Re: Eten als je in een Disney hotel zit
Heb je een auto? Ja, dan is er wel iets te vinden op rij-afstand (10 minuutjes).
Heb je geen auto? No way, niets op korte afstand.
Ik weet niet hoe het met andere hotels zit, maar ik heb in Pop Century gezeten. Als je echt goedkoop wilt ontbijten kan dat makkelijk bij Disney, voor minder dan 1 dollar (ik meen zo'n 80 cent) heb je 2 bruine/witte boterhammen met jam.
Als je wel een auto hebt is het natuurlijk een stuk handiger om voor een paar dollar naar een buffet restaurant o.i.d. te gaan om te ontbijten.
Wij hebben vorig jaar ook in een Disney Hotel gelogeerd (All Stars Movies resort)en het ontbijt in het hotel zijn goedkoop en we zijn er n elk geval niet zo ziek van geweest als van het ontbijt bij "Wendy's ".
we gaan eerst 2 dagen naar een hotel en daarna 1 week in een villa. We willen de auto pas gaan huren als we naar de villa gaan.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
wendy1
we gaan eerst 2 dagen naar een hotel en daarna 1 week in een villa. We willen de auto pas gaan huren als we naar de villa gaan.
Ik neem aan dat je die auto al wel vast hier bespreekt. Ter plaatse huren is veel duurder.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Ta2 Gerrit
Ik neem aan dat je die auto al wel vast hier bespreekt. Ter plaatse huren is veel duurder.
Tuurlijk :-) De Equinox via usa-reisen.de :-)
Alleen als je in Disney's All Star Sport resort zit kun je eventueel naar een Mc Donalds lopen want vlakbij de ingang van de All Star resorts zit een Mc Donalds. Aangezien Sport het 1e resort is zou je dat nog kunnen lopen. Als je in Music of Movies zit wordt de afstand al wat minder om te lopen ;)
Wij zaten in de Beach Club en daar konden we in de Marketplace heerlijke verse magere yoghurt met vers fruit en granola krijgen. We hebben het er nog over! Heerlijk! Je kunt erin doen wat je wilt en klaar terwijl je wacht. Verser kan niet.
Ook hebben ze daar andere breakfast-items. Pastries maar ook gewoon brood. Zakken met bagels, bolletjes, fruit en je kunt gratis boter, jam en pindakaas pakken (en bestek).
Re: Restaurants reserveren
Ligt eraan in welk restaurant je wilt eten. Bij de meeste restaurants met bediening is reserveren aan te raden.