United Ailines Mileage Plus
he Remcozoon,
het kan zijn dat je ticket bij BMI niet in de juiste lettercode was geboekt. Ik heb hetzelfde gehad met singapore airlines naar nieuw-zeeland. Om de punten te krijgen bij een andere maatschappij moet je boeken in een bepaalde lettercode, bijvoorbeeld united heeft voor economy W-V- etc.
hangt af van de voorwaarden van je ticket. Ik weet wel dat ik baalde dat ik me er van te voren niet verder in verdiept had, want waren toch behoorlijk wat mijlen geweest.
Boeing 777 United Airlines stoelen 31 G en 31 F.........
Hoi allemaal,
Ik heb mijn (e)-tickets binnen voor de grote reis in oktober. Op dit formulier is alles netjes vermeld met tijden en vluchtnummers, maar...... we reizen heen met Lufthansa (via Frankfurt). En bij alle gegevens staan geen stoelnummers vermeld. Via internet is het me ook niet gelukt om nu al in te checken en een stoel uit te zoeken; maar misschien kan dit pas 24 uur voor vertrek. Heeft iemand hier ervaring mee?
Voor de terugreis staan alle vluchtgegevens + alle stoelnummers vermeld op het formulier. Ik heb natuurlijk www.seatguru.com gecontroleerd om te kijken waar we zitten, en............ met TED vind ik alles best, als ik maar tijdig uit het vliegtuig ben (rij 16). Maar daarna! UA Boeing 777 stoelen 31 G en F. Kan iemand zich herinneren of deze plekjes een beetje OK zijn? Seatguru geeft ze op als "het kan goed en het kan slecht zijn", en daar kan je dan weer net niets mee. :?:
<volgens het overzicht zijn dit de stoelen in het midden van het vliegtuig achter de toiletten met zo'n grote witte muur voor je. Meestal zitten hier toch ouders met babies? :-$ >