Wij gaan van 5 tot 20 maart naar orlando en willen ook naar Daytona gaan. welke datums is dat te doen?
Afdrukvoorbeeld
Wij gaan van 5 tot 20 maart naar orlando en willen ook naar Daytona gaan. welke datums is dat te doen?
Je kunt er iedere dag naar toe, maaarrrr de Bike Week duurt tot 9 Maart en is op verschillende locaties (Daytona Beach/North Beach/Ridgewood Ave/Speedway, Ormond Beach, New Smyrna Beach), waar je per stuk zo een aantal uren doorbrengt.
Eén en ander kun je vinden op deze site
Hallo, wij willen graag naar de Daytona bike week in februari, en nu zouden we graag tips willen, maakt niet uit wat je hebt aan info, alles is welkom.
We willen een Villa huren van America Estates omdat in Daytona e.o alles vol is. maar wat zijn leuke dingen, waar moeten we rekening mee houden, evt adressen voor motorhuur enz enz.
Alvast bedankt
kijk eens hier: link verwijderd *
wellicht een begin....
gebruik ook de zoekfunctie
als het in daytona vol is, ga dan bv in orlando ziten..
= een uurtje rijden.
pascal
* Moderator Mickey99: link naar eerdere topic over Daytona Bikeweek verwijderd, topics zijn nu samengevoegd
Tips? De link van Pascal is een goeie. Of anders zoeken, boven aan de pagina, blauwe balk, op Daytona Bike Week, of mijn reisverslagen even doorspitten.
Gerrit, jij huurt daar zelf geen motor of wel?
Heb er zelf nog wel over nagedacht om eens een motor daar (Amerika algemeen) te huren, maar dan wil ik toch wel op z'n minst m'n helm, rugprotector en leren jas mee.. en zo'n (systeem)helm past ook zo goed in een koffer :mrgreen:
Een motor huren tijdens Bike Week is net zo iets als kaarten voor AC/DC kopen via Ticketsunlimited.
Bijna onbetaalbaar, $250,- p/d/p/p voor een HD is geen uitzondering, terwijl die normaal zo'n beetje de helft kosten.
Ik heb er daar wel eens eentje geleend voor een ritje, maar voor de rest zitten we comfy in een automobiel, wat ik wel net zo prettig vindt.
Mocht je er ooit één willen huren, dan is Eagle Rider wel een goeie (ook te boeken via AV), en zou ik zeker mijn eigen helm meenemen, als ik die al zou gebruiken ;-). Florida bike gear bestaat veelal uit een paar Nikes, bermuda, hooguit een tanktop en uiteraard een zonnebril :-)
Mocht je tijdens Bike Week toch goedkoop een rondje willen rijden, dan kun je altijd een demorit doen bij de diverse motormerken die rond de Speedway staan opgesteld. Je moet wel in de wachtrij, maar dat zijn we in Florida wel gewend.
Hoop geld dus ;) Maar 'normaal' was het geloof ik ook al niet echt goedkoop. Auto is natuurlijk erg comfy ja, maar motor is natuurlijk leuker... en die bike gear.. tja, ik verklaar ze voor gek. Het is wel lekker met erg warm weer, maar liever wat zweet in m'n bilnaad, dan al m'n huid op straat. :mrgreen:
Zonnebril verplicht toch? Meer niet :) Al zie je de een dus rijden zonder helm, de ander met... maar bijna niemand heb ik met een fatsoenlijk motorpak zien rijden en zelf krijg ik liever geen road rash.
Misschien dat er in Las Vegas nog wat leuks te huren valt, maar ligt ook weer aan de temperatuur... bij te hoge temperaturen (zal in maart meevallen denk ik), is motorrijden niet echt lekker meer en moet je blijven rijden om je lichaam af te koelen. Dan stap ik ook liever in een auto.
Mag je eigenlijk tussen de files door in Amerika?
nog twee maanden , we komen eraan bikes bikes starbucks , lol moest ik ff kwijt, is er nog wat nieuws in daytona dit jaar. vgr moigereld
We hebben plannen om volgend jaar de bike week te bezoeken.
Ik ben dus op zoek naar een leuke betaalbare villa/townhousse of iets dergelijks in de buurt van de debary/orange city,wie heeft een adres voor ons?