl. koffer 41 kilo, moet kunnen :D
@Rolandino:dat anderen mij dan storen vind ik niet erg, ik slaap toch nooit in het vliegtuig, vind het veel fijner om dan zelf bij het gangpad te zitten en te kunnen doen en laten waar ik zin in heb.
En dat is zeker handig Teleton! Maar hoe doe ik dat dan met mijn tablet/puzzleboekjes/boekjes die ik in het vliegtuig wil lezen, want ik neem aan dat je als je de trolley als handbagage hebt, je niet nog eens een andere tas mag?
Oh dat mag dus? Wat super! Heb hier nog een wat grotere handtas liggen, eens kijken of tablet daar ook in past.
Wat een heerlijkheid, ben onlangs nog naar Griekenland gevlogen met Transavia, en daar zijn de regels echt veel strenger...
Ik heb deze gekocht in Amerika. Er zit een extra tas in die ik gebruik als mijn koffer te vol is. Je kunt deze onder de stoel voor je leggen en dan heb je gelijk een voetenbankje. Superhandig en scheelt een hoop gesjouw. Een vriendin van mij zag hem en heeft er ook een gekocht. Je kunt hiervoor bij Brookstone kijken in de Florida Mall, ik heb die van mij gekocht bij de Samsonite winkel in de Mall aan de SR 535. Of als je lang genoeg daar bent bij Amazon.com.
http://www.amazon.com/Travelon-Wheel...erseat+luggage
Alleen de gangpad stoelen, Gerrit zit altijd aan het raam en dan kan ik hem halverwege tussen ons in leggen. En als er geen plek is leg ik hem bovenin:)
@Fleurida: wat een handig ding zeg, ik ga deze even onthouden, thanx!
ehm dus als ik het goed begrijp, mag je een handbagage tas van max 18 kg meenemen, naast je handtas?
Ik kan bij mijn gegevens op de site van united die 18 kg nergens terug vinden, wel de afmetingen en ook wat het kost om een tweede koffer in te checken... 70$...
@Sylvia;
Naast je handtas mag je inderdaad nog een bv laptoptas, fototas, rugzak of zo'n klein rolkoffertje meenemen. De 2e koffer schijnt inmiddels $100 te kosten, maar of dat ook zo is zal ik morgenochtend gaan ervaren...
even een vraag over incheken....hoeveel uur van te voren moet je nog maar op het vliegveld zijn? 3 of 4???
thnx
meisje
3 uur is voldoende. En vanaf Amerika lukt het ook wel met 2 uur van te voren om terug te vliegen (omdat het een domestic flight is naar een hub).
Altijd 3 uur aanhouden. Ga uit van het feit dat je onderweg een klapband op kan lopen/de Schiphol tunnel zit weer dicht, etc., en toch nog op tijd aanwezig zal zijn. Hetzelfde zou ik ook doen in de VS. Het is vaak druk rond het eind van de ochtend als veel toeristen uit Europa terug gaan, waardoor je overal een poos in de rij mag staan.
nog even een vraag... waar kan ik op de site van United info vinden over die 18 kg hangbagage??:confused:
ok, bedankt!
@Sylvia:
hier http://www.united.com/CMS/en-US/trav...eCarry-On.aspx
Wij hebben 3 jaar terug me United gevlogen prima bevallen een upgrated gedaan...
PenP: maar toch nog een hoop geld... ik ga wel proberen via de handbagage... das toch weer 18 kg extra :)
Vanaf 4 december 2012 met de Dreamliner via Houston naar Orlando....
United Airlines today announced its initial Boeing 787 routes, the first international route of which is to begin on 4th December, 2012.
Houston will become the first 787 crew base for United, with several other stations likely to follow.
United's 787-8s are configured in a 36 BusinessFirst, 72 Economy Plus and 111 Economy class seats (36C/ 72W/ 111Y) and the first of these had its first flight on 20th August.
Routes:
Houston - Amsterdam. Begins on 4th December 2012, and operates daily. However will only operate temporarily till end of the Winter season.
Helaas is dit alweer achterhaalt. Gister is bekend geworden dat de 787 pas per eind februari 2013 wordt ingezet op de route Houston - Amsterdam. Dit heeft te maken met de vertraging in levering van de 787 aan United en het langer duren van de certificering van het toestel binnen de United organisatie. Voorlopig blijft de 767-400ER op deze route vliegen.
Bron: luchtvaartnieuws.nl
Hoe snel vliegen ze van AMS naar IAH (neem aan dat dat 'm is) en vice versa met die 787?
Houston -> Orlando is ongeveer 2 uur en een kwartier, dus redelijk gelijk aan een vlucht vanaf Chicago of Washington, maar vanaf Houston kan ik
het me even lastig voorstellen dat de lange vlucht ook zo'n 8 a 9 uur gaat inhouden of meer.
Volgens Kayak is AMS-IAH tussen 10.30 en 11 uur vliegen, de werkelijkheid is tussen 9.30 en 10.30 uur.
hallo,
wij vliegen met United 767-300 nou is mijn vraag economie plus hoe zijn de stoelen ,
nel
Hoi Nel, EconomyPlus in de 767-300 is prima ;-)
Mijn vraag is wat je belangrijk vind aan een stoel in het vliegtuig? Economy plus bij United heb je de standaard Economy stoel met een paar centimeter meer beenruimte. De beenruimte is lekker en de stoel blijft een vliegtuigstoel.
Ik vlieg in februari voor het eerst met United, gewoon Economy, dus niet Economy Plus.
Hoe zijn deze stoelen? Net zo krap als bij bv Transavia, of hebben deze meer beenruimte?