Kijk op de site van AL voor alle informatie. De reden? In Rotterdam zeggen ze: "vraagt niet hoe het kan maar profiteert er van".
Afdrukvoorbeeld
Kijk op de site van AL voor alle informatie. De reden? In Rotterdam zeggen ze: "vraagt niet hoe het kan maar profiteert er van".
Afgelopen November zijn we met Aer Lingus geweest en hebben zonder de schuld van Aer Lingus wel een berg vertraging gehad zowel op de heen[Dublin dicht] als terugreis [Schiphol dicht slecht weer] .
http://theocynthia.blogspot.com/
Maar verder goede beenruimte en eigen beeldscherm wat je zelf kan starten wanneer je wilt.
Hou er rekening mee dat het een knap eind lopen is in Dublin met de overstap.
Voor de immigratiedienst afhandeling in Dublin, het stond toen ook op de site van hun maar dat was volgens hun niet meer[was wel geweest] .
Het enige was dat we daar al het douanebriefje konden invullen wat je normaal in het vliegtuig krijgt.
En wij vonden een voordeel dat je op de heenreis vroeg in Orlando bent en terug een nadeel laat in de ochtend op Schiphol.
Dit jaar met United maar hoofdzakelijk voor de prijs [450euro].
Dat was nog tijdens de verbouwingen op Dublin Airport. Alles is daar nu klaar en Aer Lingus regelt alles in terminal 2.
All Aer Lingus services, with the exception of some Aer Lingus Regional flights, now operate from Terminal 2.
Other airlines operating from Terminal 2 include Etihad Airways, Delta, Continental Airlines (United), US Airways and American Airlines.
The US Customs & Border Protection (CBP) facility is now fully operational in Terminal 2. For more information on CBP facilities and requirements go to: www.dublinairport.com/gns/about-us/advanced-passenger-information.aspx
Hoelang moet je rekenen ´voor de overstap is 1 u 30 voldoende ?
Aer Lingus heeft ons 2u 10 gegeven, ik neem aan voldoende voor alle formaliteiten.
^^ als ik kijk voor vluchten van belgie uit komt er telkens geen 2 u overstaptijd . Ik ben bang dat we dat niet gaan halen .
Als het nog net zover lopen is als vorig jaar kan je het in een uur halen maar dan mag je geen vertraging hebben en de veiligheidcheck niet te druk.
Beste,
Wij zouden in december 2008 vertrekken vanuit Brussel met American Airways maar kregen 's avonds laat te horen dat er een technisch defect was en we werden ingecheckt in Brusselse hotels. De luchtvaartmij heeft niets maar dan ook werkelijk niets gedaan om al die mensen op andere vluchten te krijgen, het was een schande. Er stonden daar gezinnen met jonge kinderen, Amerikaanse studenten die terugwilden voor kerst, schrijnend ! We moesten de volgende dag terugkeren naar de balie tegen 7u en dan zouden ze ons op een vlucht zetten maar de balie was gewoon gesloten !!! Wij hadden gelukkig die nacht zelf het heft in handen genomen en vluchten gevonden met Air Lingus, zij hadden nog 13 plaatsen vrij. We moesten om 5u op Zaventem zijn. We hebben zoveel mogelijk mensen opgetrommeld om ze mee te nemen. Dan nog maakte AA problemen om onze tickets over te zetten, we moesten maar opnieuw betalen of thuis blijven !!! Maar we hebben doorgezet en zijn vertrokken met Air Lingus. Zeer goede vlucht gehad, heel vriendelijk personeel, jammer genoeg hadden we wat vertraging en het was al krap. Dus wij het personeel daarover aangesproken. Geen probleem, de piloot de luchthaven in Dublin gecontacteerd. Daar stond ons iemand op te wachten met plakkaatje "people for Orlando", aparte check-in geopend voor ons en ons met wagentje door luchthaven gereden zodat alles nog net op tijd verliep. We werden zelfs uitgezwaaid, vliegen met Air Lingus, direct opnieuw !!!
Ik heb nog een ander vraagje,ik heb geboekt bij Air Lingus,nu vraag ik me alleen af wanneer je de E Tickets binnenkrijg,verleden jaar heb ik via Butgetair geboekt en kreeg ik ze gelijk,nu heb ik dus via Air Lingus geboekt en heb ik eigenlijk alleen een sms gehad en stel dat ik die kwijtraak heb ik dus niks...Ik heb dus ook geen boekingsbevestiging van hun gehad...