-
Restaurants in Orlando: Drive-inn
Hallo floridafanatics,
Ik ben op zoek naar een restaurant in Orlando waar je vanuit je auto bij een dame of heer op rollerscates besteld en dat het dienblad aan je auto wordt opgehangen.
Weet iemand de naam van zo'n restaurant en heeft eventueel een link of foto's.
Groetjes
Gwenda
-
Re: Wie kan mij helpen?
Was dat niet Sonic? Fast food... maarja, kan ook niet anders he, je gaat niet haute cuisine eten in je auto.
-
Ik denk dat je deze zoekt: Sonic
Ik had er een poosje terug ook iets over gelezen en het leek mij ook wel leuk. Wij hebben er in onze afgelopen vakantie (mei/juni 2008) in het Zuidwesten 1 keertje gegeten maar de bestelling werd niet op rolschaatsen gebracht. Dus ik weet niet of dit overal zo is of alleen niet bij de vestiging waar wij geweest zijn.
-
Ik heb verleden jaar bij een Sonic aan de US27 gegeten en daar kwamen leuke vrolijke meiden je eten naar je auto brengen op rollerskates. Ik denk dus dat het aan het filiaal ligt of ze wel of niet op rollerskates komen.
Walter :cool:
-
En zelfs bij één en dezelfde vestiging heb je kans dat je de ene serveerster op rollerblades haar bestellingen ziet afleveren en de ander dat gewoon lopend doet. Maar het concept is prima, lekker rustig je bestelling uitzoeken en over het algemeen wordt het snel gebracht. En zeker zo lekker als Wendy's e.d.
-
Zover wij weten zit er ook eentje op international drive, vlakbij Festival Bay Mall, Prime 1 outlet.
Groetjes Stefan en Karin
-
Re: Tips voor goede restaurants in Orlando?
Een goed visrestaurent is Joe's Crab Shack. Kijk maar op hun website voor het menu en de locaties (in orlando zitten er meerde)
http://www.joescrabshack.com/
groetjes Stefan en Karin
-
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
remco n.
Scroll 'ns 3 berichtjes naar boven .....
-
Ook erg lekker is het Sushi restaurant in Celebrations...
We hebben er eergister gegeten en gaan vanavond weer!
-
Heeft er iemand een adres waar je goede chili con carne kan eten?
-
Shooneys aan het einde van de I92 (naast Macdonalds)
-
Die van Wendy's vind ik ook altijd lekker maar dat is maar een " side dish".
Kost iets van $ 1.50 of zo.
-
waar om kan ik geen prijzen vinden??
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
ErikVos
waar om kan ik geen prijzen vinden??
Prijzen waarvan?
-
sorry :
van het eten in de restaurants op de web sites
-
Misschien wat beter zoeken? Op de meeste sites zijn gewoon prijzen te vinden!
-
-
@ErikVos: in het vervolg handig als je ook meld WAAR je prijzen van zoekt (in dit geval van http://www.joescrabshack.com)
-
Hoezo ?? :twisted:
http://img156.imageshack.us/img156/2...abshackkx5.jpg
Wel wat klein, maar gewoon op de website te vinden, hoor.
-
ik denk dat ik nu echt aan een bril moet
dank jullie wel
-
Sushi restaurants
Hoi,
Ben al een paar jaar richting Florida getrokken, maar ben nog steeds op zoek naar een lekker en gezellig sushi restaurant in de buurt van Daytona Beach of Orlando. Het liefst zoek ik er eentje waar je ze ziet werken en de sushi serveren op zo een lopende band. Weet er iemand van jullie zo een adres.
Weet wel reeds meerdere adressen, maar dan gewoon sushi rechtstreeks geserveerd aan tafel.
Dank bij voorbaat,
Dirk
-
Re: Sushi restaurants
Bij Kobe, naast Arabian Nights aan de 192 hebben ze (of hadden ze i.i.g. de laatste keer dat wij er waren, een paar jaar terug) wel een sushi bar waar de sushi "on the spot" gemaakt wordt. Je zit daar dus echt aan de bar, niet aan tafel.
-
-
Gerrit,
Dat is wat ik wilde bedoelen, jaah. Alleen moet het niet op bootjes voorbij komen, enkel op de bordjes is al genoeg.
Mvg,
Dirk
-
Op International Drive schijnt een goede te zitten, vlakbij Ramada en Tony Roma's . Weet de naam niet meer uit mn hoofd.
-
http://amura.com/main.html
Krijgt ook goede kritieken op tripadvisor enzo
-
Gisteren wezen eten bij de Capital grill op de int. drive.
GE-WEL-DIG , hier eten ook veel locals.
Beetje prijzig (waren $150 kwijt met z'n 2-tjes) , maar dan heb je ook wat.
De steak die je daar krijgt , kanje niet vergelijken met bv. een steak van Outback.
T'is ook niet echt een restaurant , waar je met je korte broek en je Mickey Mouse T-shirt moet gaan zitten.
Een 3-delig kostuum hoeft ook niet , maar een nette spijkerbroek en een net shirt is voldoende.
Kort samen gevat : Toppertje =D>
-
Net op de website gekeken, ziet er heel goed uit maar niet echt geschikt om met onze twee kinderen te gaan eten 8-) Maar als we met zijn tweeen zouden zijn zou ik hier zeker een keer gaan eten.
-
Gisteravond bij Texas de Brazil gegeten.
Hier geldt een beeje hetzelfde als teh Capital grill.
Veel locals , geen korte broeken , beetje prijzig , maar niet te vergelijken met de bekende ketens.
Zelfs m;n vriendin , die semi-vegetarier is (eet alleen vlees als het niet anders kan) vond het heerlijk.
Ook wel redelijk geschikt voor kinderen.
Reserveren is wel noodzakelijk zeggen ze , maar er waren nog wel wat lege stoelen gisteravond toen wij daar aan het eten waren
-
Waar is die Texas de Brazil te vinden?
-
http://www.texasdebrazil.com/ en dan even op "locations" klikken. Drie locaties in Florida.
-
-
Japans restaurant in Orlando
Hallo allemaal in Belgie en Nederland,
Momenteel ,zaterdag 10 januari liggen we in de warme zon bij het zwembad in Davenport,Florida.
We hebben een geweldige vakantie hier met heerlijke temperaturen, tussen de 25 en 30 graden; Iets beter als bij jullie nu.
We willen maandagavond naar een japans Restaurant gaan, Kobe of Kabuki in Kissimmee.
Is er ioemand geweest in een Japans Restaurant waar men ook tepannaky had, of ander showcooking.
Hoe was de ervaring en hoe liggen de prijzen;
Volgens een site zou een dinner tussen de 17 en de 30 dollar liggen;
Dit lijkt me echter goedkoop en onwaarschijnlijk.
Warme en zonnige groeten vanuit florida
Maro
-
Re: Japans restaurant in orlando
Wij zijn, wel een tijdje terug, al diverse keren bij Kobe geweest en met de tepanyaki is niks mis. Precies zoals het voorgeschreven is ;-), met de bekende mes, garnaal spatel etc. goochelshow.
Ook hebben ze een leuke sushibar, en gewoon a la carte diners. Het eten is goed, en de prijzen zullen echt wel kloppen. Typisch Florida, goedkoop en onwaarschijnlijk :-).
We zijn ook wel eens bij andere "Japanners" geweest (Beninhana of Tokyo is één van de namen die ik nog naar boven kan halen, maar dat kan net zo goed ergens anders geweest zijn) en eigenlijk was het altijd goed. Eet smakelijk :-).
-
Re: Japans restaurant in orlando
-
Re: Japans restaurant in Orlando
In de coupon-boekjes die je overal kunt krijgen staan altijd een behoorlijk aantal Japanse restaurants. Er is altijd wel wat in de buurt.
-
Restaurants in Orlando: Aziatisch
Wij willen nu al zolang een keer Chinees halen, van die bakjes die je veel in Amerikaanse series of films ziet als we in Florida zijn. Hebben jullie tips over welke keten het beste en lekkerste is.
We horen ze graag van jullie.
Sjon, Bianca en Romy :-D
-
Re: Chinese restaurants in omgeving Orlando
Op de 192 zetten redelijk veel chinezen waar je voor een paar dollar all you can eat buffet hebt. chinees afhalen zoals bij ons hebben ze daar niet. In de foodcourt van de malls zit ook meestal wel een aziaat met rice, orange chicken, bourbon chicken, vegetables en egg rolls :)
-
Re: Chinese restaurants in omgeving Orlando
Die bakjes zoals je in de Amerikaanse films ziet kun je in nederland ook gewoon eten.
Heet vaak ' Wok 2 Go', 'Wok Express' oid.
http://www.fusianexpress.nl/images/w7_133.jpg