Ik wil in september naar busch gardens en disney.
Weet iemand bij welk reisbureau ik dat kan regelen.
Afdrukvoorbeeld
Ik wil in september naar busch gardens en disney.
Weet iemand bij welk reisbureau ik dat kan regelen.
Wat wil je geregeld hebben.
Alleen tickets of ook de vliegtickets hotels etc
Iets meer info aub.
2 reisbureau's waar ik goede ervaringen mee heb zijn:
www.americanvacations.nl
www.americanestates.nl
Deze kunnen alles voor je regelen voor goede prijzen.
Groet,
Pascal
Natuurlijk weten we hier wel waar je dat allemaal kunt regelen. Maar ... zoals je misschien weet is er zoveel keuze dat het handig is als je je eerst een beetje oriënteert en je wensen in kaart brengt. Dan kun je met wat zoektermen al een heleboel info op dit forum vinden en als je er dan nog niet uitkomt ... dan zijn we altijd bereid je specifieke vragen te beantwoorden.
Heb je je reis al geregeld en zoek je alleen nog maar tickets voor de attractieparken? Probeer het hier, hier of hier eens.
Veel plezier met het zoeken!!
Heb kaartjes gekocht voor Bush Gardens en Sea World. Is er een restaurant in Bush Gardens waar je lekker kunt eten, dus geen fast food?
Op de website van Busch Gardens heb je aan de linkerkant een knop met "Dining" erop. Even op klikken en je weet meer. Daar kun je ook meteen je plekje boeken.
Wij zijn er gisteren geweest en hebben gegeten in Crown Colony. Was een prima restaurant, wat het enige restaurant is waar je bediend wordt. Niet supergeweldig of zo, maar leuk sfeertje en wij hadden goede / leuke bediening. Ze hebben salades, steaks, vis, etc.
Andere restaurants, waar je wel zelf je eten moet gaan halen, zijn Desert Grill en Zambia Smokehouse. Geen ervaring dus mee, maar daar kan je ribs, steaks, vlees en salades krijgen. De overige restaurants zijn inderdaad soort McDonalds ;-) !
He Corry,
Wij hebben ook in Crown Colony gegeten. Goed en mooi restaurant hoor. Vooral de bovenste vedieping. Probeer wel aan het raam of op het terras te zitten, dan heb je namelijk een erg mooi uitzicht op de dieren welke in de verte op de savanne lopen. Dit zijn giraffes en zebra's etc. Is wel leuk om te zien hoor.
Veel plezier en groet,
Niels
Bedankt, ga dat restaurant zeker proberen!\\:D/
Is Bush Garden echt de moeite waard om naar toe te gaan. We zijn een echtpaar 60 jaar en 3 jongelui 25/30 jaar die begin augustus in Florida zijn. Op welke dag kun je het beste gaan? Zijn de wachttijden voor de achtbanen lang? Kunnen wij, echtpaar, ons daar ook een hele dag vermaken?