Bizar ! Echt mooie prijs =D> !
Afdrukvoorbeeld
Bizar ! Echt mooie prijs =D> !
Ik heb meteen gekeken maar op de site van Air Berlin zie ik alleen het bedrag voor de heenvlucht. Daarbij komt dan nog de terugvlucht.
Op Vayama en Kayak ook niet meer terug te vinden deze prijzen met exact dezelfde data ....jammer maar bedankt voor de tip!
staat nog op de site airberlin.com !! zaterdag 21-7 /19-8 Dacht dat wij al mooie tickets hadden voor dezelfde datum voor 700pp (ams/mco) Wat een prijs zeg,.
Uw heenvlucht 4.726 topbonus miles inclusief Prijs per volwassen persoon € 301,34
Uw retourvlucht 4.726 topbonus miles inclusief Prijs per volwassen persoon € 230,00
Uw vluchtprijs Volwassene: 1 × € 163,00 € 163,00 Overige belastingen en vergoedingen € 106,34 Kerosinetoeslag € 262,00 Ticket Service Charge € 0,00 Totaalprijs in EUR € 531,34
Ja ik zie hem nu ook, net nog 1200 !!!! Echt waanzinnig lage prijs. Wat gek toch met die prijzen!!! Mijn man wil helaas wachten tot ie een contract heeft getekend. Hij is zzp'er. Als het aan mij lag had ik nu meteen geboekt voor een maand! 4 Augustus kan ook nog tot 20 voor deze lage prijs.
Gewoon snel (en stiekem) boeken Petra !! Krijg je geen spijt van ;) !
De prijzen zijn weer omhoog
Yep ik zag het ;-(
Mooie prijs bij oa tix met US Airways
BRU-MIA 17-7
MIA-BRU 11-8
663/680 inclusief cc ook mogelijk om voor deze prijs te vliegen op Fort Lauderdale
Als je via Skyscanner zoekt, kun je nog iets goedkoper...en de prijs (rond de € 652) geldt heel juli! Alleen tussenstop van ong. 2 uur in Philadelphia...
Bij Skyscanner goed bekijken en doorrekenen. Vaak komen er bij verschillende firma's nog aardig wat kosten bij.
Heb zelf ook geboekt bij Delta zelf. 660 euro in julie heen en augustus terug. mooie prijs dacht ik zo.
Gister geboekt op klm.be
KLM uitgevoerd door Delta
25 Juli Brussel- Miami (via New York)
10 Aug. Miami- Brussel (via New York)
660 euro pp
Zo zeg, dat is een goede prijs, proficiat!
Top ! Supermooie deal =D>=D> !
Yeah! En met KLM/Delta onze favoriete luchtvaartmaatschappij!
Ook de mijne ;) ! Lekker WiFi op de binnenlandse vluchten !
@petra Goed gedaan !!
Zo zie je maar dat ook vlak voor vertrek er nog wel eens mooie prijzen voorbij komen.
Superdeal, ik heb net jullie filmpje bekeken van vorig jaar, jullie hebben er vast zin in!
Prachtige deal!! Geniet er maar fijn van!
Dank!!! Ik moet zeggen dat ik het altijd weer een hele klus vind. Ik zag als snel dat vanaf Brussel vliegen toch het voordeligst is. Daarnaast loont het om op "flexibele dagen" te zoeken (1 tot 3 dagen eerder/later). Verder boek ik vaak rechtstreeks want via bijv. vliegwinkel had ik nu toch 200 meer betaald.
Hallo, Ik ben benieuwd waar jullie een vakantiewoning, de auto en de vlucht naar Orlando Int. boeken?
Ik boek vlucht bijna altijd rechtstreeks via de maatschappij . De auto is altijd een dag tot dag speurwerk maar meestal ook bij maatschappij zelf of bij de duitse of de engelse site . Hotel via disney vacation club points . Villa rechtstreeks via eigenaar en liefst nog bij belgen of nederlanders
Villa meestal via homeaway.nl of vrbo. Met de gegevens van homeaway en de naam die er bij staat van de eigenaar kun je vaak via google ook hun eigen site vinden. Niet iedere particulier heeft een eigen site maar sommigen wel. Daar zijn de foto's soms groter afgebeeld. Tickets zoeken via verschillende sites en daarna direct bij de vliegtuigmaatschappij. In ons geval KLM dus. Zoek vooral met flexibele data. Een dag later of eerder kan zo maar 200 euro schelen op een ticket. Auto huren via USAReisen.de
Via het Floridaforum leren kennen en blijkt ieder jaar weer met sprong de goedkoopste.
Ik heb vandaag geboekt bij straus reizen vertrek op 29/08 tot 11/09 met hotel maingate lakeside resort , heenvlucht economy terug in comfort met arke 980 euro voor 2 personen. Ik vond dit een mooi aanbod.
Das een super aanbod