Wanneer hotels te boeken?
We hebben inmiddels dus onze tickets geboekt, we gaan 26 april 2008 naar Miami, en vliegen 10 mei terug vanaf Orlando.
Nu is mijn vraag, wanneer kan ik het beste de hotels boeken? We willen toch wel alles van te voren regelen en niet ter plekke nog gaan kijken. ( met een kind vind ik dat toch minder dan dat je met zijn tweeen bent).
Ik dacht begrepen te hebben dat je als je echt een Disneyhotel wilt, dat zo snel mogelijk moet doen als de prijzen bekend zijn, maar wat voor de andere hotels? En klopt dat ook, van Disneyhotels?
Ik zie dat er voor die periode op de sites zoals Expedia, de hotelsites zelf etc., nog niet zo veel prijzen bekend zijn, of dat die toch vrij prijzig zijn.
Zoals het er nu naar uitziet willen we eerst een nacht in Miami blijven, daarna 3 nachten op Key West, dan 3 nachten Fort Myers, en dan een week Orlando.
Over Key West had ik ook nog een vraagje, Het blijkt zo te zijn dat als wij die zondag daar naartoe willen, je net de laatste dag van het feest van het uitroepen van de Conch republiek is. Iemand ervaring met dat feest, en zou het op zo'n laatste dag ook nog lastig zijn om een kamer daar te krijgen?
Groetjes, Sandra
Boeken of op de bonnefooi?
Wij vliegen 20 september op orlando. We hebben alleen de eerste 3 nachten in Orlando geboekt en willen vandaar uit verder kijken. Voordeel als we het ergens niet leuk vinden kunnen we weg en als het leuk is kunnen we blijven.
Nadeel, misschien is er soms geen plek.
Zijn er mensen die ervaring hebben met deze manier van reizen?
gr
Danielle