Re: Trouwen in Vero Beach
Je moet een trouwbewijs halen, hiervoor moet je allebij verschijnen bij een clerks office.
Je moet je beide legetimeren en het kost volgens mij rond de $100.00
Dit bewijs is 60 dagen geldig.
Nu zal je een public notary moeten huren om jullie aan het huwelijk te verbinden.
Locaties kun je zelf uitzoeken, je kunt overal in het huwelijk treden.
Public Notaries rekenen ook zo'n beetje vanaf $100.00
David's Bridal heeft trouwjurken voor ieders budget.
De meeste mannen huren een toxido.
Het enigste verschil met NL is denk ik dat de bruid hier een gardner om haar bovenbeen heeft, de man haalt die van onder haar jurk en gooit deze in zijn vrienden groep, de gene die hem vangt doet hem om het bovenbeen van degene die het bruidsboeket heeft gevangen. (traditie)
Re: Goed restaurant of gezellige plaatsje
Allereerst: Leuk en romantisch plan!
Even goed zoeken levert je voor Wishes deze link op.
Illuminations in Epcot kun je ook vanaf een boot bekijken, klik hier.
Succes! :)
Re: Goed restaurant of gezellige plaatsje
Wat een romantisch idee: daar ga je vast heeel veel punten mee scoren!
Je kunt ook een jacht huren geloof ik...bij het Grand Floridian. Maar ik wil niet weten hoe duur dat is ($$$$$$$)!
Misschien eten bij Victoria en Alberts in het Grand Floridian. Is een chique restaurant waar je ook netjes naartoe moet gaan. En dan krijgen de dames ook een roos. Je kunt daar ook de chef's table boeken, dan zit je in een aparte ruimte en dan verrast de chef je.
Of je gaat eten met Disney-figuren in het Kasteel of Chef Mickey's in het Contemporary Resort.
ALs je besluit ergens te gaan eten hen haar dan te vragen, kun je ook bellen met Disney om te vragen of ze iets speciaals willen doen voor je. Meestal als je het van tevoren aangeeft, dan willen ze je nog wel eens verrassen.
Wat ook nog wel leuk is: zoek eens op Youtube op "wedding proposal DisneyWorld" of iets dergelijks. Ik kan mij een filmpje herinneren van een jongen die zijn vriendin ten huwelijk vroeg, dat was ook heel erg leuk.
Succes met de planning!