Sorry hoor maar dat vind ik toch wel erg onverstandig. Behalve dat je koffer kwijt kan raken wordt er ook veel mee gegooid en gesmeten. Dat is niet echt goed voor je camera.
Dure spullen horen gewoon niet in je koffer. Onvervangbare zaken ook niet.
Afdrukvoorbeeld
Wij willen rechtstreeks boeken op de site van US Airways.Wie heeft er ervaring met US Airways? en kunnen we wel eigenlijk rechtstreeks boeken in Amerika. Volgens mij voorkomen we dan de extra belastingen die per 1 juli ingaan.
gaarne jullie ervaringen.
gr astrid
Nou ervaring daarmee heb ik niet...maar de tax omzeil je niet, het gaat om de plek van vertrek, als dat Amsterdam is na 1 juli dan moet je de tax toch betalen, ook als het een amerikaanse maatschappij bereft.
hallo
Met US Airways kun je rechtstreeks boeken, maar niet naar Florida.
Wij hadden een tussenstop in Phillidelphia. Of bedoel je op een amerikaanse site boeken?
De vliegtax of milieubelasting kun je alleen ontlopen als je niet vanuit Nederland vertrekt.
Veel succes
Ervaring met US Airways? Ja, die heb ik, maar helaas een heel erg slechte. Kijk maar eens in mijn reisverslag van 2007.
Rechtstreeks op de site boeken kan alleen als je een worldwide site gebruikt, als je via de gewone (amerikaanse) site boekt kan dit vaak niet vanwege dat ze geen andere landen creditcards accepteren.
Ik heb met de maatschappij zelf geen ervaringen.
Tax omzeil je niet, die moet je dan gewoon bij het inchecken alsnog betalen want zoals al gezegd, het gaat om de plaats van vertrek en betalen moet je zowieso.
Er is een speciale EU site : http://www.usairways.com/awa/content...U/default.aspx , daar kun je ook boeken.
Wij vliegen de 25e , vanaf Frankfurt met een tussenstop in Philadelphia. Ik hou nu ruim een maand op dagelijkse basis "onze" vluchten in de gaten, en tot nog toen zou ik elke keer zonder vertraging aan zijn gekomen.
Lijkt dus op dat gebied een prima maatschappij te zijn, al bieden resultaten uit het verleden ........
Wij wilden ook boeken bij US Airways, maar uiteindelijk bleek boeken van de US Airways vlucht via D-Reizen verreweg het goedkoopste.
Wij hebben ook eerder met US airways gevlogen,alles prima verlopen.
Geen vertragingen en een vlot verloop.
Ik vind het helemaal niks...hebben 3 jaar geleden véél te lang moeten wachten voor de vervolgvlucht... de bagage afhandeling liep ook al achter... die kregen we pas een dag lateri...
Nu vindt ik Philadelphia geen lekker vliegveld... en had cabine personeel kennelijk ook al een chagrijnige bui...
US Airways??? Nee... voor mij niet meer...