Re: 14 dagen WDW teveel? saai? niet lang genoeg? Maw tips gevraagd!
Wij doen ook altijd alles om en om. Als je 14dgn unlimited access hebt, maakt het niet uit, maar voorheen hadden we meestal 5 of 6 dagen hopper met plus opties en dat spreidden we dan uit over 10 of 12 dagen. Dan moet je je pretparkdagen iets beter plannen. Dus pretpark, waterpark, pretpark, waterpark enz
alle dagen pretparken achter elkaar is zelfs voor deze Disney fan te vermoeiend en overkill
Ik zou er wel 4 weken willen verblijven. kan mij niet lang genoeg.
Maar denk ook dat het per person anders is, als je een Disney fan bent blijf je volgens mij al gauw langer.
Wij gaan vaak 's ochtends vroeg naar de parken, om in de middag nog ergens te gaan shoppen, of relaxen. En dan 's avonds nog vuurwerk kijken of zo. Zo houden we het makkelijk 3 weken vol.
Dat doen wij dus ook zo, 'smorgens Disney, dan 's middags zwemmen, shoppen etc.
Wij huren meestal een huis, zodat je ook nog thuis kan koken ,wassen etc. Alles voorhande in die huisjes daar.
Dit jaar hebben we een 14 dagen ultimate ticket besteld, via www.attraction-tickets-direct.co.uk . 14 dagen onbeperkt entree...
Dat is wel gaaf zeg 14 dagen onbeperkt en zeker geen slechte prijs. Wij hebben helaas al de 10 dagen passen besteld, maar ergens komt dat ook wel beter uit omdat we het over 21 dagen moeten verdelen (daarom ook unlimited) met waterparken en hopper optie etc.
Het wordt waarschijnlijk 14 dagen orlando met 10 dagen hopper en waterparkenpass. Wel in een hotel buiten disney en met wagen zodat we wat meer vrijheid hebben en het hotel aan een veel betere prijs MET ontbijt!
We kijken volgende week hoe ons meisje op disney reageert (we gaan dinsdag tem donderdag naar eurodisney) en als ze het heel leuk vindt dan proberen we vrijdag nog iets vast te leggen!
Ik hou jullie op de hoogte!
Re: Hoeveel dagen naar Disney World?
Wij wisselen ook vaak af, met zwembad en shoppen. Maar de boys vinden alles zo geweldig dat we vaak nog eens "s avonds een uurtje de achtbanen of ed ingaan..
vandaar onze ultimate tickets..