Ook bij Dunkin Donuts kun je koud ontbijten, ze hebben er niet alleen donuts al doet de naam anders vermoeden.
http://farm1.static.flickr.com/32/37...cc4b4c09_m.jpg
Afdrukvoorbeeld
Ook bij Dunkin Donuts kun je koud ontbijten, ze hebben er niet alleen donuts al doet de naam anders vermoeden.
http://farm1.static.flickr.com/32/37...cc4b4c09_m.jpg
Ik denk, dat je bij Subway ook wel iets van je gading vindt.
Natuurlijk kan je gewoon iets bij een supermarkt halen.
Bijv. Publix heeft goed vers brood evt. ook belegd.
en ja ... het niet warm willen ontbijten.
Een jaar of 10 geleden ging ik met o.a. mijn nicht voor een maand naar de Westkust. Zij had hier van iemand gehoord, dat je daar gebakken aardappelen bij het ontbijt kreeg... geen denken aan... en gebakken ham... zulke plakken... geen denken aan....
Binnen een paar dagen zat ze in een truckerscafe langs de highway aan Hashbrowns en een kwart varkensham......
Knaapje
Knaapje
Ik zou gewoon broodjes halen bij de Walmart/Publix. Ze hebben ook hamburger-broodjes, dit zijn zachte witte broodjes. Vleeswaren erbij, pindakaas etc.
En verder hebben ze ook ontbijtgranen in diverse smaken en melk per gallon.
Koop dan ook gelijk een koelbox van piepschuim en grote Ziplocs voor in de vriezer om te vullen met ijs. Ben je helemaal klaar voor de rondreis :)
Wij hebben ook altijd die piepschuimen boxen gekocht, nadat deze een keer lek waren geraakt hebben we er vuilniszakken in gedaan. Vorig jaar konden we snel geen piepschuim boxen vinden en hebben we een opvouwbare vriestas gekocht werkt ook prima. Maar dat met die ziplocs is wel een idee als je, niet wil dat het brood nat word.
http://farm1.static.flickr.com/29/48...0563743f_m.jpg
Wij hebben vorig jaar ook heel vaak gewoon broodjes en beleg gehaald bij de Wal*Mart, lekker goedkoop. Verder kun je op plaatsen waar ze warm ontbijt serveren ook echt wel uit de voeten, ze hebben daar ook genoeg koude dingen. Bij Sizzler bijvoorbeeld heb ik heerlijke croissantjes, yoghurt en vers fruit gegeten.
Bij Publix zijn we helemaal gek van de Kaiser rolls (lekkere verse broodjes) met Philadelphia (die met kruiden) mmmmmm.
Hallo allemaal!
Mijn vriend en ik zijn druk onze reis aan het plannen die we eind oktober gaan maken!
Bij het zoeken naar goede hotels, zien we dat er vaak geen ontbijt bij de prijs inbegrepen is.
Mijn vriend en ik zijn echte ontbijters...dus hier maak ik me een beetje zorgen over.
Wat betaal je gemiddeld voor een ontbijtje in een2/3 sterren hotel? Iemand een idee?
Of is het makkelijk om ergens in een restaurantje te ontbijten?
Alvast bedankt!
Groetjes, Kim
Vaak is er ook geen ontbijtmogelijkheid bij het hotel. Er zijn genoeg plaatsen waar je kan ontbijten maar alles is wel Amerikaans. Geen broodje kaas etc. Alles warm en vaak met veel vet. Gezond ontbijten zal je zelf voor moeten zorgen. Dat kan bij de supermarkt.
Voorbeelden van ontbijt zaken zijn Denny's, Ihop, Sizzlers, Pondorosa, Cracker Barrel en last but not least de diner om de hoek.
Succes
Zo is dat, je struikelt er over de restaurants dus je kunt overal terecht. De kosten? Bij ketens als Ponderosa en Sizzler een dollar of 6, bij Cracker Barrel en Waffle House en IHOP ben je misschien een dollar of wat meer kwijt. Je moet eigenlijk goed je best doen om in Florida meer dan een tientje voor het ontbijt uit te geven.
De keren dat wij ontbijt hadden in het hotel werd er of een zakje met keiharde 'muffinachtige dingen' aan de deurknop gehangen. Of er was een klein ontbijthoekje waar je cereals en melk kon krijgen.
Een restaurant is dus van harte aan te bevelen. Inderdaad lekker goedkoop en over het algemeen ook lekker vet ;-)