wie weet waar je i phones kunt kopen in orlando.
Heb wat gezocht, maar niet kunnen vinden.
Oh ja het liefst unlocked........
Op internet zie ik verschillende aanbieders ( onlineshops), maar wil hem graag eerst proberen voordat ik hem koop.
Pascal
Afdrukvoorbeeld
wie weet waar je i phones kunt kopen in orlando.
Heb wat gezocht, maar niet kunnen vinden.
Oh ja het liefst unlocked........
Op internet zie ik verschillende aanbieders ( onlineshops), maar wil hem graag eerst proberen voordat ik hem koop.
Pascal
De Applestore in de Florida mall. Daar kun je hem in ieder geval even "voelen".
Waar je ze ook koopt, volgens mij zijn ze overal gelocked... Enigste manier om eronderuit te komen is aan de balie zeggen dat je hem nog niet wilt activeren omdat het een gift is voor iemand en dan een unlockshop zoeken in de vs (als ze daar ook bestaan) of hier in nederland.
In de Apple Store in de Millenia Mall kun je ze ook kopen. Vorige week was er helaas enkel de 8 GB uitvoering, de nieuwe met 16 GB kwam maar met mondjesmaat toe. Was wel enkel gelocked verkrijgbaar trouwens.
hey allen,
Ik zou graag in de states zelf een camcorder kopen.
Maar nu heb ik hier nog een paar vraagjes over!
Als ik een camcorder koop en heb namelijk men oog laten vallen op de volgende, http://www.walmart.com/catalog/produ...uct_id=9135493
Maar nu is de vraag kan ik deze dan ook perfect gebruiken in belgie?
Hoe gebeurt het opladen dan en waar koop ik zo een converter ofzoiets?
bedankt :).
Ik weet dat Pieter (PENPE) dezelfde heeft gekocht een maand terug. Die kan je denk ik wel vertellen wat er allemaal bijzit.
Hij heeft de blauwe versie. Zie hier: http://penpeintheusa-april2008.blogs...nt-coming.html
http://bp1.blogger.com/_itsdkGev1vo/...4+DSCN1596.JPG
Inderdaad een mooie camera. Als ik echter naar de prijs kijken ($449,81) en uit ga van €1,- = $ 1,50 kom ik uit op € 299,87.
Ik zie deze camera (via vergelijk.nl) staan voor een bedrag van € 359,00
En, je hebt natuurlijk de kans dat, als je uit Amerika terug komt, je nog invoerrechten aan het betalen komt. Althans heb ergens iets gelezen op deze site dat je goederen tot een bedrag van € 175,- gratis mee kunt nemen en over de rest invoerrechten aan het betalen komt. Correct me if i'm wrong!
Dus dan zou het (althans in Nederland) 19% over € 299,87 = € 56,98 moeten zijn waardoor je in totaal op € 356,85 uit zou komen.
Al met al dus een winst van € 2,15
Zou ik uit gaan van € 1,- = $ 1,60 dan zou je een winst hebben van € 58,-
Ik ben zelf namelijk ook al een tijdje aan het kijken voor een camcorder en deze ziet er inderdaad netjes uit en krijgt vrij goede recenties.
Zover ik kan zien zit er gewoon een oplader bij voor de accu, op die manier kan hij dus opgeladen worden. Welke stekker en in Amerika bij zit weet ik niet, maar ga er vanuit dat dit alleen een amerikaanse stekker zal zijn waardoor je dus een adapter moet gaan gebruiken in Europa als je hem wilt gaan laden.
Verder lees ik dat de film van het bestand .mod is. Echter (zoals ik lees) kun je dit bestand renamen naar .mpg en je kunt de film bewerken middels MovieStudio/Pinnacle/etc.
En dat is natuurlijk wel handig als je een laptop mee zou nemen op vakantie, even aansluiten, overzetten en klaar ;)
Althans er vanuit gaande dat je in totaal 7 u 30 min zult filmen op je vakantie (want dat zou de max duur zijn bij de gebruik van max kwaliteit)
€ 2.15 "winst" vervliegt alweer snel als je een nieuwe stekker aan je adapter moet zetten of een nieuw snoertje daarvoor gaat kopen.
Maar het gaat toch ook wel een beetje om de fun, om het daar iets leuks kopen. En de spanning bij de douane.:-\"
Ik heb hem in ieder geval besteld bij http://www.pixmania.com/ (als een link niet toegestaan is dan mijn excuses en svp verwijderen).
Dit was, zover ik heb kunnen zien, de goedkoopste aanbieder op het internet ( € 367,90 incl verzendkosten).
En ja klopt, ben erg impulsief qua aankopen ;)
Invoeren is ± 30% over de nieuwprijs betalen (19% BTW en 10% invoerrecht) dus de winst is dan al lang weg.
En dan de adapters etc. nog.
Of je moet hem smokkelen, dan is de boete gelijk aan de invoerbelasting :mrgreen:
Gewoon hier kopen brengt dus veel minder zorgen met zich mee :-k