Op de achterkant van je CC staat een telefoonnummer dat je kunt bellen.
Afdrukvoorbeeld
Op de achterkant van je CC staat een telefoonnummer dat je kunt bellen.
Klopt, maar dat is inderdaad het nummer in geval je je kaart verliest of gestolen wordt, dus om te blokkeren. Overigens zijn beide cc nu gedeblokkeerd, wellicht heeft het mailtje dat ik gisteren stuurde hiermee te maken. Sorry Teleton, nu stop ik hier over de cc :-)
Hier een tip, die ik nog niet voorbij heb zien komen; ipv van bij Walmart en dergelijke ATM bij gasstations geld uit de automaat te halen, kan dit ook bij Bank of America of een Credit Union.
Bank of America rekent $3 per transactie, de Credit Unions $2. Ik meen dat de service ATM's meer berekenen.
Trouwens in my neck of the woods....Brevard County kan ik nog steeds bij Walmart en Target pinnen met cash-back, zelfs bij Sam's Club
Van de week dus even geprobeerd maar helaas geven de Nederlandse passen in ieder geval problemen bij het betalen bij een walmart. Zowel ING als Rabobank debitcard(pinpas) werden geweigerd. Overigens werkt de Creditcard hier wel dus je kan wel je boodschappen afrekenen.
Bij de andere supermarkt ketens konden we tot op heden wel met de debitcard betalen.
Gegevens inmiddels doorgezet naar de ING.
Gisteren bij de Super Target geen probleem gehad om te pinnen en cash back te krijgen.
Behalve in de Walmart werkt de debitcard ook gewoon in de andere supermarten. En inmiddels een reactie gekregen van de ING, moet zeggen dat ik het een wel erg simpel antwoord vindt aangezien we in mei nog wel konden pinnen.
Citaat:
Wij begrijpen dat het vervelend voor u is dat uw Betaalpas niet wordt geaccepteerd door Walmart. Graag gaan wij hier op in. Met uw Betaalpas kunt u betalen in winkels waar u het Maestro-logo ziet. In sommige landen staat het oude Cirruslogo in winkels. In winkels waar u het Mastercard-logo ziet, kunt u niet altijd betalen omdat de soft- en hardware van die bedrijven nog niet zijn aangepast op het nieuwe pinnen. Wij wensen u een gelukkig 2012.
Ook ik ondervind weinig problemen met mijn debitcard. In alle Publix supermarkten waar ik tot nu toe ben geweest ook gewoon cash-back gekregen.
Alleen bij een tankstation werd mijn debitcard geweigerd