-
Re: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
Het voordeel is inderdaad niet erg groot meer bij UT,vandaag 6x 6 dagen disney besteld en heb na lang en goed zoeken helaas geen betere deal dan bij UT kunnen vinden,...prijs voordeel bij UT is voor ons toch nog zo een 90 euro en 1 dag extra.(dus gratis parkeren)
-
heb ze deze keer gewoon bij holland international gekocht 4 volwassenen en 1 kind de 10 dagen base ticket voor 875 euro totaal bij undercover tourist ben ik op dit moment voor dezelfde tickets 1012 euro kwijt
dus nu de dollar zo slecht staat is het grote voordeel weg
-
vorige week vrijdag (25 juni) 6 kaarten disney besteld bij undercovertourist en vandaag al in de bus !=D>
-
Zijn de 14 days ultimate tickets ook verkrijgbaar aan de kassa bij de disney parken? ik kan hier op de site van WDW niets over vinden.
Groetjes,
Oscar
-
Ik heb bij World Ticket Centre in januari Magic youre way tickets besteld maar nu nog steeds niets gekregen. Bij navraag zeggen ze max. 10 dagen voor vertrek. Maar ik moet ze wel binnen 10 dagen betalen anders nemen ze de order niet aan. Dit vind ik dus belachelijk.
-
Ik zou zeggen, doe daar je beklag :) Het staat er overigens niet bij op hun website.
Als dit ook niet op hun offerte staat dan kun je volgens mij gewoon de koop annuleren.
Sowieso vind ik 30 euro Dossierkosten voor losse tickets aardig duur :)
-
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Patrick#23
. Dit vind ik dus belachelijk.
De vraag is natuurlijk wat de leveringsvoorwaarden zijn. En of je die vooraf hebt bekeken voor je de tickets hebt besteld?
En hoe erg is het helemaal? Als je de tickets uiterlijk tien dagen voor vertrek in huis hebt, is er toch geen man overboord, of wel?
-
Citaat:
Teleton
De vraag is natuurlijk wat de leveringsvoorwaarden zijn. En of je die vooraf hebt bekeken voor je de tickets hebt besteld?
Ik kan die op hun site iig nergens vinden: http://www.worldticketcenter.nl/verr...neypas-florida
-
De site van WTC is hier inderdaad niet duidelijk over. Een reden te meer om er naar te vragen voor je iets bestelt, lijkt mij. En de dossierkosten zijn inderdaad uitzonderlijk hoog. Ook hier geldt dat het advies hier op het forum niet voor niets wordt gegeven om zorgvuldig te vergelijken voor je koopt. De concurrent levert de tickets ook en rekent 5 euro kosten.....
Maar er zal toch wel een overeenkomst gesloten zijn? Ik neem aan dat de leveringsvoorwaarden hierin worden genoemd. Patrick heeft dit, zo te zien, al nagevraagd en het antwoord van WTC is helder, al staat het hem niet aan.
Over reisdocumenten is men op de site wel duidelijk. Die worden ook kort voor vertrek toegezonden:
Citaat:
Papieren tickets worden uiterlijk een week voor vertrek naar u opgestuurd
. Wellicht worden de tickets met de overige reispapieren geleverd?
-
Het is op zich ook niet erg als je ze 10 dagen voor vertrek pas krijgt lijkt me. Je kunt ze alleen maar kwijt raken in de tussentijd :) Ik zou me er iig niet druk over maken...
(maar dan moet dat wel van te voren duidelijk zijn)
-
Magic Your Way?
Hi iedereen,
hoewel ik vaker in Florida - en Disney World - ben geweest, ontstaat er bij mij iedere keer weer onduidelijkheid over de vele verschillende combinaties wat entreebewijzen betreft. Tot op heden kochten wij altijd losse kaarten, nu gaan we voor het eerst aan de haal met de beruchte Magic Your Way-tickets.
Máár...(en misschien is dit een wat domme vraag), als ik via de officiële Disney-site een 6 Day Ticket aanschaf met de Water Park Fun & More Option. Betekent dit dan dat ik
- Binnen 14 dagen zes keer een Disney-park in mag? Logischerwijs zou dit dan worden 1x Magic Kingdom, 1x MGM, 1x Epcot, 1x Animal Kingdom, 1x Typhoon Lagoon én 1x Blizzard Beach.
- Of betekent dit dat ik binnen 14 dagen zes keer een van de 'big four' in mag, en daarnaast ook nog eens zes keer naar één van de twee waterparken? Dan zou dat betekenen dat je je in principe twaalf hele dagen aan alleen Disney kunt vergapen.
Of houdt het wéér iets anders in? Via Disney's site wordt het me in ieder geval niet echt duidelijk.
Bedankt!
<<Vraag toegevoegd aan bestaand onderwerp over Disney's MYW-tickets.>>
-
Re: Magic Your Way?
Citaat:
Boy
Máár als ik via de officiële Disney-site een 6 Day Ticket aanschaf met de Water Park Fun & More Option. Betekent dit dan dat ik
- Binnen 14 dagen zes keer een Disney-park in mag (éen park per dag) en zes keer naar een waterpark/ Disney Quest mag (ook éen park per dag)!
Water Park Fun & More** Option
Includes one admission per day to your choice of Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, DisneyQuest Indoor Interactive theme park, ESPN Wide World of Sports Complex and Disney's Oak Trail Golf Course (with reserved tee time) for each day of your ticket
Dat wordt dus dolle pret!
-
Klopt helemaal en zo staat het ook op de Disney site:
Lees ook de onderstaande onderwerpen eens door:
- Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010
- Disney Tickets: Een prijsvergelijking
-
Dan heb ik het steeds verkeerd gelezen #-o
Koop je dus een meerdags ticket met fun (Geen hopper) dan kan je per dag naar 1 pretpark en ook nog eens naar een waterpark of iets anders.
Thx
grz
Ton
-
Waarom zou je er anders extra voor gaan betalen? Lijkt me een beetje onlogisch :)
-
Ik heb me er ook niet onwijs in verdiept, wij hadden 21 day Ultimate tickets. :) Maar zo op het eerste gezicht dacht ik gewoon 6x in totaal dus inclusief waterparken. Zodat je dus extra betaalt om ook naar de waterparken te mogen, maar wel in die 6x.
-
Als ik kies voor een 10-daagse MYW basis-pas kan ik dan op 1 dag ook 2 parken bezoeken als ik hiervoor een extra dag afgeef ??
Dus op 1 dag MK en AK en dan houd ik nog 10-2 = 8 bezoeken over. Klopt deze veronderstelling ??
Heb deze hele discussie doorgenomen maar kon antwoord niet vinden.
-
Klopt helemaal. En als je er de Hopper optie er bij koopt dan mag je gedurende de dag alle parken bezoeken..
Het is allemaal best logisch eigenlijk :)
-
Ehm .... dat kan niet met een MYW Base-ticket. Je kunt per kalenderdag één park-dag gebruiken. Dus één park per dag.
Als je meerdere parken per dag wilt doen ben je gebonden aan de enige-echte hopper-optie.
NB: Als je plus-opties erbij hebt genomen, dan kun je op één kalenderdag wel één park-dag en één plus-dag gebruiken. Dus 's ochtends naar Magic Kingdom, 's middags afkoelen in Blizzard Beach en 's avonds terug naar MK kan daarmee.
-
Water Park Fun & More
Ik heb een 10 daagse toegangskaart (10 dagen toegang binnen periode van 14 dagen) voor WDW, met daarbij de Water Park Fun & More**. Ik heb geen park hopper.
Nu snap ik niet helemaal hoe de waterpark optie werkt. Volgens onderstaande tekst heb ik één toegang per dag voor de waterparken en Disney quest, maar volgens mij ben ik op één dag in zowel Blizzard Beach als Disney quest geweest.
Tweede vraag:
Heb ik voor de waterparken net zoals de normale parken ook voor tien dagen toegang, of is dit onbeperkt binnen de 14 dagen?
Bedankt voor de hulp alvast!
Includes one admission per day to your choice of Disney's Blizzard Beach Water Park, Disney's Typhoon Lagoon Water Park, DisneyQuest Indoor Interactive theme park, ESPN Wide World of Sports Complex and Disney's Oak Trail Golf Course (with reserved tee time) for each day of your ticket.
-
Re: Water Park Fun & More
Volgens mij heb ik het antwoord al gevonden in deze posting: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=10993
Snap alleen niet dat ik op één dag in Blizzard beach én Disney quest ben geweest, maar Misschien vergis ik me wel!
-
Volgens mij heb je 10 keer toegang tot 1 van de waterparken, DisneyQuest en de Sports area.
-
Heb van de week Disney-tickets besteld bij American Estates, na 2 dagen had ik ze al binnen en ze hebben nu een actie, bijv. 5 daagse hoppers-pas voor de prijs van een 4 daagse... Alle kleinen beetjes zijn meegenomen he ;)
-
Je kan zonder hopper niet hoppen in de parken maar dat geld niet voor de andere dingen.
-
Je mag wel naar een waterpark en later naar een Disney park.
Dit telt alleen als 1 bezoek van een waterpark en 1 bezoek van een Disney park.
-
En het is weer zover, de Disney tickets zullen in prijs omhoog gaan op 5 augustus. Dus voor degene die nog geen tickets hebben => gauw bestellen.
-
De prijsstijging is ongeveer 2%.
-
Hallo Allemaal, wij willen voor onze volgende 5-weekse reis premium annual passes kopen, maar hebben een vraagje hierover. Het schijnt zo te zijn dat als je ze nu of in 2011 zou kopen, als bijvoorbeeld de dollarkoers weer laag staat, je een voucher toegestuurd krijgt welke niet kan verlopen. Met andere woorden, je koopt nu in 2010, maar activeert ze pas in 2012 zonder bijbetaling van bijvoorbeeld prijstijgingen. Klopt dit? Alvast bedankt!
-
Bijna goed...
Je krijgt een "Certificate" welke je kunt inwisselen bij Guest Relations.
De geldigheid is dan vanaf het moment van inwisselen.
Echter voor een nieuwe AP of PAP zit er wel degelijk een geldigheidsduur aan een certificate.
En volgens mij kun je alleen maar telefonisch "renewen" en niet een geheel nieuwe kopen.
Een renewal is altijd geldig vanaf het moment dat de vorige afloopt, ongeacht het moment van aankoop van de certificate.
Dus de eerste keer gewoon dáár kopen en daarna kun je telefonisch renewen.
-
:-k Hmm, ik vond ergens anders deze informatie:
I want to buy an AP now for financial reasons but my trip is still 18 months away. Will my voucher expire before I can use it?
No it won't. There is no expiration date on new AP vouchers. They can be exchanged for an active AP at no additional charge from when you purchased it. People have reported activating vouchers that were as old as five years.
But there has been a change in the policy regarding any renewal vouchers still outstanding from the days when your renewal didn't start until you exchanged the voucher. Unless you have had an active AP within the previous 12 months from the date you want to activate it, Disney will no longer consider these to be a renewal when you go to exchange them. You will have to pay the difference in price between the cost of the old renewal voucher and a current new (not renewal) AP.
Aangezien het hier om nieuwe premium passes gaat, en geen renewal, klopt mijn veronderstelling dus toch. Heeft iemand hier al eens ervaring mee, het nu kopen en 1 of 2 jaar later activeren? Het zal wel kloppen, maar anders zal ik het bij Disney zelf nog wel eens checken. Bedankt in ieder geval.
-
Wij hebben zojuist van een call centre het bericht gekregen dat Theme Park Tickets Direct op de fles is en wij onze tickets niet meer krijgen.
We kregen het advies om ons geld terug te halen via de VISA.
Net de VISA gebeld, maar die geven geen garantie dat het gaat lukken.
BALEN!!!!
De site staat nog gewoon open, dus opletten. Daar niet kopen. Het telefoonnummer is niet meer in gebruik.
-
Welk Call Center was dat? Ik wil wel een sticky maken met de waarschuwing dat ze failliet zijn maar dan wil ik wel nog een extra bron hebben.
Edit: meerdere bronnen zelf al gevonden
http://www.tripadvisor.in/ShowTopic-...o_Florida.html
http://www.thedibb.co.uk/forums/showthread.php?t=438102
-
Dit is de email die wij vandaag ontvingen:
Dear Customer,
We are the outsourced Call Centre acting on behalf of Theme Park Tickets Direct for the Despatch of Attraction tickets which have been purchased by customers of Theme Park Tickets Direct.
We have been advised that Theme Park Tickets Direct has ceased to trade and we are therefore are not in a position to Despatch the Attraction tickets to fulfill your order.
We suggest you take advice from the credit card company whose card you used to purchase your tickets, to put in place the process for claiming a refund of the amount which you have paid.
Regards.
Verder hebben wij alleen nog een email-adres, maar daar staat verder niets bij.
-
Weet iemand of er nog een jaarpas voor alleen de Disney zemparken bestaat?
Kan het op de site van Disney niet vinden.
Wanneer ze er nog zijn wat kosten ze dan?
Weet dat het een aantal jaar geleden zo was dat de prijs iets hoger lag dan 2x een kaartje kopen.
Hoop dat iemand me kan helpen?
-
ik heb ze in de meivakantie nog voor de kids gekocht. uiteindelijk ook nog Disneyquest erbij gekocht. ergens online stonden de prijzen, maar niet op officieel Disney website. op 1 van de fansites dus.
-
Ze bestaan dus nog wel!
Ik kon ze echt nergens vinden.
Kun je ze wel gewoon bij de kassa van het zwempark kopen????
-
Wij zijn in juli 2010 bij de waterparken geweest en toen werd er reclame gemaakt voor de jaarpassen. 99 dollar voor 1 jaar toegang tot beide parken (typhoon lagoon en blizzard beach). Volgens mij gewoon bij de kassa aan te schaffen.
-
Ja, gewoon bij de kassa bij een van de twee waterparken, 106,45 dollar per volwassene.
-
in onze vakantie, over 2 weken willen we graag een dagje naar disney gaan. is het verstandiger om vooraf kaartjes te kopen en ze bij zo'n ticket station op te halen, of is het verstandiger om gewoon bij de kassa de kaartjes te kopen?
-
Gewoon bij de kassa van het park. Lange rijen zullen er niet staan en de prijs van een 1-dags ticket is aan het loket gunstiger dan bij de voorverkopers.
Veel plezier alvast.