Bij Jan Doets America Tours (www.jandoets.nl) hebben ze ook erg leuke villa's in de verhuur. En dan weet je dat het betrouwbaar is.
Groet,
Hans
Afdrukvoorbeeld
Bij Jan Doets America Tours (www.jandoets.nl) hebben ze ook erg leuke villa's in de verhuur. En dan weet je dat het betrouwbaar is.
Groet,
Hans
Die poolverwarming is inderdaad aan de prijs. Naar ik me herinner vroeg men mij destijds 25 dollar per dag. Dan maar liever een frisse duik.
Trouwens, die verwarming doet het wel erg goed. Bij m'n huurvilla verleden jaar stond hij al aan toen ik arriveerde. Blijkbaar vergeten uit te zetten. Nog nooit zoiets meegemaakt, zo warm was dat water. Dat moet de verhuurder een leuke stroombill hebben opgeleverd :shock:
Ik heb 'm meteen uit laten schakelen (de poolverwarming, niet de verhuurder).
:D :D Oef, wat zou een duik nu lekker zijn met de huidige Hollandse temperaturen.
Nou... de gemiddelde zwembadverwarming vreet stroom...
Daarom heb je heel veel eigenaren van de goedkopere villa's die de verwarming maar een paar uur per dag aan hebben staan...
Er zijn zelfs organisaties die gratis pool heating aanbieden... nou dat is dus een zwembadverwarming die én op gas én maar een paar uurtjes per dag aanstaat, en dat is in nov. dec. jan. feb. mrt en april écht veééél te koud...
Het goedkoopst is een gasverwarmd zwembad, (kost de eigenaar ongeveer $12 tot $17 pd.) maar dan moet dat wel in de wijk zitten waar de villa staat... op Tuscan Ridge is alleen maar electriciteit...
Maar gemiddeld... gebruikt de gemiddelde zwembadverwarming op volle toeren, ongeveer tussen de $15 en $20 per dag...
Hangt ook wel een beetje van de soort installatie en de grootte van het zwembad af...
Hoi, wij hebben een villa gehuurd via Interhome, gewoon via internet. Het ziet er allemaal prima uit en ook de reisbescheiden die wij gekregen hebben zijn erg duidelijk. Wij vertrekken 11 augustus en gaan dan na een overnachting op 12 augustus naar onze villa. We moeten natuurlijk afwachten hoe alles zal gaan verlopen, we houden jullie wel op de hoogte!
Hey Iedereen
Wie kent er een leuke villa om te huren voor vakantie volgend jaar in de omgeving van Orlando.
Alvast bedankt voor de hulp.
Ik ken er wel een paar honderd, maar als je even kijkt op bijv. www.villas2000.com of www.vrbo.com zul je die zelf ook zien.
En in ons reisverslag staat ook nog een hele fijne op Windsor Palms.
Succes met je zoektocht.
Hoi
Wij hebben een villa gehuurd voor volgend jaar, misschien ook wat voor jullie.
Anthonie
http://floridadisneyhome.com/index.html
http://img370.imageshack.us/img370/9...5020041nu6.jpg
Moderator Edit: aub foto's in 640x480 plaatsen!
Wij huren altijd via American Estates (zoals wel meer mensen hier). Zeer goede prijs en heel goed geregeld!
USA Fun Vacations kun je ook nog vragen voor een offerte. Zie banner bovenin...
Wat"is "leuk"?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bjorn
Voor iedereen is "leuk" anders. Is dat dicht bij Disney? Is dat zo goedkoop mogelijk? Is dat groot (5sk/4bk) of klein (3sk/2bk)? Is dat een "leuke" inrichting, met gamesroom en volledig TV- en internet-pakket, of juist helemaal "kaal"? Wil je er een zwembad bij? Is dat in een "gated community" of juist niet? Wil je luxe of kun je volstaan met een wat oudere/mindere woning?
Er zijn in FL zoveel mogelijkheden dat ik niet zo 1-2-3 een antwoord op je vraag kan geven. Hangt zo ontzettend af van wat je wilt en verwacht.
Ikzelf wil alitijd graag centraal in Kissimmee zitten, vlakbij de highway 192 en dichtbij een WalMart. De afgelopen twee keer heb ik daarom via AV een huis gehuurd in Indian Point, vlak achter de WalMart aan de 192. Geregeld via Teo van AV, dit jaar het huis dat voorheen zelfs eigendom van hem was. Daar heb ik enorm veel plezier gehad.
Voor meer info kun je mijn verslagen bekijken, zie link onderin dit bericht.