Sheraton Suites in Plantation kun je eens bekijken: http://www.starwoodhotels.com/sherat...:PRORLM,RP:SPG
Ligt een stukje landinwaarts vanuit Ft. Lauderdale Beach, richting de Sawgrass Mills Mall. Goed bereikbaar.
Afdrukvoorbeeld
Sheraton Suites in Plantation kun je eens bekijken: http://www.starwoodhotels.com/sherat...:PRORLM,RP:SPG
Ligt een stukje landinwaarts vanuit Ft. Lauderdale Beach, richting de Sawgrass Mills Mall. Goed bereikbaar.
Met 3 single beds heb ik nog nooit gezien en toch al in verschillende hotels geweest.
Wel kamers voor 5 / 6 personen maar wat je dan vaak ziet is 2 x queen en 1 x een bedbank.
Werkt prima maar ja moeten wel enkele personen naast elkaar liggen.
Zie je ook bij het voorbeeld van Michael66
Embassy suites hebben een aparte slaapkamer en zitgedeelte met keuken waar een bankbed in staat.
Er is een Embassy suites in Fort Lauderdale zag ik, zij hebben ook kamers met 2 double beds.
Succes.
Iemand ervaring met het slapen op van die bedbanken zijn die wel een beetje comfortabel ?
Kan je niet beter gewoon 2 kamers met tussendeur nemen?
Heb je bijv. 2 keer 2 queensize of doubles. 8 slaapplekken in 4 bedden.
Holiday Inn Express exec airport Fort Lauderdale heeft suites met 2 queen beds en een sofa sleeper. Kamers zijn ruim en hotel erg goed.
A Sea Garden Resort in Fort Lauderdale hebben ook a bedroom deluxe 2 2persoonsbedden in aparte slaapkamer met sofa sleeper, ik kan nog niet zeggen hoe het is want wij moeten er nog naartoe. Het ligt ook erg dicht bij het strand dat trok ons ook wel.
Voorlopig is onze keuze gevallen op spring hill suites in boca raton dus niet fort lauderdale.
Hoi,
Ik ben me aan het oriënteren voor onze vakantie volgend jaar.
Ik ben flink aan het zoeken naar leuke hotels waar we willen verblijven.
Nu heb ik de volgende vraag en hoop dat jullie wat helderheid kunnen verschaffen.
Wij zijn een gezin van twee volwassenen en 3 kinderen in de leeftijd van dan: 5-6-12.
Als ik een top hotel heb gevonden bijvoorbeeld bij booking.com is de prijs voor een 4 persoonskamer € 428,- voor 3 nachten.
Voor ons gezelschap geeft hij aan € 1028,- voor 3 nachten.
Waarom scheelt dit zoveel en hoe zit het met de voorwaarden van het hotel... daar staat:
Kinderen van alle leeftijden zijn welkom.
Voor alle extra kinderen of volwassenen geldt een toeslag van 20 USD per nacht wanneer er gebruik wordt gemaakt van de reeds aanwezige bedden.
Gratis! Bij een verblijf van één kind tot 2 jaar oud wordt geen toeslag in rekening gebracht wanneer er gebruik gemaakt wordt van een babybedje.
Maximum aantal babybedjes in een kamer: 1.
Er is geen mogelijkheid voor extra bedden in de kamer.
Toeslagen worden niet automatisch meegerekend in het totaalbedrag en dienen bij het uitchecken apart betaald te worden.
Kan ik dan toch de vierpersoonskamer boeken en dan extra betalen voor het 3e kind? a 20USD per nacht?
Ik hoor het graag van jullie.
Groetjes,
Yvon.