Re: Haaien in Florida.. :(
Jeetje wat een joekel!! Een stierhaai, nooit van gehoord. Ik denk dat ik toch maar niet ga pootje baden.:(
Nicole
Wat een ding zeg!
Zou het geen nep zijn?
groetjes Sylvia
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Karin71
Howdy;
Op onze wandeling op het strand van Sarasota ergens in april lag in de branding een behoorlijk haaienkarkas, verder heb ik op de stranden van Florida waar wij waren niets over haaien vernomen.
groet,
Pieter
Citaat:
Sylly
Zou het geen nep zijn?
See for yourself: Filmpje! Artikel.
http://img361.imageshack.us/img361/3...1683522pe3.jpg
Citaat:
Michael66
Op deze foto is hij toch een stuk kleiner dan op de eerste. Wat de hoek van waaruit je een foto neemt al niet kan doen. Volgend keer als ik in de buurt ben toch ook maar eens een hengeltje uitgooien. Ik wil ook wel eens zo'n 'visje' vangen.
Citaat:
Guus
Op deze foto is hij toch een stuk kleiner dan op de eerste. Wat de hoek van waaruit je een foto neemt al niet kan doen.
Je zult 'm maar aan je been hebben hangen ....
Heb je het filmpje al bekeken en gezien wat de omvang van dit monster is?:?: :-&
Wie durft er nog te zwemmen daar in de zee?
of is dit een soort natuurwonder?
pffff.....mischien toch alleen maar lekker plonzen in het badje bij de villa........
groet Sylvia
brrrr
twee weken geleden nog gezwommen in st.petersburg! we zijn in de attractie Jaws geweest bj de universal studio's. Ik had nog nooit de film gezien! Afgelopen twee weekenden deel 1 en deel 2 gezien van Jaws.
Deze haai lijkt er sprekend op!!
:shock: :shock:
Dan zullen we met deze haai wel te maken hebben met een filmster!!