Ook ik heb voor ons vijven een combi Seaworld-Busch-Aquatica gekocht. Scheelt 5 x ongeveer 25 dollar, kunnen we toch weer een dagje van eten, of niet\\:D/.
Afdrukvoorbeeld
Ook ik heb voor ons vijven een combi Seaworld-Busch-Aquatica gekocht. Scheelt 5 x ongeveer 25 dollar, kunnen we toch weer een dagje van eten, of niet\\:D/.
Ook wij ( Frans45 en Patgooss) hebben zojuist 6 tickets gekocht en uitgeprint.
Met deze dollarkoers is het wel erg interresant.
Nu mag het maar snel 21 april worden dan mogen we weer.
Er staat ons weer leuke trips te wachten en ook shoppen is een favoriete bezigheid.
Patgoos en Frans45
Ga ze ook zo bestellen. Is toch wel een mooie prijs.
Marijke8
Bij mij is het geld wel van de CC afgeschreven maar ik kom niet meer op de internetsite om mijn kaarten uit te printen.
Gelukkig heb ik van mijn kaarten 1x copy...nu moet ik deze maar aantal keer kopiëren en mee nemen
Gr. Dennis
Dennis, heb je geen email gekregen dan? Wij wel, gelijk al, en zelfs 2 keer: een keer bevestiging van bestelling met print mogelijkheid, en 1 keer bevestiging van betaling, ook weer met print mogelijkheid.
Nee ik heb geen e-mail ontvangen, laatste pagina heb ik de rekening en de tickets uit geprint.ik kan ook geen mail naar hun sturen.
Maar ik heb wel betaalt en ook dat duurde vrij lang voordat het op mijn online overzicht kwam.
Gr. Dennis
Klinkt als een type foutje in je e-mail adres....
Ik zou toch even mailen... je krijgt namelijk een e-ticket met streepjescode.