Re: Vliegtickets 2015: Hoogseizoen (juli/aug)
€ 650 is zeker een mooie prijs voor de zomermaand. Wij hebben voor afgelopen zomer iets van € 678 pp betaald en dit was zelfs nog met een overstap. Heb daarna de prijzen wel een beetje in de gaten gehouden, maar volgens mij zijn er geen tickets voor veel lagere prijzen te koop geweest.
En Dusseldorf is ons prima bevallen qua vertrek (ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar jullie wonen).
Waar heb je die tickets gezien? (ben ook al weer voorzichtig aan het kijken voor volgend jaar, hahaha)
Bij skyscanner gezien.. de ene keer is het s' morgens 650..en dan later loopt hij iets op naar 657...maar uiteindelijk komt hij er toch weer op terug.
Wij hadden 1000,- per ticket begroot.. dus dat scheelt toch 2000,- om te besteden in Florida zelf.. :)
Volgens mij is de reis zelf wel te doen. 1 overstap of in Madrid of in Chigago. Totaal heenreis zo'n 13 uur.
Voor die periode denk ik niet dat er vanaf Schiphol zulke prijzen zullen komen, ik zou voor deze prijs inderdaad boeken in het hoogseizoen.
dat blijft koffiedik kijken . ik heb vorig zomer 515 euro betaald vanaf amsterdam en velen met mij . neemt niet weg dat het een prima prijs is . ik zie alleen op tegen de autorit bij terugkomst naar nederland . ik weet hoe moe ik dan ben
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door
Mads2010
Wow!! Prijzen rijzen de pan uit. We zoeken tickets voor 2volw. en 1 kind vanaf Düsseldorf of Amsterdam met een retour naar Miami, vertrek op 25 juli en terug op 18 augustus. De prijzen gaan nu naar € 917 p.p. Iemand nog tips of onontdekte prijsknallers?
Moet het persé Miami zijn? Met Air Berlin vlieg je in die periode vanaf Dusseldorf naar Ft. Myers rechtstreeks voor 753 euro.
Waar heb je deze prijs gevonden ik kom hoger uit via skyscanner.
En bij vertrek op 28-07 (3 dagen later) E697,--
Tot max 3 personen 697 vanaf 4 personen 730
Dusseldorf - Fort Meyers scheelt voor ons ruim € 300 met zijn drieën. Is overwegen waard, maar betekent wel dat onze hele planning op de kop moet inclusief huren van auto, camper en hotels. Leuk luxeprobleem hoor...Zoeken naar de beste tickets!
Gokken toch op reguliere vlucht Dusseldorf - Miami v.v. Richtprijs waar het voor doen: € 2000-2200 (vertrek 25 juli, terug 18 augustus).