Ik zag bij USAreisen.de waar er hier veel boeken dat je er apart voor moet betalen. Kan inderdaad aardig aantikken. Gelukkig heb ik mijn autohuur een tientje goedkoper dan bij USAreisen kunnen regelen en daar zit wel de roadside assistance in.
Afdrukvoorbeeld
Ik zag bij USAreisen.de waar er hier veel boeken dat je er apart voor moet betalen. Kan inderdaad aardig aantikken. Gelukkig heb ik mijn autohuur een tientje goedkoper dan bij USAreisen kunnen regelen en daar zit wel de roadside assistance in.
Ik heb gelukkig ook nog nooit rottend fruit en frietjes in een huurauto gevonden...:-k
Vorige vakantie hadden wij dus wel restjes friet in de auto liggen. Ondanks dat we schoonmaakten bleef de auto ruiken naar snackbar.
Dat scheeltje een ritje naar McDonalds........................:-\":wink:
Gr. Monique
P.S. vorig jaar alleen wat papieren toestanden in het dashboard kastje, verders was de auto netjes.
Bedankt voor jullie antwoorden.
grz
Dr. Phlox
We kregen eerst een lagere klasse mee, toen we naar de auto liepen zagen we het. We zijn naar binnen gegaan, ze wilden toen eerst een auto van het vliegveld laten komen (zou een uur duren), maar omdat we maar 1 dag een auto hadden wilden we dat niet. Uiteindelijk hebben we een veel grotere auto meegekregen voor niets extra's.
Wij moesten hem ook laten zien, ze willen hem zien voorals je niet meer terug komt met de auto of voorals je schade maakt en niet wilt betalen.
We hadden eerst nog een bedrag van ongeveer 15 dollar op de bon staan (voor benzine ofzo), maar die hebben we eraf laten halen omdat we dat niet wilden. Deden ze niet moeilijk over.
We hadden de auto trouwens gehuurd bij Avis, Miami Downtown.
Misschien een simpele tip, maar een GPS huren kan heel handig zijn...O:)
Dit kostte ons bij Alamo een 40 dollar per week.
Je kunt natuurlijk ook tomtom van thuis meenemen.
En als je handig bent komt je heel gemakkelijk aan usa kaarten.
Heb je geen tomtom of ander merk ja dat wordt het huren.
Ik kan het alleen maar aanbevelen om er 1-tje te hebben.
Nadeel je wordt wel gemakkelijk, en gaat als heel snel op je systeempje vertrouwen.
Tip NIET DOEN........
Pascal
Die roadside tax is volgens mij pure geldverspilling. Als je van de verhuurder een redelijk nieuwe auto meekrijgt is het niet jouw probleem als die onderweg stuk gaat toch?