Wij hebben in oktober op de terug weg van orando naar amsterdam een tussen stop van 5 uur in new york, nu las ik dat het winkel centrum jersey gardens vlak bij ligt( 10 MIN met de bus), wie heeft dit wel eens gedaan tijdens zijn tussen stop?
Afdrukvoorbeeld
Wij hebben in oktober op de terug weg van orando naar amsterdam een tussen stop van 5 uur in new york, nu las ik dat het winkel centrum jersey gardens vlak bij ligt( 10 MIN met de bus), wie heeft dit wel eens gedaan tijdens zijn tussen stop?
Ik ben er wel geweest maar niet tijdens een tussenstop. Met 5 uur en zonder vertraging kan je ongeveer 3 uur in de outlet mall verblijven. Het is wel een goede om te zijn want er is van alles te koop en een heel groot food court.
Hou er rekening mee dat je een uur voor vertrek weer terug moet zijn op de luchthaven ivm de veiligheidscontrole. Het kan er druk zijn wanneer alle vluchten vertrekken naar Europa.
Ik heb het nooit gedaan, maar als je het vliegveld af bent geweest, moet je toch weer door de grote controle als je terug komt?
Lijkt me dan allemaal nog wel krap worden eigenlijk.
Ik neem aan dat je op Newark een tussenstop hebt (en niet op JFK, want dat ligt aan de andere kant van New York); vanaf Newark is het te doen.
Ik weet niet of het relaxed is om tussen je vluchten te doen, maar 5 uur is wel een hele tijd. Je koffers worden doorgelabeld, dus aankopen moeten wel als handbagage. En je moet weer door de controle, dat kan tegenvallen qua tijd, dus houd daar rekening mee ... Maar verder lijkt het mij een aardig idee :lol:
Vanaf het vliegveld NewArk vertrekt er een shuttle bus naar Jersey gardens. In het voorjaar hebben wij er in het tegenovergelegen hotel gelogeerd. http://www.countryinns.com/hotels/njnewark)
Het hotel was prima maar voor Jersey Gardens zou ik zelf geen omweg meer maken. Hoop spul van het vorig seizoen. Erg bijzonder vond ik het niet.
Het leek mij een aardige tijd opvulling, ben ook niet van plan er uren rond te lopen, 2 uurtjes vind ik genoeg omdat ik ook zeker wil zijn dat ik mijn vlucht niet ga missen.
hallo,
zit zo is ff teug te lezen op dit forum en nou zag ik iets waar ik toch ff antwoord op wil hebben of dat het nu nog zo is...
wij vliegen met AA naar key west met een tussenstop in New York en in Miami....
moeten we nu de koffers in New York ophalen en vervolgens weer helemaal inchecken??? of gaan de koffers gewoon door en halen we ze in Key West pas op????
Normaal gesproken moet je de koffers na aankomst in de VS oppikken en dan weer elders afgeven. Je hoeft niet opnieuw in te checken.
Het gaat allemaal heel makkelijk en staat goed aangegeven.
2 uur zou in principe genoeg moeten zijn. Toen wij nog regelmatig Delta vlogen was het i.i.g. ruim voldoende.