Wie heeft er in Florida Laptop-onderdelen gekocht
Hoi Ik neem mijn latop mee maar de accu is slecht in NL kost een nieuwe ongeveer € 120.- euro weet iemand of dit in florida goedkoper is en of het uberhaupt gaat.
Zo ja waar kan ik daar het beste zijn...
Sky powernote a4231 amd athlon 2500+
Re: Wie heeft er in Florida Laptop-onderdelen gekocht
Gezien de verscheidenheid aan typen en merken van accu's en laptops denk ik dat je wel veel geluk moet hebben om zo maar ergens de juiste uit voorraad te kunnen kopen.
Als je merk en type van je laptop vermeldt heb je wellicht meer kans op een goede reactie hier op dit forum.
Knaapje
Re: Wie heeft er in Florida Laptop-onderdelen gekocht
Ik wil niets afdoen aan de kwaliteit van het notebook, maar als ik dit lees op de site van de fabrikant:
.......Sky is een nederlands bedrijf dat haar producten assembleert in Nederland. De computers worden gebouwd op basis van producten van uitstekende producten geproduceerd door wereldspelers. Zoals……
dan is de kans klein/nihil, dat je het in Florida aantreft. Het is een Nederlands merk.
Misschien is echter de accu van een universeel type, wat in een ander merk ook voorkomt. Je komt daar alleen achter door met de accu bij je bij een leverancier te gaan shoppen. Ik zou daar mijn kostbare vakantie tijd in Florida niet aan besteden, misschien spaar je nauwelijks iets uit.
Of het risico nemen, dat je via 110V moet werken of hier een reserve-accu kopen.
Knaapje
Problemen met meenemen laptop??
Hallo allemaal
een collega van mijn vriend is onlangs in newyork geweest, en op de luchthaven deden ze nogal moeilijk omdat hij zijn laptop bij zich had?
ze wilde ook een aankoopbon zien, en vroegen hoelang het was geleden dat hij in amerika was geweest, en nog meer van dat soort dingen.
en naar zeggen mocht hij bijna het land niet in, en dat vanwege die laptop??
heeft iemand hier ook ervaring mee?? doen ze op orlando airport ook zo moeilijk???
groetjes
Re: problemen met meenemen laptop??
Was dat in Nederland of in Amerika?
Ik vind het een vreemd verhaal, het halve vliegtuig reist tegenwoordig met een laptop, wel moet je hem uit de tas halen en los in de bak door de scanner laten gaan, maar verder heb ik nog nooit problemen gehad.
Misschien was die vriend van je voor de eerste keer, en was hij een beetje beduusd van de strenge veiligheidsmaatregelen.
Ik neem altijd mijn laptop mee, en heb nog nooit een aankoop factuur hoeven laten zien.
Eric