ALTIJD FULLY INCLUSIVE!!!!!!!!!!!
Afdrukvoorbeeld
ALTIJD FULLY INCLUSIVE!!!!!!!!!!!
Zoals Petra al zegt, zorg dat je voldoende verzekerd bent, alleen een persoonlijke ziektekostenverzekering heb je niet nodig.
Eric
Als je het per dag bijbetaalt ben je nog duurder uit.
Je bent met een auto nooit "te goed" verzekerd. Zoals je ongetwijfeld uit het nieuws weet zijn bij ongevallen in de US de claims torenhoog. Zoals boven al gemeld heb je alleen de pers.ongev.verz. niet nodig als je een goede reisverz. hebt.
Als je met meerderen rijdt let dan op of dit ook al in het tarief zit, anders moet je bij het alhalen weer bijbetalen en hier is dat relatief goedkoop.
Let er in dat geval ook op dat iedere chauffeur zijn rijbewijs moet tonen en dat hij/zij het huurcontract parafeert.
Goede reis
Knaapje
De laatste jaren heb ik steeds bij Alamo een Intermediate gehuurd. Keuze was er alleen uit een Olsmobile Alero en een Mitsubishi (type?). Vorig jaar stond er ook een Grand Am .... twijfel twijfel kwijl kwijl. Toch maar weer gekozen voor de Alero, goede auto en voldoende kofferruimte. De Grand Am had ook wel gekund, maar op de terugweg naar het vliegveld had waarschijnlijk niet alle (extra) bagage erin gepast.
Jammer.
Toch vind ik het heerlijk om zelf een auto uit te kunnen zoeken. Ik zoek altijd iets uit met weinig kilometers, en let ook altijd op dat hij redelijk krasvrij is (let op bij de kofferbak en achterbumper, daar zitten vaak diepe krassen op).
Wij hadden dit jaar ook een Pontiac Grand-Am. Lekker scheurbakje.
Er gingen 2 koffers en 2 rugzakken in. Niet overdreven groot maar wel genoeg.
Na een aantal jaren voor een convertible te zijn gegaan, ben ik sinds een paar jaar geswitched naar een kleine SUV, lekker ruime instap, je zit hooh en hebt een goed uitzicht, en plenty bagageruimte.
Afgelopen zomer had ik van Alamo een Buick Renagade, en die is mer erg goed bevallen.
http://img249.echo.cx/img249/6716/ke...41133sk.th.jpg
Full Size model passen daar 3 koffers in?
In een amerikaanse full-size passen zeker geen 3 harde koffers
3 zachte hangt een beetje van het model auto en de maat van de koffers af.
Eric
OK bij de info staat 2 grote en 2 kleine namelijk. Maar ja die verhalen geloof ik wel, hoor het liever van mensen uit de praktijk.
De intentie was om 3 harde koffers mee te nemen.
Nee hoor, dat gaat niet lukken, en als je daar op de parkeerplaats van het autoverhuurbedrijf staat, na een heel lange dag, en het past niet, sta je goed te balen.
Je kunt WEL gewoon een full-size bestellen, de kans is nl heel groot, dat ze je daar proberen een upgrade aan te smeren, en daarop kun je zeker 50% afdingen.
Ik ben dan altijd goedkoper uit, dan wanneer ik hier een upgrade neemt, maar dan moet je wel een beetje "dealen" daar !!
Succes, Eric