Ja, dat weet ik. En er staat ook dat het aangeboden wordt naar de Verenigte Staten.
Ook duidelijk. En onjuist.
Afdrukvoorbeeld
Ja, dat weet ik. En er staat ook dat het aangeboden wordt naar de Verenigte Staten.
Ook duidelijk. En onjuist.
Nicht am Deutsch... want daar staat het juist...
Het is tenslotte een Duits bedrijf...
Raar wij hebben dat vorig jaar wel gedaan. Maar bij Airberlin weten soms zelf niet wat ze kunnen en niet kunnen.
Zeer vreemd, ik heb voor xx augustus al stoelen gereserveerd, rij 17 en 18, twee om twee....
Bij Air Berlin kun je wel van te voren stoelen reserveren....
Zo staan ze in onze boeking....
SEAT 17A−17C−18A−18C DUS−MIASEAT 17A−17C−18A−18C MIA−DUS
Onze stoelen zijn ook gereserveerd voor onze vlucht naar Ft Myers en weer terug ook.
Stoelen reserveren is niet hetzelfde als inchecken. Ook ik heb al stoelen gereserveerd, maar moet - uiteraard - nog inchecken, aan de balie.
:-$ sorry :-$ gewoon niet goed gelezen.... je hebt helemaal gelijk ;-)
Zoals gewoonlijk heb je gelijk Michael, sorry ook ik had het niet goed gelezen.
We zijn aangekomen na een vlucht met AB naar Miami, en ik moet zeggen: hele goede maatschappij. Vriendelijke crew, goed eten (geen kip in stukjes maar een heel stuk gegrilde kip met smakelijke puree).
Zeer regelmatig kwam er weer wat qua drank en snacks, wijn bij het eten, kortom: aanrader wat ons betreft!
Werd er bij jullie ook de handbagage gewogen voor de vlucht?
Bij ons niet.... maar wel naar gekeken qua formaat!
Dus ik zou het niet gokken, als ze twijfels hebben gaat hij op de weegschaal ;-)
Ja, bij ons wel. Vooral (eigenlijk alleen) vrij grote handbagage werd gevraagd om te wegen. Bij het boarden wer ook omgeroepen om de zwaardere bagage niet in de bakken aan het plafond te doen maar bij je voeten. Op zich logisch: Als een bak openschiet tijdens turbulentie wil ik liever geen koffer van 20 kilo in m'n nek krijgen .... :roll:
alleen even met de hand gewogen, maar de persoon voor ons werd uitgebreid gechecked, maar die hadden ook heel veel bij zich.
Ik zit met het volgende probleem. Ik heb een heleboel medicatie nodig tijdens ons verblijf van 5 weken. Alles bij elkaar 8 kilo. Dan heb ik nog een handtas met beurs etc en die weegt ook nog eens 2,5 kilo. Samen dus een handbagage van 10,5 kilo. Ik mag maar 6 kg. Toch durf ik niets van die medicatie in mijn koffer te doen. Zou dit problemen geven?
Ik zou gezien het belang van je vraag direct met Air Berlin kontakt opnemen.
Knaapje
voor het gewicht van je handbagage hoef je het niet te laten...heb wel ooi handbagage bijgehad die tegn 19 kg zat, maar dat wegen ze toch niet.....
medicijnen zou ik ff nachecken....
Bij ons werd de handbagage afgelopen februari bij Air Berlin niet gewogen. Ik neem aan dat als het om medicijnen gaat dat ze niet moeilijk doen, maar altijd ff checken.
Sinds een paar maanden is AB samen gegaan met American Airlines.
Sindsdien is de handbagage politiek ingrijpend veranderd.
Omdat Amerikanen moeten betalen voor hun koffers slepen ze zo veel mogelijk rotzooi mee de cabine in.
Zodra er dus een vlucht samen gevoegd wordt er wel duidelijk gekeken naar gewicht en aantal.
Diverse vliegtuigmaatschappijen laten extra handbagage toe voor medicatie en medische hulpmiddelen, even navragen.
groetjes Henke.
Ik heb het toch maar even nagevraagd bij Air Berlin. Medicijnen tellen niet mee als handbagage. Dit mag gewoon extra bovenop de toegestane handbagage. Dat vind ik toch wel heel netjes.
Weet iemand wanneer de ticketprijzen voor mei/begin juni 2012 bekend worden van Air berlin naar Florida? Zijn hier vast datums voor?
En als je op Ft Myers vliegt, is dit met een overstap vanuit Miami?
Gr Ron en Ivonne
Volgens mij.... nog steeds rechtstreeks...
Ft Myers is rechtstreeks uit Dusseldorf.
Vorig jaar werden de vluchten vrij gegeven op 27 september.
Als je jezelf aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je een mailtje zodra je kunt boeken.
Bedankt voor de info.....ga ik me aanmelden voor de nieuwsbrief
Vorige week teruggevlogen vanaf Ft Myers met Air Berlin.
Wat een feest dat vliegveld! Vriendelijke TSA medewerkers (zijn ze allemaal, als je eenmaal bij ze bent, maar deze lachten al van veraf), heerlijk rustig want we waren de enige buitenlandse vlucht die dag.
En een vlucht terug van iets meer dan 9 uur is ook heerlijk.
Enige nadeel was: geen taxfree drank kopen. Nou ja, nadeel...
Voortaan vliegen we op Ft Myers denk ik (en nu hard hopen op de adventkalender)
Ik zou graag willen weten wat er qua entertainment (TV & Radio) aan boord is? Wij hadden bij Delta allemaal een schermpje in de stoel ervoor, is dat ook bij air berlin?
Nee, uiteraard afhankelijk van welk type toestel je vliegt, maar in de A330 van Air Berlin heb je grote schermen en niet de schermpjes in de stoel voor je.
Je kan geluk hebben, wij hadden 24 juli op de terugweg in een A330 wel een schermpje. Geen interactieve, alleen het vaste programma wat normaal op de 'grote' schermen wordt vertoond.
Ik vind het gunstig, geen schermpje in de stoel.
Heb je ook niet iemand achter je, die de hele weg zit te pieren en drukken tegen je stoel.
Vooral als iemand spelletjes zit te doen op zo'n schermpje.
Wij hadden ook geen schermpjes in de stoel. Heb ze eigenlijk ook niet gemist. Op de heenweg een boek gelezen op de e-reader en op de terugweg de nieuwe I-pad volop uitgeprobeerd. Vond het heerlijk, niet steeds dat gedruk achter je hoofd.
Dank je wel allemaal voor jullie antwoorden :) dan weet ik dat ik voor onze kleine man een dvd spelertje meeneem, met z'n favo filmpjes..
Ik ben op zoek naar tickets voor de mei vakantie vertrek 28 april retour 12 mei.
Nu zie ik alleen prijzen staan voor de heen weg maar niet voor de terug weg, ben ik te vroeg ( prijzen lopen tot 30 april) of is er een fout in de pagina?
is er al iemand die voor de mei vakantie geboekt heeft bij air berlin?
Denk dat je te vroeg bent, laatst was april nog niet boekbaar/zichtbaar, nu wel.
Misschien kun je via Tix of Worldticketcenter meer info krijgen?
Hoi,
Wij gaan exact dezelfde data en hebben advies gevraagd bij AirBerlin, hieronder het antwoord:
"Dear Sir,
Thank you for your email.
From an economical point of view it is certainly better to book the outbound flight now and wait until the schedule for summer 2012 is published.
Since our prices depend on offer and demand ticket prices generally are lower the sooner you book.
I hope the information is useful.
Best regards.
Mr. D. Lopera
Service Team airberlin group
Air Berlin PLC & Co. Luftverkehrs KG
"
Wij hebben nu de heenreis op 28 april geboekt en boeken de terugweg zodra het mogelijk is (september/oktober).
Succes.
Moet dat APIS formulier nog ingevuld worden, lees dat net hier.. Heb niks ingevuld, en onze reisagente heeft mij daar niks over verteld..
Hallo
Wij hebben dat al eerder als de vlucht ingevuld en het reisbureau heeft dat voor ons naar airberlin gestuurd.
Had er ook nog voor mee te nemen maar daar is verder niet naar gevraagt bij het boarden
Dat kan ook online
apis moet ingevuld worden hoor.
Heb het ook online ingevuld. Dit was voldoende.