Wij willen alle parken bezoeken, dan ben ik via deze site denk ik goedkoper uit he? daar kun je onbeperkt naar de parken voor 649 euro pp.
Ik vind het zo moeilijk, weet ook niet meer waar ik zoeken moet
Afdrukvoorbeeld
Wij willen alle parken bezoeken, dan ben ik via deze site denk ik goedkoper uit he? daar kun je onbeperkt naar de parken voor 649 euro pp.
Ik vind het zo moeilijk, weet ook niet meer waar ik zoeken moet
Ik heb een misschien een hele rare vraag maar de 5-Park Orlando Ticket (http://www.attractionticketsdirect.i...o-combo-ticket) en de Orlando Flex-ticket (http://www.attractionticketsdirect.d...%C2%99-5-parks). Staan deze op naam? Beide tickets zijn namelijk 14 dagen geldig, maar wij gebruiken er slechts 5.. Ik dacht misschien kun je samen met iemand anders de passen aanschaffen en dan aan elkaar overdragen in Orlando. Wellicht wat gedoe maar wel een mooie bespaartip, wanneer je iemand kan vinden die precies aansluit op jou vertrekdatum!
@RvH;
Wanneer je de eerste keer de tickets gebruikt, wordt er ook een vingerafdruk gescand. Iedere volgende keer haal je je kaart langs een scanner en moet je ook je vingerafdruk weer laten scannen. Ze zijn dus overdraagbaar, maar dan moet je ook je vinger meegeven ;-)
@Pris32;
Je kan inderdaad ook teveel informatie krijgen. Heel herkenbaar. Ik ga er van uit dat je de Orlando Freedom tickets bedoeld bij de .ie site. Wij hebben deze verleden jaar ook genomen en deze zijn ons goed bevallen.
Ik bedoel inderdaad de Orlando Freedom tickets, ik ziet het nergens goedkoper. Krijg je dan 1 pas voor alle parken? Of moet je eerst naar de kassa's om je kaart om te wisselen?
Je krijgt originele kaarten, dus niet eerst langs de kassa. Dus ook voor de verschillende parken, verschillende kaarten. Op het moment dat je de kaart voor het eerst gebruikt, gaan dus ook alleen voor die kaart de twee weken in.
als ik op de uk site zit en je wil ultimate tickets voor disney bestellen. staat er bij die info dat deze enkel voor mensen van de uk zijn. Zijn er mensen die deze al gebruikt hebben?
Die kan je gewoon bestelen, eigenlijk bedoelen ze alleen voor mensen buiten de us.
Meer dan 1x zonder problemen besteld en gebruikt. Ze zijn inderdaad bedoeld voor mensen buiten de US.
Ja hoor! Ik heb de Combi-tickets binnen voor SW, BG, AQ en Legoland! :o
Ik heb via de ATD Ierse website besteld en ik heb niet die 25 euro's extra betaald voor het versturen. Ik wilde ze vragen om de tickets via Duitsland op te sturen zoals andere mensen hier als tip hadden aangegeven, maar Dld biedt ze niet, wat ze hebben gedaan is de tickets verstuurd via standard post via 'fast mail' (tracking systeem) - maar niet aangetekend! Het heeft iets langer geduurd, maar ze zijn binnen zonder die extra verzendingskosten! Zo kan dat dus ook!
I'm happy!:)
Wij willen de zes parken doen die in het orlando flex ticket plus zitten dus lijkt mij dit ticket de goedkoopste manier of weet iemand nog een goedkoper alternatief? Kan je met dit flex ticket ook bijvoorbeeld 2 dagen naar hetzelfde park gaan of is dit overal maar 1 dag geldig of toch 14 dagen?
Hallo Gunther84,
zo een ticket is 14 dagen geldig. Of als je nu 14 dagen aan een stuk naar hetzelfde park gaat of elke dag naar een ander park gaat maakt niet uit. Je kan precies doen wat je wil onder die 14 dagen. Het is zelfs mogelijk 2 parken op 1 dag te bezoeken. Het is zelfs zo dat als je bij Universal parking hebt betaald, op dezelfde dag gratis mag parkeren bij Seaworld ( dus goed het bonnetje bijhouden!!)
ok bedankt!
Tickets voor Disney en Universal besteld bij attraction tickets in Ierland, en alles keurig met Fedex binnen twee werkdagen bezorgd.
@Holandesa, Wij gaan ook voor de tickets via Ierland, scheelt een hoop geld. Heb je kunnen aangeven om ze te versturen met een tracking systeem of deden ze dit automatisch?
Hoi,
ik heb 'standaard verzending' gekozen. Dan sturen ze de tickets niet als aangetekende brief op, maar via de normale post. Wanneer ze hem opsturen krijg je een mail dat je binnen 2 dagen de tickets gaat krijgen - maar dat geldt alleen voor binnen Ierland. Naar NL duurt zo'n 8 werkdagen. Stel voor dat je na die dagen niets ontvangen hebt, kun je contact met hun opnemen en ze kunnen kijken via een tracking systeem. Daar heb je zelf geen toegang op. Wij hebben onze tickets inmiddels binnen (7e werkdag). Die 25euro's voor verzending hebben wij dus niet betaald!
Ik heb zojuist de tickets besteld!!! Spannend en ik hoop dat we ze snel binnen hebben :-)
Nog 13 weken!!!
We keken in november 2014 naar een 3-parken ticket (Seaworld, Bush Garden, Aquatica). Prijzen in 2015 waren gunstiger dan in 2014.
Vandaag bleken de prijzen bij de vestiging in Duitsland toch € 11,00 hoger te zijn. Toch te lang gewacht :( en dan nog koersverschil.
Zoeken naar een alternatief. Bijvoorbeeld 2 parken Seaworld en Bush Garden ; Aquatica kregen we aanvankelijk er toch gratis bij :)
De volgende link lijkt nog te werken
http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
De kaartjes die ik wil aanschaffen zijn ook duurder geworden. (Seaworld, aquatica, bush gardens, en legoland).
Nu dus echt duimen dat de Maart aanbieding (gratis legoland) weer komt.
Kids willen graag naar Legoland, hopelijk komt er nog een goede aanbieding voorbij.
De prijzen schieten elke dag meer de lucht in.
Was ik eergister nog 566 euro kwijt voor alles, kom ik nu al op 586.
Ik ga vanavond maar alles kopen, voor het geval het nog duurder gaat worden.
Wij hebben afgelopen woensdagavond kaartjes besteld Aquatica, Busch Gardens en Seaworld...... Net valt de envelop al door de brievenbus.
Wat super snel weer. Via Duitsland besteld.
Eigenlijk zouden we dit jaar geen parken bezoeken maar ja voor deze mooie prijs van 120 euro pp konden we t niet laten. ( wij vonden de prijs mooi )
Ik helemaal Happy, Dochterlief weet nog van niks dus die zal wel blij zijn als ze t hoort tegen die tijd.
Erg jammer dat de prijzen zo snel omhoog gaan, afgelopen woensdag nog gekeken en wilde ze eigenlijk boeken, maar weer vergeten..
En nu dus 22 euro duurder..zouden de prijzen nog gaan zakken of vanaf nu alleen nog maar stijgen? Ik heb dit eigenlijk nog nooit meegemaakt dat de prijzen zo fluctueren
Ik heb gisteravond al mijn tickets geboekt via deze site. Alleen de Disney tickets koop ik ergens anders. Nu afwachten wanneer de tickets binnen komen. Zo zijn we weer een stukje dichter bij onze vakantie
Hoi Pris32,
heb je via IE, co.uk of Duitsland besteld?
@Pris32;
Mag ik vragen waar je de disney tickets koopt?
@Holandesa, ik heb mijn tickets via ie besteld. Daar kwam ik toch wat goedkoper uit dan bij de andere.
Ik had ook nog kunnen wachten op aanbiedingen e.d. maar ik ziet het om de paar dagen duurder worden.
@ Wen, De Disneytickets koop ik bij AE. We kopen dan een 4 of 5 daagse basic pas. Dat ligt geloof ik rond de 280 euro.
ok! Ik heb via IE besteld en Ik heb 7 dagen later ontvangen nadat ik een mail van hun heb gekregen wanneer ze in de post deed.
Dus, nog even geduld, maar wat een geweldig gevoel is het als de post met tickets binnenkomt!!!:o
Ik heb gisteren gechat met iemand van Attraction Tickets Duitsland en zij verzekerde mij dat de aanbieding met Legoland niet meer zal komen. Ik hoop dat het een Sales praatje is, snik.
Ik heb gisteren op de Ierse site, SeaWorld, BushGardens, Aquatica en Legoland gekocht onbeperkt voor 138 euro.
Ik heb zojuist tickets voor 14 dagen onbeperkt Universal/IoA gekocht. Het is helemaal niet het plan om 14 dagen te gaan, maar de prijs van tickets voor 14 dagen is maar iets duurder dan tickets voor 3 dagen. Nu nog tickets voor Disney :D
Klopt Iris, dat heb ik ook gedaan.
Ik begrijp soms helemaal niets van die prijsopbouw.
Ben nu in dubio...Dit keer staat eigenlijk Bush Gardens niet op het programma. Vorig jaar kreeg je gratis tickets voor Legoland in Maart bij de aankoop van Seaworld & Aquatica. Ik dacht te wachten tot deze actie weer langs zou komen maar omdat de prijzen zo aan het stijgen zijn krijg ik toch de kriebels.
Ik heb nu bij Undercovertourist kaarten gezien voor deze twee parken voor $94.79 pp. Ik denk eraan deze maar aan te schaffen. Maar ja voor 54 euro meer heb je dus wel Legoland.
Vanmorgen de tickets ontvangen uit Ierland!! Supersnel ontvangen, ik had ze vorige week vrijdag besteld zonder € 25,00 verzendkosten :-)
Ik ben op zoek naar kaarten voor 4 dagen universal studios en walt disney parken inclusief de waterparken van disney. Het lijkt me handig een hopper te hebben voor de disney parken. Is er iemand die ervaringen hiermee heeft en weet hoe ik het voordeligst uit bent?
Ik heb even bij attraction tickets direct gekeken, maar bij undercovertoerist lijk ik goedkoper uit te zijn door universal en walt disney apart te nemen, maar ik kom er niet zo goed uit, dus ben benieuwd naar reacties.
@Dehillies, wat fijn! Heerlijk gevoel als je de kaartjes ziet, toch?!
@Anja68: ADT en undercover zijn naar mijn ervaring de beste opties. Ik vroeg mij alleen af of je niet verzendingskosten erbij krijgt bij undercover? Bij ATD is goed om de 3 sites te vergelijken. De prijzen zijn toch anders. Ik kan wel de ADT.ie aanbevelen.
Gr. en succes!
Zo, echt wel!! Heerlijk om ze binnen te hebben na t betalen van deze tickets!! Me happy :-)
Ik zie door de bomen het bos niet meer.. We willen graag naar Disney & Legoland, dus lijkt me die combo ticket van ATD.IE wel fijn.. Maar is dit ticket te vergelijken met het 14 dagen ultimate disney ticket? Is het incl. hopper?
Bij de conditions staat ook dat je het ticket moet verzilveren voor 31 December 2014, dat lijkt me toch een type fout..
Ik heb ook mijn tickets binnen. Allemaal super goed ontvangen.
Vorige week dinsdag laat in de avond besteld en gisteren ontvangen. Heb het via de normale manier laten versturen dus geen 25 euro extra betaald.
@Wen: Staat op de beschrijving van de tickets:Dus ja, je kunt 'hoppen' tussen de parken en je kunt FastPass+ aanvragen (m.u.v. Legoland). Voor 14 dagen kun je op de parken terecht zo veel en hoe vaak je wilt!Citaat:
- You can visit more than one park in the same day.
- At the Disney Parks, your ticket includes use of the FastPass+ system which reduces queing time. This is not included at LEGOLAND®Florida.
@Pris32: Fijn, he?! En ja, zonder die extra 25€ is nog beter! :o