-
Re: Tickets voor SeaWorld-Busch Gardens-Aquatica
Er zijn speciale tours enz. waar je voor moet bijbetalen.
Zie bijv:
http://seaworldparks.com/en/buschgardens-tampa/attractions/exclusive-park-experiences/serengeti-safari/?from=Top_Nav
Overige kan je ook op hun site vinden.
Ik ben er verschillende keren geweest en heb van alles gedaan en gezien zonder bijbetalen.
-
Dat zijn de "Park Experiences". Extra tours, en ja, daar moet je extra voor betalen. Wij kochten altijd 1 jaarpas en voor de anderen een gewone combipas (Seaworld en Busch Gardens). Met die jaarpas hebben we altijd voor het hele gezin 10% korting op die extra tours gekregen (ook op ALLE aankopen in beide parken en gratis parkeren).
Die extra tours zijn zéér de moeite waard en we hebben er dan ook al diverse gedaan (in beide parken, in 2012 en 2014; zie ons verslag).
http://seaworldparks.com/en/buschgar...s?from=Top_Nav
http://seaworldparks.com/en/seaworld...s?from=Top_Nav
-
Re: tickets seaworld
Beste elstars, zijn dit e-tickets die je per mail krijgt? Kan je mij uitleggen hoe het werkt? Thanks!
Het gaat om deze link: http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx
-
Ja dit zijn E-Tickets welke een jaar geldig zijn voor zowel Bush Gardens als Seaworld.
In de FAQ heb ik deze ook opgenomen :)
: Waar koop ik de Tickets voor Seaworld/Bush Gardens/Aquatica/Discovery Cove?
A: Op verschillende plaatsen, afhankelijk wat je zoekt:
- De goedkoopste tickets koop je op : http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx Dit zijn visitors tickets en de link is niet te vinden op de site van Seaworld (Aug/2015 werkt de link nog). Deze tickets zijn voor 14 dagen onbeperkt SeaWorld en Busch Gardens Tampa en kosten 85 dollar per persoon (excl tax). Alle overige tickets zijn het goedkoopst op de sites van de parken zelf. Tijdens de bestelling wordt 7 dagen aangegeven, maar op de voucher staat duidelijk 14 dagen.
-
De link hebben wij gisteren nog gebruikt (23 november 2015) en hij werkt nog steeds. Bestelling en betaling zijn online en nadat je hebt betaald, krijg je de tickets meteen toegestuurd.
Op de eerste pagina vul je in hoeveel tickets je wilt hebben (volwassenen en kinderen). Op de volgende pagina staat wat je hebt besteld. Dit kun je hier nog aanpassen. Je moet niet met de back knop naar de vorige pagina teruggaan, want dan krijg je waarschijnlijk de melding dat de pagina is verlopen. Vervolgens kun je op de volgende pagina eventuele extra's bestellen. Daarna kom je op een pagina waar je je gegevens invult, zoals je naam, adres e.d . Bij het eerste knopje moet je 'international' aanvinken, dan hoef je bij je adres geen staat in te vullen.
Daarna komt een belangrijke pagina, want je moet alle namen invullen van de mensen voor wie je een ticket bestelt. Voor iedere persoon maakt het systeem namelijk een ticket op naam aan. Tenslotte volgt de betaling en dan moet je je creditcard gegevens invullen. Daarna ga je naar 'finish checkout'. Als he goed is, krijg je daarna meteen de tickets op naam per email toegestuurd. Ze zitten allemaal in 1 mail.
Ze zijn geldig tot een jaar na aankoop. Als je ze dus op 1 december 2015 bestelt, zijn ze tot en met 30 november 2016 geldig. Op het moment dat je de tickets voor de eerste keer gebruikt, zijn ze nog gedurende 14 dagen te gebruiken, daarna verlopen ze. Je kunt dus gedurende 14 dagen zo vaak naar Seaworld en Busch Gardens als je wilt. Desnoods iedere dag.
Veel plezier!
-
Super! Dank je wel voor je goede uitleg.
Ik wacht nog even met bestellen, in de hoop dat de dollar nog wat gaat zakken :-)
-
Je kan ze beter nu bestellen want de dollar word alleen maar sterker.
Binnenkort is 1 dollar meer waard dan 1 euro. Met dank aan de ECB en hun domme beleid.
-
De link werkt nog prima, zojuist kaarten gekocht 4 stuks voor $363 voor 14 dagen onbeperkt toegang voor Seaworld en Bush Garden, met als laatste startdatum 6/2/2017 :)
-
Is het 14 dagen of 7 dagen? Als je met de muis over de "i" gaat links onder bij Important Product Information, staat er 7 consecutive days. Of is het nog steeds zoals Niels82 zegt?
-
Op de tickets staat gewoon 14 dagen (ook al staat op de infoknop inderdaad 7 dagen)
-
Al was het 7 dagen... het blijft een leuke aanbieding. Als ik het goed heb gelezen krijg je de tickets direct per email?
-
klopt, door een bevestigingsmail van Seaworld kun je de tickets direct downloaden
-
Wij gaan in juli naar Orlando. Zou dit nog steeds geldig zijn.? Heb gekeken bij andere sites, maar dit scheelt behoorlijk in prijs en omdat we met 6 personen gaan zou dit aanzienlijk veel geld schelen. Ben een beetje huiverig om het te boeken omdat het eigenlijk te mooi is om waar te zijn. Heeft iemand hier nog ervaring mee de laatste tijd?
-
Zolang de link werkt krijg je officiële tickets toegestuurd. Op de site staat dat je tickets voor 7 dagen krijgt maar in de praktijk zijn dit tickets voor 14 dagen.
Er zijn veel mensen die hier ervaring hebben met de link en heb nog niemand gezien voor wie het niet werkt.
Wij gaan over 2 weken naar Seaworld en de tickets geprint ;-)
-
Wij hebben de tickets zojuist besteld via de link. Ze zijn 1 jaar geldig en voor 14 dagen.
Bedankt voor de tip!
-
Wauw, dat is wel een goede prijs. Op de site van SeaWorld/Busch Garden zelf is 2 dagen al meer dan $100.
Krijg je de kaarten ook thuisgestuurd of alleen email?
Als ik ze nu bestel, zijn ze dus in Oktober/November te gebruiken? En die 14 dagen kan je dus spreiden over een jaar, of zodra je de eerste keer gaat, dan nog 13 dagen te gebruiken?
Iemand deze kaart besteld en ook al gebruikt? Zonder problemen gegaan allemaal? :o
-
Al een paar keer besteld.
De kaarten krijg je binnen via de mail, uitprinten en klaar.
Kaarten zijn 14 aaneensluitende dagen te gebruiken. Als je ze nu besteld kan je ze in oktober/november gebruiken.
-
Ik twijfel nog een beetje over het bezoeken van Seaworld / Busch´ Gardens aankomende zomer. Wij hebben in ieder geval 14 dagen toegang tot de beide Universal parken. Aangezien ik beginnend achtbaan-liefhebber ben en Hulk waarschijnlijk nog dicht is als wij in Universal zijn denk ik er over na om deze tickets toch maar te bemachtigen..
Eerst maar eens even kijken of ik alle achtbanen in Universal overleef.... :D Vooral de Manta in Seaworld ziet er heel vet uit, lijkt mij echt een ervaring op zich.
-
Ik vraag mij toch af of ik niet beter af ben met een Orlando Flex Ticket, aangezien ik ook naar Universal wil. Dat is ook 14 dagen toegang, maar dus voor SeaWorld, Busch Garden, beide Universal parken en nog wat zwemparken. Dat is $350 p.p.
-
Roy, wij zijn nu kwijt (per persoon): €190 en eventueel €75 (€265), daarmee hebben wij 14 dagen onbeperkt toegang tot: beide Universal parken, Wet'n'Wild, Seaworld, Busch' Gardens. Wellicht heb je er iets aan, wij hebben de tickets voor Universal via www.attractionticketsdirect.de en voor Seaworld en Busch' Gardens zouden wij de aanbieding uit dit topic gebruiken.
-
Hallo Allemaal,
Wij zaten ook aan de flex tickets te denken. Ik wou deze bestellen op de universal site. Met de huidige dollar koers kwamen we toch iets goedkoper en idd Orlando Eye erbij.
Wij hebben deze gekocht voor 192 euro pp http://www.attractionticketsdirect.d...ets?ref=h-tab1 14 dagen onbeperkt universal en wet and wild.
En deze http://www.attractionticketsdirect.d...f=tickets_list voor 123 euro pp 14 dagen onbeperkt seaworld en aquatica.
315 euro totaal voor een volwassene. Op de universal site 369,95 dollar. https://tickets2.universalorlando.co...ets/index.html
Omgerekend ongeveer 325 euro.
Grtjes
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
FloridaFabian
Roy, wij zijn nu kwijt (per persoon): €190 en eventueel €75 (€265), daarmee hebben wij 14 dagen onbeperkt toegang tot: beide Universal parken, Wet'n'Wild, Seaworld, Busch' Gardens. Wellicht heb je er iets aan, wij hebben de tickets voor Universal via
www.attractionticketsdirect.de en voor Seaworld en Busch' Gardens zouden wij de aanbieding uit dit topic gebruiken.
Oh, die 14 dagen ticket voor Universal had ik over het hoofd gezien gister, bedankt voor de tip! Hoewel er bij staat dat je van park naar park kan, staat er niet specifiek bij dat je gebruik kan maken van de Harry Potter Hogwarts Express om te park-hoppen. Heb er toch maar voor de zekerheid een vraag over gemaild naar ze. ;)
-
Citaat:
Roy Reuter
Oh, die 14 dagen ticket voor Universal had ik over het hoofd gezien gister, bedankt voor de tip! Hoewel er bij staat dat je van park naar park kan, staat er niet specifiek bij dat je gebruik kan maken van de Harry Potter Hogwarts Express om te park-hoppen. Heb er toch maar voor de zekerheid een vraag over gemaild naar ze. ;)
Volgens mij als je park to park tickets hebt kun je altijd met de Hogwarts Express.
Grtjes
-
Op de site van Seaworld kun je voor $ 109 een ticket voor 14 dagen kopen voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica en Adventure Island. Voor 30 dollar meer kun je ook nog eens onbeperkt parkeren. Goedkoper dus dan attractiontickets direct dit keer.
-
Citaat:
marcelis10
Op de site van Seaworld kun je voor $ 109 een ticket voor 14 dagen kopen voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica en Adventure Island. Voor 30 dollar meer kun je ook nog eens onbeperkt parkeren. Goedkoper dus dan attractiontickets direct dit keer.
Volgens mij is die van 109 dollar maar voor 3 dagen. Wij betalen nu 482 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen voor seaworld en aquatica. Op de seaworld site kom je op 4 keer 154 dollar. Vind het verschil wel meevallen dan.
Grtjes.
-
Ongeduldig als we zijn hebben we toch besloten deze tickets te scoren, je weet immers nooit of ze er in juli nog op staan. Nu door naar YouTube om ons voor te bereiden op de attracties. Dank voor de tip!
-
Hoelang blijven tickets geldig , als ik die nu koop zijn deze volgend jaar april dan nog geldig?
-
Op onze e-tickets staat : First use must occur within 365 days from date of purchase, tickets expire after 14 days from first use. Onze tickets zijn dan ook geldig tot 22/5/2017 omdat wij deze op 22 mei jl. hebben gekocht.
-
op attractionticketsdirect.uk tickets gezien voor de 3 parken met gratis parkeren voor 97£ Voor 2016 als deze 1jaar geldig zijn geld dan het parkeren ook voor 1 jaar ?
-
Citaat:
Disneykids
Volgens mij is die van 109 dollar maar voor 3 dagen. Wij betalen nu 482 euro voor 2 volwassen en 2 kinderen voor seaworld en aquatica. Op de seaworld site kom je op 4 keer 154 dollar. Vind het verschil wel meevallen dan.
Grtjes.
Ik heb de kaarten bij Amirika Estates of zoiets besteld voor vier personen 4 parken bovengenoemde en adventure Island inclusief parkeren! Goede deal toch?
-
Jammer, link http://commerce.4adventure.com/EStor...lVisitors.aspx werkt niet meer. Nu op zoek naar andere tickets voor Seaworld en Bush Gardens.
-
Dan hebben wij nog gelukt gehad. Op 7 juli hebben wij nog kaarten besteld via de link.
-
Citaat:
charly
Dan hebben wij nog gelukt gehad. Op 7 juli hebben wij nog kaarten besteld via de link.
We're sorry, but we are experiencing technical difficulties.
Please try again later, or contact Customer Service. Some offers may not be available on our web site.
Dit is de foutmelding. Elke dag maar even blijven proberen.
-
Wij hebben ze ook twee weken geleden nog besteld, dus geluk gehad.
Was ook gek want de prijzen waren volgens mij al drie jaar niet veranderd, moest een keer komen.
-
Er is nog wel een andere aanbieding:
2 parken 99 dollar
2 Parks for $99
Less than $50 per visit. Enjoy any 2 visits to our amazing parks: SeaWorld Orlando, Aquatica Orlando, Busch Gardens Tampa Bay or Adventure Island Tampa Bay.
$99.00 per Guest (Ages 3 +) Gate: $139
Advance purchase only. Discount not available at park.
Offer Details Enjoy any two visits to our amazing parks!
- Valid for a total of two (2) visits at any of the following parks: SeaWorld Orlando, Aquatica Orlando, Busch Gardens Tampa Bay, and Adventure Island Tampa Bay. Both visits can be used at the same park, or at any two different parks listed above, not to exceed 2 parks in total.
- $49.50 per visit
- First visit is valid one year from purchase
- Second visit must be redeemed within six (6) months from first visit.
- Price and savings based on regular price of two-visit admission tickets.
- Advance purchase only. Discount not available at park.
Er is ook een aanbieding voor 109 euro voor 3 parken!
3 Parks for $109
Less than $37 per visit. Enjoy any 3 visits to our amazing parks: SeaWorld Orlando, Aquatica Orlando, Busch Gardens Tampa Bay or Adventure Island Tampa Bay.
$109.00 per Guest (Ages 3 +) Gate: $149.00
Advance purchase only. Discount not available at park.
Offer Details Enjoy any three visits to our amazing parks!
- Valid for a total of three (3) visits at any of the following parks: SeaWorld Orlando, Aquatica Orlando, Busch Gardens Tampa Bay, and Adventure Island Tampa Bay. Your three visits can be used at the same park, or a combination of any of the different parks listed above, not to exceed 3 parks in total.
- $36.00 per visit
- First visit is valid one year from purchase.
- Second and third visit must be redeemed within six (6) months from first visit.
- Price and savings based on regular price of three-visit admission tickets.
- Advance purchase only. Discount not available at park.
Let op :Niet voor Disney, maar toch leuk.
https://seaworldparks.com/en/seaworl...ckets?ticket=2
-
Citaat:
marijke8
Heeft een poosje niet gewerkt, maar deze werkt weer of hij is vernieuwd?:
https://commerce.4adventure.com/eSto...nggroupid=1267
2 parken unlimited voor $ 85 plus tax.
Er staat steeds als geldigheidsduur 7 dagen bij, maar vorige jaren was dat toch 14 dagen.
-
Volgens mij is hij vernieuwd, maar dit is lekker dat hij weer werkt.
Er stond altijd 7 dagen , maar als je hem uitprint staat er 14 dagen op, dus hoop dat dat weer zo is.
We hebben hem jaren gebruikt dus maar weer gelijk in de favorieten zetten .
Bedankt.
-
Ik had die link hier een tijdje terug ook al gemeld: http://www.floridaforum.nl/showthrea...l=1#post222130
-
Die heb ik gemist, maar nu heb ik hem toch.
Nu maar even wachten tot iemand hem probeert, weten we gelijk of hij weer 14 dagen is zoals de vorige link die niet meer werkt.
-
Is deze link ook geldig voor 2017??