-
Appartement in Orlando
Ik wil volgend jaar maart graag een appartement huren voor 1 week in Orlando. Na deze week gaan we namelijk rondreizen. Heeft iemand onlangs goede ervaringen met de huur van een appartement in Orlando? Ik wil graag een appartement wat in ieder geval schoon, een beetje luxe is en waar ik ook WIFI heb. Verder zou ik graag een lekker gezamenlijk zwembad bij dit complex willen hebben Iemand tips?? Dank alvast! Groetjes Lucy
-
Re: Huis / Villa / Condo gezocht: Orlando/Kissimmee e.o.
Hoi disney fan,
Ik heb je vraag toegevoegd aan een bestaand onderwerp hierover. Misschien kun je hier al wat tips uit halen.
Gr. Michael
-
Hellup welke community?
Goededag,
wij gaan in juli naar Florida :rolleyes:!
we gaan de eerste dagen wat rondtrekken en willen de laatste week afsluiten door een villa te huren in Orlando.
En daar begint het probleem: ik zie door de bomen echt het bos niet meer! Ben zoveel op internet aan het surfen en op dit forum maar toch doe ik nu een noodkreet!
we zouden graag een villa willen huren met een eigen zwembad (niet te klein) en dan het liefst in een communitie die ook nog een leuk zwembad/waterpark heeft voor de kids. Bestaan die??
Verder houd ik zelf wel van luxe :D En heb dus liever geen 'oude of versleten' woningen. Verder is het handig als we een beetje in de buurt van alles zitten, hoewel we niet naar disney zullen gaan (daar kunnen wij de jongens niet echt blij mee maken) we willen wel naar Gatorland, seaworld en wellicht Legoland hoor :p
we gaan met twee volwassenen en 2 kinderen (7 en 3) dus een leuke vrolijke villa met speelroom zou leuk zijn.
Heeft iemand wellicht tips in welke communities ik het beste op zoek kan gaan?? Dan kan ik mijn zoekopdracht weer verder verkleinen, want 100en villa's bekijken begint een beetje te veel te worden :(
-
Windsor Hill, Windsor Palms, Reunion.
-
Kijk eens bij Regal Palms. Daar hebben ze townhomes maar ook villa's met privé pool en er is een leuk gemeenschappelijk zwembad.
http://www.regalpalms.com/
http://www.regalpalms.net/
Encantada heeft townhomes met en zonder privé pool en ook nog 2 gemeenschappelijke zwembaden.
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Fleurida
Windsor Hill, Windsor Palms, Reunion.
Precies!!! Reunion zijn wij geweest, is denk het meest luxe maar daardoor soms wat duurder. Zoek op deze termen via homeaway.nl
Rechtstreeks op de site van Reunion is het schrikbarend duur. Via Homeaway kun je een villa met zwembad huren maar ook een appartement is daar leuk. Wij hadden een prachtig appartement aan de golfbaan met mooi uitzicht en aan de overkant lag 1 van de 7 zwembaden. Bij Reunion hebben ze ook een waterpark. Let op : niet alle villa's die te huur aangeboden worden zijn incl. toegang tot het waterpark. Wij waren rond de 800 euro kwijt voor een week incl waterparkpasjes voor 5 personen. Ze hebben daar badlakens dus je rijdt met je auto naar het waterpark gedeelte (Reunion is erg groot en heeft wel 7 zwembaden).
Hier kun je alle zwembaden zien. Door al die zwembaden was voor ons het prive zwembad niet meer zo belangrijk.
http://www.reunionvacationhomes.com/resort-pools.htm
Ook kun je een condo huren in Grand Reunion. Dit is het grote Reunion hotel. Op het dag kun je zwemmen:
http://www.reunionvacationhomes.com/...ElevenPool.jpg
http://www.reunionvacationhomes.com/...geDataID=70467
-
Thanks voor jullie reacties! Word al wat makkelijker zoeken ;-). Regal Palms heeft helaas geen plek op het moemnt wij daar zijn, maar voor de rest moet er wel een plekkie te vinden zijn!
Idd is Reunion erg duur, maar ziet er wel heel gaaf uit! Moeten even overwegen of we wel of geen privezwembad willen, want daar is het wellicht idd niet nodig
-
Hallo
wij zoeken een villa 4 bedrooms/2 bathrooms, zwembad liefst op het zuiden en game room rondom Kissimmee voor 16/8 7 nachten. Ik heb alle sites bekeken en bezocht die op t forum worden aangedragen. Zie door de bomen het bos niet meer. Iemand nog andere tips die nog niet genoemd zijn? Budget ong. 800 voor een week. Hulp is welkom
-
-
@Betsy Heb je al offertes opgevraagd via homeaway en/of VRBO? Je krijgt dan vaak al betere prijzen dan die ze op de website hebben staan.
-
Citaat:
betsydijkstra
Ik heb alle sites bekeken en bezocht die op t forum worden aangedragen. Zie door de bomen het bos niet meer. Hulp is welkom
Waarom zie je door de bomen het bos niet meer ? Heb je op die sites wel villa's gezien waarvan je denkt " deze lijkt me wel wat ", m.a.w. geef eens een voorbeeld van een paar villa's.
Budget van 800 Euro is dat incl. of excl. poolheat ?
-
Citaat:
PENPE
Budget van 800 Euro is dat incl. of excl. poolheat ?
Ik denk niet dat je in augustus poolheat nodig hebt. Eerder een paar ijsklontjes. ;)
-
Citaat:
PENPE
Inmiddels weer terug uit FL , dit huis was al wat ouder en idd dicht bij de buren maar zeer weinig last van gehad, een stille buurt niet "gated".De onderhoudsman woonde een paar huizen verder en als er iets was kwam hij vrij snel opdagen.
De locatie was prima, dicht bij de outlets en de "parken".
-
Citaat:
rotarynette
Inmiddels weer terug uit FL , dit huis was al wat ouder en idd dicht bij de buren maar zeer weinig last van gehad, een stille buurt niet "gated".De onderhoudsman woonde een paar huizen verder en als er iets was kwam hij vrij snel opdagen.
De locatie was prima, dicht bij de outlets en de "parken".
Helemaal top toch ;)
Citaat:
trails
Ik denk niet dat je in augustus poolheat nodig hebt. Eerder een paar ijsklontjes. ;)
Wij hebben graag dat de hottub ook daadwerkelijk 'hot' is , vandaar dat wij nu tegenwoordig standaard poolheat bijboeken :cool:
-
Vraagje! Wij hebben vorig jaar een huis gehuurd in Davenport (Sandy Ridge), op zich beviel dat heel goed maar ik ben toch aan het kijken om elders dit jaar te huren. We hebben ook eens in de "Citrus Ridge" area (Kissimmee) gezeten en ik vond dat toch wat gezelliger vlak bij Iro Bronson en dichterbij de parken. We zoeken een huis met zwembad met drie slaapkamers en badkamers. Zijn er mensen die op basis van eigen ervaring suggesties hebben? Ik hoor het heel graag!
-
kijk eens op de site van www.Floridaholiday.nl prima villa,s voor een mooie prijs. De villa's zijn groot, schoon en volledig ingericht en niet te ver van alles af.
succes!!
-
Dank u wel, we zijn de mogelijkheden bij hun aan het bekijken.
Bent u hier wel eens verbleven?
Iemand anders nog andere suggesties?
-
Je zou ook eens wat reisverslagen kunnen doorkijken. Daar staan vaak hele beschrijvingen met foto's van villa's in, zodat je een indruk kunt opdoen.
-
"?Bent u hier wel eens verbleven?
Wij hebben vorig jaar september een villa van hun gehuurd in de Wijk High Grove en afgelopen maand mei 3 weken in Orange Tree.
A.S. september oktober weer 2 weken in Orange Tree met 8 personen in een andere villa.
Wij hebben in overweging om april, mei weer voor 4 weken een villa bij hun te huren voor 4 personen.
Wij hebben zeer goede ervaringen met de verhuurder en willen er graag huren.
Ook hebben wij al diverse mensen naar hun verwezen en hebben allen goede recensies ontvangen.
-
Re: Appartement in Orlando
Hallo Disney Fan,
ik heb zelf nu al 2 x een grote condo gehuurd op Vista Cay in Orlando. Het is een super resort, heel netjes, grote zwembad, verzorgd, genoeg bedjes aan de pool, een prachtige lake met wandelpad. De 2 condo's waar ik in ben verbleven waren héél mooi en héél groot. Rustig gelegen en ja gratis wifi in app en rond het zwembad/poolhouse. Ik boek dit elke keer via www.homeaway.com . Als je wil kan ik je ook de app referenties doorgeven waarin ik ben geweest. Als je buiten het seizoen boekt zijn het nog is geweldige prijzen ook! Vista Cay ligt trouwens zo centraal dat je op een kwartier rijden al bij een Disney part bent of een Outlet.
Groetjes Jill
-
Hallo,
Ik ben op zoek naar een leuke villa in Florida in de omgeving van alle bekende parken. We zijn met 3 personen en dus hoeft het niet zn hele grote villa te zijn.
Wel graag met eigen zwembad.
Kan iemand me tips geven waar ik die kan vinden.??
Ja we zijn net terug en nu alweer bezig met volgend jaar...... ook verslaafd nu?? hihi.
-
Ik mis in de genoemde aanbieders 7 heaven vacation. Wij hebben daar dit jaar een villa gehuurd (gaan er over 3,5 week heen). We laten zeker weten hoe het is bevallen, eerste contacten zijn vooralsnog goed. Prijs was ook echt behoorlijk mooi wat ons betreft. We hebben een villa in Kissimmee.
-
-
Bedankt voor alle suggesties. Na wat nadenken hebben we toch besloten hetzelfde huis weer te huren ;-) Het beviel eigenlijk heel goed, was goed betaalbaar (70 euro pn inclusief verwarming van het zwembad) "why change a winning team" bovendien ligt het veel dichter bij Disney dan we dachten (we hadden hier ons de vorige keer niet zo in verdiept omdat we niet naar de parken zouden gaan). Dus we gaan zo weer lekker genieten!
-
Citaat:
Stinsa
..(70 euro pn inclusief verwarming van het zwembad)..
Da's een mooie prijs, dat heb je goed gedaan :up:
-
Villa in de buurt van Sea world en Premium Outlet
Weet iemand een mooie villa in de buurt van Sea World en Premium outlet?
Degene die ik tot nu toe heb gevonden zitten allemaal meer rond Disney.
-
Re: Villa in de buurt van Sea world en Premium Outlet
-
Je kan diverse vakantie villa's vinden in de omgeving van Kissimmee of Davenport.
Afgelopen zomer hebben we een prachtige woning gehuurd op Watersong in Davenport waar we deze zomer ook weer verblijven.
Als je bij HomeAway zoekt op beide plaatsen, dan zul je zeker wat vinden.
De afstand naar Seaworld of Disney is ongeveer 30 minuten.
-
Ik wil dus eigenlijk dichterbij Sea Word.
Disney is vanaf Davenport 10 minuten maar Sea World en Premium outlet nog 30 minuten.
We willen ook een dagje naar Daytona dus dat is ook meer die kant op.
-
Houdt er wel rekening mee dat het rondom de parken erg druk is met verkeer en dat het wellicht prettiger is als de villa een klein beetje buiten het hectische gebied ligt.
Je kan dan ook makkelijker aanrijden naar andere bezienswaardigheden.
-
Seaworld ligt in Orange county. Orange county staat geen short term lease toe. Je mag dus geen villa's verhuren voor een korte periode. Kissimmee en Davenport liggen in Osceola county waar wel short term lease is toegestaan.
het antwoord op je vraag is dat er geen villa's dicht bij Seaworld zijn. Er zijn wel timeshare mogelijkheden vlak bij premium outlet Vineland. Er zit daar een Hilton en een Marriott vakantiepark. Ongetwijfeld nog wel meer.
-
ahaaa vandaar!!! Bedankt voor je antwoord.
Ik weet nu genoeg!
-
Citaat:
mad25
Ik mis in de genoemde aanbieders 7 heaven vacation. Wij hebben daar dit jaar een villa gehuurd (gaan er over 3,5 week heen). We laten zeker weten hoe het is bevallen, eerste contacten zijn vooralsnog goed. Prijs was ook echt behoorlijk mooi wat ons betreft. We hebben een villa in Kissimmee.
Nou, ervaring was erg positief. We hebben inmiddels voor 2014 maar weer bij hen geboekt. Zelfde ervaring, snelle reactie, mooie prijzen.