Nog even een vraag hierover,
Als je lekker wilt ontbijten en daar ff voor wilt gaan zitten (moelijke wakkerworders!!), ben je dan je table service meal voor die dag kwijt?
Afdrukvoorbeeld
Nog even een vraag hierover,
Als je lekker wilt ontbijten en daar ff voor wilt gaan zitten (moelijke wakkerworders!!), ben je dan je table service meal voor die dag kwijt?
Ligt er maar net aan waar je gaat zitten. Als je ergens gaat eten waar je bediend wordt (bijv Cinderella's Royal table) dan kost het je een table service credit. Maar ga je ergens zitten waar je zelf bij de counter je bestelling doet (bv bij Main Street bakery) dan kost het je je counter service credit
We zijn net terug van 3 weken WDW, waarvan we de eerste 2 weken free dining hadden. We hebben echter voordat we uitcheckte alweer geboekt voor volgend jaar, waardoor we dan voor de volle 3 weken free dining kregen, nu zelfs in combinatie met een family suite in All Star Music (normaal gesproken is die vrij snel uitverkocht i.c.m. free dining).
Wij willen ook voor het Disney Dining plan gaan. Er zit overigens geen voorgerecht bij (tenzij je de premium package neemt, of bij speciale restaurants 2x een table seating inlevert)
Maar het vreemde is, wij kunnen dit niet via ons Nederlandse reisbureau boeken. Heeft iemand hier ervaring mee? Moet je het gewoon terplekke aanvragen of werkt het anders?
Het is onderdeel van een package. Dus een combinatie van kamer & ticket. Ook is er een speciale combi mogelijk voor annual pass houders. Als jullie reisbureau dat niet kan boeken, dan hebben ze ófwel geen packages in hun assortiment, ófwel ze doen hun werk niet goed.
In deze officiële Disney brochure staat het heel duidelijk en compleet uitgelegd. Wellicht laten zien aan je reisbureau? http://adisneyworld.disney.go.com/me...ey%20World.pdf
Wij willen die "basic" dining plan doen. Heet geloof ik ook dining plan plus. Ik zie het namelijk niet zitten om 3 weken lang quick service te doen en we willen een aantal character dining experiences doen. Waarschijnlijk gaan we met al onze grootse plannen er als nog geld bij moeten leggen, maar dat zien we dan wel weer... lol. Dit wordt voor ons wel een heel bijzondere vakantie, dus dan mag het wat meer kosten.
Trouwens heeft iemand ervaring met de maaltijden daar? Ik heb gelezen dat het nogal grote porties zijn? Dat komt goed uit want we hebben een hongerige 2 jarige bij ons en die valt niet onder zo'n dining plan, dus ik ben van plan mijn maaltijden met haar te delen. Is dat te doen als je maar 2 maaltijden per dag eet?
Wij hebben het ook gedaan met onze toen 2-jarige dochter en dat ging prima. Wel bestelden we af en toe er een voorgerecht bij, dat we dan ook deelden.
WDW heeft haar jaarlijkse Free Dining weer aangekondigd. Bij verblijf met aanvang tussen 16 augustus en 3 oktober en boeking van minstens 3 overnachtingen + 1 dag MYW toegangspas, krijg je gratis, voor de duur van je verblijf, het Dining Plan. Deze actie geldt vanaf vandaag alleen voor Disney Visa Rewards members, maar de verwachting is dat dit vanaf 30 maart a.s. ook voor "general public" zal gaan gelden.
Meer info op www.mousesavers.com