Was hem al op Youtube aan het zetten - maar dat duurt even. Had exact dezelfde gevonden :)
Afdrukvoorbeeld
Was hem al op Youtube aan het zetten - maar dat duurt even. Had exact dezelfde gevonden :)
Zo, nu snappen ook de anderen hem...
Bedankt, Martijn en Michael
Eric
Thnx.
Hij is idd verhelderend, maar vooral een heel hoog giegel gehalte.
Bedankt en groetjes Patries
Nog eentje: http://www.amalgamatednyc.com/checkers/spot.html
Sponsor van de Devil Rays:
http://img97.imageshack.us/img97/611...2506113to4.jpg
Grappig!!
Wij zijn trouwens nog nooit bij Checkers geweest, volgende keer ook
eens proberen (left-side :lol: ).
Staat er nu niet constant een file aan de linker kant?
Aanrader van de week?????????????](*,)](*,)](*,)
Hier moet je echt gewoon gegeten hebben als je in Amerika bent......
Dit is echt alsof er een engeltje over je tong piest en nog eens en nog eens!!
Dit restayrant staat bij ons op het lijstje sinds '98 en al moeten we er voor omrijden het gebeurd.
Dus geen aanrader van de week, maar aanrader for ever.
Hallo,
Een jaar of 10 geleden ben ik eens in Euro Disney geweest, en ik kan me herinneren dat het eten daar erg prijzig was. Een simpele hotdog koste toen al redelijk veel. Nu is dat voor 1 dagje niet zo erg, maar aangezien we meerdere dagen gaan, vraag ik me af of het eten in Disney World ook zo prijzig is.
Is het verstandig om zelf een lunchpakketje mee te nemen? Doe ik liever niet, want ik wil zo weinig mogelijk mee sjouwen die dagen.
Iemand tips?
Groetjes, Ingrid
Nou, gezien de temperaturen in juni zou ik het lunchpakketje maar snel vergeten..... Wij reizen redelijk 'low budget' maar meer dan een flesje water voor de eerste dorst en een banaantje nemen we echt niet mee. Moet je meestal snel na aankomst opeten, tenzij je van gebakken banaan houdt.
De vraag is, wat vind je prijzig? Reken voor een eenvoudige lunch in de fast food restaurants zo'n 10 dollar pp. Hiervoor heb je een flinke salade met kip, een goed belegd broodje met 'beef' of 'turkey' met wat aardappelsalade, een flinke pizzapunt, een hamburger/hot dog met frites, fish & chips en frisdrank of en fles water. In de restaurants waar je wordt bediend zijn de lunches zo'n beetje vanaf 15 dollar pp 'and up'.
Gezien de afmeting van de porties nemen wij vaak één combo meal en één maaltijdsalade in een ff-restaurant met één fles water en dan zijn we rond de 15 dollar kwijt. De kwaliteit is de laatste jaren wel wat verbeterd maar voor dat geld mag je natuurlijk geen haute cuisine verwachten.
Ga je hoppen dan kan je in downtown Disney even stoppen voor een lekker broodje bij The earl of Sandwich. Lekkere lunch, iig onder een tientje. Neem de tijd, want je moet wel even in de rij staan........