Re: Smart Parking Schiphol
Ik heb hem destijds ook gebruikt, alleen ben er wel achter gekomen dat er veel goedkopere aanbieders zijn. Quickparking bijvoorbeel, zulke goedkope partijen kun je vinden op www.smartparkingschiphol.com, een erg gemakkelijke en eenvoudige site. Zo hoef je de kortingsacties niet meer af te wachten en altijd de goedkoopste partij vinden. Grtn, Vincent
Ik wou uiteindelijk dan maar reserveren, meer dan 14 dgn tevoren, maar helaas was het goedkope tarief op P3 al volgeboekt.
Even op diverse sites gezocht voor alternatieven.
Gevonden op:
http://www.parkeren-nabij-schiphol.n...FQ-A3godjVVqbA
Toen ik ging reserveren bleek een van de bedrijven een veel lager tarief te hanteren, dan op de site genoemd plus nog een extra korting in oktober.
Ik word met de shuttle gebracht en gehaald, mijn auto staat binnen in een bewaakte loods, je hoeft de sleutels niet achter te laten en als aanbieding in oktober voor EUR 76 voor 15 dagen!!
Buitenstalling kan ook, dan is het nog EUR 7,50 goedkoper.
Resultaat is dus, dat ik zo'n EUR 20 goedkoper ben dan het goedkope tarief op P3, de afstand vrijwel hetzelfde is, de auto binnen staat en, denk ik, ook nog wat veiliger.
Knaapje
Op deze site kan je zien wat de goedkoopste lang parkeren services zijn bij Schiphol.
Je kan zien wat kosten zijn als je 1 dag of bijv 1 week parkeert.
http://www.lang-parkeren-schiphol.nl/
't Is helaas geen 5 euro aanbieding, maar alle kleine beetjes helpen. (zei oma, en ze pieste in de zee....:-&) Van de Schiphol Smart Parking site over vroegboekkorting:
Parkeren voor 8, 15 of 22 dagen blijft voordelig, en kan al vanaf EUR 5,- per dag.
Extra vroegboekkorting
Gedurende de winterperiode (1 november 2009 tot 31 maart 2010) krijgt u nog meer korting krijgen hoe vroeger u boekt. Boekt u bijv. min. 6 weken van te voren, betaalt u voor 22 dagen maar EUR 95,- (4,32 per dag)
Een vraagje m.b.t. Smart Parking; (schiphol website linkt voor info hierover helaas terug naar eigen homepage i.p.v. info) op welke wijze werkt dit m.b.t. aantonen dat er betaald is c.q. uitrijden aan eind van parkeerperiode?
Binnenkort vertrekken zowel 2 gezinnen in de familie voor vakantie. De bedoeling is dat gezin1 de auto op Schiphol parkeert als zij weg gaan en gezin2 diezelfde auto mee terug nemen als zij een paar dagen later terug komen. Beide vakanties overlappen elkaar dus. Ze regelen uiteraard dat beiden een sleutel hebben. Wordt het uitrijden geactiveerd door een uitrij-kaart of door de creditcard waarmee betaald wordt? Indien dit op creditcard gaat, dient dezelfde cc aanwezig te zijn bij het inrijden?
hi
Geen idee maar is er geen tel-nr dat je kunt bellen?
Ik heb 1x gebruik gemaakt van Smart Parking en inderdaad, credit card invoeren als je arriveert voor je vakantie en weer invoeren als je vertrekt na je vakantie. Het lijkt me
ergens logisch dat dit dezelfde cc moet zijn maar of t ook echt zo is ... ?
Ja dezelfde credit card dient gebruikt te worden voor zowel het in als uitrijden.
Aanvulling op mijn posting van 18 sept. j.l.:
Ik heb inmiddels de vakantie achter de rug en mijn auto was dus hier geparkeerd:
http://www.airportparking.nl/
Wegbrengen verliep zeer vlot.
Het ophalen duurde even langer, omdat ik op erg lang mijn bagage moest wachten was het busje inmiddels met anderen weg en moest ik wachten tot het weer terug was. Samenloop van omstandigheden.
Echt aan te bevelen, zeker om hem bewaakt binnen te zetten vind ik al een pluspunt en dan ook nog een goed tarief.
Knaapje
P.S. Heb geen belangen bij het bedrijf.
Korting Smart Parking Schiphol
Voor wie er wat aan heeft:
Wij hebben als trouwe klant een kortingscode van Smartparking ontvangen.
30% korting op P3 Smartparkeren geldig tot retourdatum 1 Juli 2011.
Zelf hebben we voor de komende vakantie al wat geregeld, dus wij kunnen hem niet meer gebruiken. Misschien iets voor één van de forummers.
Stuur me maar een PB met je e-mailadres en ik stuur de mail door.
First come, first served. Hij is maar geldig voor 1 reservering.
<<Ta2Gerrit; de aanbieding is vergeven.>>
je hebt een pb
<<Mod.Ta2Gerrit; ontvangen en verstuurd - de aanbieding is vergeven.>>