Pretparken te koop; Seaworld c.s. in de aanbieding
Volgens de diverse nieuwszenders, o.a. WFTV Channel 9 Eyewitness News , wordt gemeld dat er plannen zijn Seaworld en aanverwante parken in geheel de US in de verkoop te doen.
Volgens een ingewijde in de pretparkwereld gaat het gerucht al een paar maanden, evenals dat Disney tot de belangstellenden zou behoren.
Diezelfde zegsman verzekerd ons dat er voor de consument niets veranderd; wie het ook koopt zal het gewoon voortzetten.
Re: Pretparken te koop; Seaworld c.s. in de aanbieding
Dat speelt al sinds de overname medio 2008: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=7047
Daarom is het gratis Anheuser-Busch bier ook al afgeschaft per feb. 2009: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8361
Op de sitemap van Seaworld staat rechtsbovenaan : Anheuser-Busch hospitality center en Brewmaster's Club.
Wat moeten we ons daarbij voorstellen?
Daar kon je vroeger bier proeven. Maar dat is dus niet meer..
Wat op zich al een goede reden was om de hele toko maar te sluiten :lol::lol::lol::-\"
Maar het gonst hier de hele dag maar door over dit gerucht. Inbev, de nieuwe eigenaar, zou geen zin hebben aan deze nevenactiviteiten aldus themepark consultant Dennis Speigel
Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida!
waar kan men promo codes terug vinden voor seaworld ?
Re: Kortingsbonnen (coupons) downloaden voor in Florida!
Helaas zijn alle bekende promocodes door Seaworld/Busch Gardens geblokkeerd.
Maar als je zelf wat vindt of weet: laat het ons weten.
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken
Okay, bedankt voor de info.
Ik heb ze een mailtje gestuurd en wacht hun antwoord hierop even af.
Ik denk wel dat ik de tickets hier ga bestellen want ze hebben ook een aardige aanbieding voor Universal en Islands of Adventure.
Jaarabonnement voor Seaworld heb ik al binnen. Zondag besteld bij Seaworld Orlando en al op woensdag binnen voor slechts 80 Euro p.p.
En met dit jaarabonnement kun je met 50% korting naar Bush Gardens en Discovery Cove.
Ik kan bijna niet meer wachten. Nog een goeie 3 weken en we zijn weer terug in de Sunshine State! :grin:
@WackyWeazle: Ik zou gewoon even bellen en vragen of ze binnen 3 weken naar Nederland kunnen versturen. Misschien hebben ze wel iets van express post ofzo. Ik weet dat in Engeland je verschil hebt in postzegels en dat de ene sneller verstuurd wordt dan de ander. Tenminste toen ik daar nog woonde wel, maar dat is een aantal jaar geleden.
Success, ik ben benieuwd hoe je de 21 day tickets ervaart. Wij hebben ze ook gekocht!!
@WackyWeazle,
Orlando Ticket Deals stuurt binnen 8 dagen de tickets naar je adres in Nederland. Je moet wel even bellen, je CC gegevens geven (link, maar bij mij goed gegaan). Fluitje van een cent.
Zie mijn eerdere posts hierover van een paar weken terug.
Succes,
Rob
Zoals Dr. (Ton) Phlox ook al vraagt; waar kan ik dit terugvinden? Wij zijn zelf al een tijdje bezig met de tickets en ik kan dit zelf nergens op de site van Seaworld zien.
Ik kom niet verder dan dit:Voor korting op de tickets van Discovery kan je bellen, voor aanbiedingen en voor de tickets voor Busch Gardens kan ik geen kortingregeling van 50% voor dagtickets in het overzicht ontdekken. Om eerlijk te zijn kan ik me niet voorstellen dat ze zulke hoge kortingen geven, zeker niet voor DC. Misschien kijken we niet goed, dus help ons uit de brand!
Ik ben ook benieuwd naar de bron van het jaarabonnement op Seaworld met 50% korting op DC. Dat is bijna de omgekeerde wereld... ik betaal nu bijna 1000$ voor 4 personen DC. Als ik 50% korting zou krijgen met die pas haal ik dat er ruimschoots uit. Kan het me eigenlijk nauwelijks voorstellen als ik eerlijk ben.
Ik heb even gekeken wat de 'benefits' zijn van een annual pass en die vind ik hier terug, er staat wel iets over discount op DC maar er staat niet op hoeveel %.
Whale's weigeren optreden SEAWORLD
Tijdens ons bezoek aan SEAworld bezochten wij BELIEVE en wat wij nog nooit hebben meegemaakt de eerste twee whale's hadden ruzie en wilden niet aan hun optreden beginnen, het duurde even maar na 15 minuten begon toch hun show die geweldig was, tijdens die tijd zat iedereen op verzoek van hun trainer muisstil te wachten want ze mochten geen aandacht hebben tot groot vermaak van alle aanwezige schoolkinderen, zochten de whale's wel hun aandacht, hoe bestaat het dachten wij, ook eens leuk om mee te maken.
Groetjes Henke.