Spanning ten top: dacht ik toch even dat de Potbelly er bij in zou schieten. De rest is bijzaak!
Afdrukvoorbeeld
Spanning ten top: dacht ik toch even dat de Potbelly er bij in zou schieten. De rest is bijzaak!
yes!!!!! Weerom een leuk verslag om te lezen .
Hallo Marion en Gerrit,
Het begin van jullie verslag staat er weer, heerlijk hoor om jullie belevenissen weer te mogen lezen en zo als we van je gewend zijn Gerrit, weer fantastisch geschreven,
tot het volgende verslag
grtjes Mineke
Wat leest het toch weer lekker dat verslag Gerrit ik kijk al uit naar de volgende delen
Ach, zo maak je nog eens wat mee ;) ! Wij vlogen overigens met Delta deze keer, vanaf een andere pier, E22 (helemaal achterin natuurlijk) ... Dus in de buurt, maar toch ver weg ! Bij ons heeft het gisteren flink gesneeuwd; ik hoop voor jullie op ander weer :mrgreen: ! En ook al een mooie auto-swap gemaakt zag ik, helemaal prima ;)
Ja, die C is niet van 'Cleared'. :)
Ik dacht dat je de auto ging ruilen ivm een defect, maar gewoon omdat ie kleiner was dan waar je voor had betaald. Van de 5x Amerika, heb ik 3x een auto moeten ruilen ivm defecten. Voor mij dus bijna een gewoonte om de dag er na weer te ruilen. Krijg je altijd wel een free upgrade. Heb je in jouw geval niets aan, als je er ook voor hebt betaald. :mrgreen:
Dan moet je wel consequent blijven Corrus, dan is het ook Baliejer :-D
Maar lekker verhaaltje Ta2 Gerrit en we zullen er vanaf nu op letten dat we geen C in ons paspoort krijgen bij de immigratie.