Voor een diner vind ik het een minder enorme prijs, $21 voor lunch vond ik echt veel. En wij hadden geen goede bediening, dat scheelt natuurlijk ook, als je een leuke serveerd(st)er treft maakt dat eindeloos veel verschil.
Afdrukvoorbeeld
Voor een diner vind ik het een minder enorme prijs, $21 voor lunch vond ik echt veel. En wij hadden geen goede bediening, dat scheelt natuurlijk ook, als je een leuke serveerd(st)er treft maakt dat eindeloos veel verschil.
PetraVs , Je hebt ons toch ook geadviseerd om niet naar die dinershow te gaan van Spirit of aloha!?
:?: Of heb ik het mis?
Nee, dit is wat ik daarover schreef:
>>Kun je er niet meer onderuit dan? Mijn herinnering aan het strandje van het Polynesian Resort is, dat het die benaming nauwelijks verdient (wij logeerden er drie jaar geleden). Ook het resort zelf vonden wij voor de prijs oud en vervallen, zeker in vergelijking met andere Disney resorts. Maar de show ken ik niet, dus daar kan ik geen zinnig woord over schrijven.<<
Tja, sorry, ik vind waar voor mijn geld belangrijk en ik "adviseer" eigenlijk niemand, want smaken verschillen en wat voor de een te duur is en niet veel voorstelt, is voor de ander net weer leuk. Het enige wat ik doe is mijn ervaringen hier schrijven :).
Daar ben ik ook erg blij mee, Want ik heb vele recensies gelezen op mouse ears en daar waren vele ervaringen van mensen die hetCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Petra/VS
waardeloos vonden en slecht eten. :evil:
Daar in tegen vele goede veralen over Hoop Dee doo musical revue.
Dus dank zij jou toch even terug gebeld om het proberen te canselen! :wink:
En dat is gelukt! En nu ga ik vol spanning straks naar iets waar ik achter sta! Ik twijfelde enorm maar ben gewoon achter de ervaringen gegaan.
Ik heb wel geleerd om eerst andere ervaringen op te zoeken voordat ik reserveer. :P
En wat betreft Garden grill hebben wij goede ervaringen en gaan er gewoon weer naar terug.
Iderereen ervaart alles weer anders dan anderen.
http://img82.imageshack.us/img82/107...ill13ed.th.jpg
Groetjes Marisca. :D
Hier boven trouwens een foto van het rond draaiende restaurant.
The Garden Grill!
Iedergeval hebben wij afgelopen jaar diner gehad in Cinderella's Castle en Akershus Royal Banquet Hall. Beide restaurants zijn aan te Bevelen.
Cinderella's Castle:
Gelegen in MK. Geweldige lokatie. Je krijgt er een fotoshoot met Cinderella bij ( in de prijs inbegrepen) Je kunt kiezen uit een keuze menu, waarbij zij meen ik 3 verschillende voor,hoofd en nagerechten serveren. Tijdens het eten wordt er een show opgevoerd die naar mijn idee kort is,maar wel leuk.
Het is vrij duur, maar wij vonden het zeker de moeite waard. Je moet het ver van te voren boeken, daar het het meest populaire character dining restaurant is in disney. Telefonisch reserveren en betalen met credit card.
Akershus Royal Banquet Hall:
Gelegen in Epcotcenter en wel in Noorwegen. Leuk restaurant, waarbij je kunt kiezen uit verschillende hoofdgerechten. Het voorgerecht kun je zelf halen aan het lopend buffet. Tijdens het eten komen vele bekende prinsessen voorbij waamee je op de foto kunt. Dus fototoestel of film camera niet vergeten. Als ik mij niet vergis zie je: Belle, assepoester, doornroosje, mulan, sneeuwwitje en Ariel.
Onze dochter van 5 heeft in beide restaurants ontzettend naar haar zin gehad. Ook wij ( de ouders ) hebben ons geamuseerd.
Het eten is in beide restaurants meer dan goed, waarbij het in Cinderella's Castle voortreffelijk was. Ik kan jullie beide aanraden, waarbij Cinderella wel ontzettend duur is. Ga je met een meisje er naar toe, vergeet dan beslist niet een prinsessen jurk mee te nemen. Het zijn onvergetelijke momenten.
Pascal
We hebben vandaag gereserveerd voor lunch in Cinderella's castle een keer ontbijt in Akershus (Epcot) en een keer ontbijt in Restaurantosaurus in AK. We hebben er nu al enorm veel zin in!
Wel een tip voor als je dit wilt doen, wacht niet te lang, de mevrouw waar wij reserveerden keer eerst per ongeluk in april, en dan hadden die dagen al niet meer gekund, vooral Cinderella's Castle schijnt heel snel vol te zijn.
Groetjes,
Hester
Zie hier een overzicht: http://www.allearsnet.com/din/cbchar.htm
Ontbijten met Knabbel en Babbel (Chip and Dale) kan bij Chef Mickeys (Contemporary Resort)
http://www.allearsnet.com/din/cmchip.jpg
Wij hebben op 30 april gegeten bij Chef Mickey's maar Knabbel en Babbel waren daar niet meer. Voorheen waren ze er altijd maar afgelopen keer dus niet meer. Wij vroegen het nog aan de serveerster maar die gaf niet echt een duidelijk antwoord: They are gone.....
Ik weet dat er een restaurant is in Epcot (The Garden Grill) waar ze wel zijn maar of je daar ook kan ontbijten? In ieder geval wel lunchen en dineren.
.