Misschien helpt deze plattegrond? Look for the Dollar-sign......!
Afdrukvoorbeeld
Misschien helpt deze plattegrond? Look for the Dollar-sign......!
Gewoon even vragen aan de eerste de beste bali-medewerker waar een ATM staat. Niet druk over maken. ATM's zijn overal in de USA.
Thanks allemaal. Vraag het daar wel even.
Gewoon van de aankomst gate naar de kofferband hobbelen en onderweg kom je vanzelf wel een atm tegen.
Ik heb gemerkt vorig jaar met pinnen dat er per automaat nogal een verschil zit in opties voor te pinnen.
Ik kwam er af en toe niet uit wat er mee bedoelt werd...debet /credit weet ik veel wat er allemaal op stond.(hele verhalen)
Toch wel erg lastig stel dat je de verkeerde optie aan klikt en je krijgt je geld niet.
Dan begin je weer opnieuw. Als je iets verkeert doet stopt de machine. Als je met je pinpas geld gaat halen is het altijd debet en van de checking account.
Vorig jaar in september waren er nog genoeg banken, die geen $2 in rekening brachten.
Hey,
kan ik in Miami gewoon pinnen met mijn Rabobank Europas? Volgens mij zou het moeten kunnen.
Iemand die dit zeker weet?
Groetjes!
Dit is zeker mogelijk. Ik heb zelf ook een rabopas en dat gaat prima. Kies na het invoeren van de pin voor "withdrawal"
Als je ook een rabocard hebt dan is het zetten van een handtekening voldoende. Heb geen enkele keer mijn pincode bij een cc-betaling hoeven in te voeren.
Misschien had je even moeten Googlen:
http://www.rabobank.nl/bedrijven/pro...s_met_chipknip
Let op: In Amerika komt eerst het geld er uit en daarna pas weer je bankpas. Niet zomaar weglopen dus als je het geld eruit hebt gehaald.