Wij slepen die tabletten ook mee :) We hebben een keer in een ver verleden een doos van die tabletten gekocht en die hebben we nu nog steeds over..
Afdrukvoorbeeld
Wij slepen die tabletten ook mee :) We hebben een keer in een ver verleden een doos van die tabletten gekocht en die hebben we nu nog steeds over..
Volgens mij heb je gelijk voor wat betreft de wasmachine bij de Fairfield inn Orlando.
Ik weet dat ik dat een keer in een hotel gezien heb en dacht idd dat dat bij de fairfield was.
In alle ander hotels heb ik gewoon wasmiddel moeten gebruiken.
In sommige hotels vekopen ze ook kleine pakjes waspoeder (alerlei soorten en merken) voor 2 dollar.
Ook deze haal je met kwartjes uit de machine.
Ik ben dus altijd zuinig op mijn kwartjes
Wasmachine, waspoeder, droger en de TOL je hebt ze overal voor nodig.
Wij gebruiken die tabletten echt alleen op vakantie. Het is dat ze op moeten :)
De wasmiddelen die je hier in NL/BE koopt zijn afgestemd op "onze" wasmachines, die zo'n anderhalf tot twee uur draaien voor een volprogramma. De apparaten in de VS draaien veeeeeeeel korter!! Daardoor kun je beter de wasmiddelen daar kopen, waarvan de werking is afgestemd op de werking van de wasmachines!!
Chemische analyse!
Ik neem nog steeds oude spullen mee, ondergoed wat niet zo denderend meer is, t-shirts die vaal zijn enz. Die gooi ik gewoon weg :)
En vooral veel nieuwe kleding kopen, dat beperkt het wassen haha :)
Wasmiddel, wasverzachter, afwasborstel, vaatwasmachinemiddel etc etc. Alles voor USD1,- bij www.dollartree.com Hier kost alles USD1,-
En anders wasverfrisser van Robijn, kan je één keer wassen uitstellen:D
Eeeeh,........ lekker fris:shock:
Als je een villa huurt en er is een wasmachine & droger aanwezig zal er toch wel iets van een gebruiksaanwijzing zijn? Of een hint richting waspoeder/vloeibaar etc. ?