Laat je het weten wat je daar aantreft, wat betreft de internet faciliteiten en de rest van je appartement ?
Hopelijk kan mijn reisorganisatie er voor zorgen dat ik gewoon met 2 laptops kan internetten in Cane Island :lol::wink:
Afdrukvoorbeeld
Je reisorganisatie kan een voorkeur noteren voor Internet in de condo. Maar hoeveel laptops je kan aansluiten, daar hebben ze geen invloed op. Maar goed, de mogelijkheden om je verbinding uit te breiden zijn je al eerder aangedragen..
Ik zal het nog wel laten weten. Bij de voorkeuren heeft USAFV aangegeven een internetverbinding te willen hebben (heb ik zelf niet eens om gevraagd :mrgreen: ). We zien wel, als ik het niet heb, maakt het me ook weinig uit, ik weet wel waar ik hier en daar gratis internet kan vinden. In NYC, waar ik twee weken terug was, moest ik 10 dollar per dag betalen, dat doen we dus niet. Overal gratis WiFi. Toen alleen m'n iPod Touch mee, maar nu gaat wel de netbook mee, alhoewel die bijna overbodig is geworden. :)
Zijn er voorzieningen om je was op te hangen (om te drogen) ?
Er is een wasdroger en een wasmachine. Wellicht ook nog wel een droogrek maar die heb ik niet gebruikt.
Op te hangen? Het drogen van wasgoed op de balkonnetjes wordt ontraden. Nat wasgoed; daar kruipen de beestjes graag in. Drogen, dat doe je in de droger....Citaat:
Full size washer and dryer in separate laundry facilities room.
Helemaal niet over nagedacht, aan een droger...
Mijn excuses Ton & Njit :-D
Wat is dat nou voor mannenpraat, je kunt toch niet alles in de droger gooien!#-o