-
Re: Shooting guns
Die in Las Vegas is wel compleet anders dan Riegs bijv. Daar komt echt een instructeur met jou en jouw gezelschap mee, die ook strak achter je blijft staan en alles in de gaten houdt.
Bij Riegs is het wat losser. Hier is je mandje met wapen, kogels, doel en oog/hoorbescherming, daar is de baan en zoek het maar vrolijk uit. Have fun !
Of dit nou beter of slechter is of niet, ik vond het wel prettig ak.a. kicken.
-
Ik denk dat de eerste keer een persoon die mee gaat wel beter is. Op 39th street krijg je ook alles mee in een mandje en inderdaad 'have fun'. Zelf alles uitzoeken, kogels erin etc. etc. blijken ze verkeerde kogels mee te hebben gegeven voor het machinegeweer. Moet je je wapen laten liggen, teruglopen en hulp vragen enz. uiteindelijk erg veel plezier gehad, ik vond het al zo gaaf toen m'n jongere broer maar begon met schieten en ik nog aan het filmen was :) Kwam niet meer bij van het lachen omdat het zo prachtig was. :mrgreen:
Riegs had geen machinegeweren toch? Bij dat police museum hebben ze voornamelijk handvuurwapens, en dan een Beretta Cx4 Storm, maar dat is dan ook de enige carbine. Die op 39th street had van alles... Uzi's, AK47's, Shotguns, de bekende Desert Eagle etc.
-
Riegs heeft nog een tweede baan die langer is en waar ook zwaarder geschut aan bod komt, maar ik heb er eerlijk gezegd nog nooit echt naar geinformeerd.
Nu hoeft een machinegeweer van mij ook echt niet zo. Ik ben meer van target-practice met zoveel mogelijk verschillende pistolen en revolvers.
In Las Vegas was het ook mogelijk, en het is best kicken om in een paar seconden een heel magazijn weg te blazen maar daar blijft het dan ook bij, vindt ik dus.
Wel een dure hobby overigens; 50 rounds, 20 dollars, 2 seconden ;-)
-
Ja dure hobby inderdaad. Gewoon met korte salvo's schieten. Niet de knop indrukken en je hele magazijn leegschieten op een target. :)
Toch gaf de Glock mij een machtiger gevoel, de MP5 leek meer een speelgoedwapen, minder recoil. Zal nog wel even zien of het Riegs wordt of die andere baan waar ze ook die Beretta Cx4 Storm hebben. Maar eerst de dame in kwestie die ook mee gaat,over halen om toch eens te gaan schieten. Maar ik heb zo'n idee dat er maar weinig Florida Forum bezoekers naar de schietbaan gaan op vakantie? In reislogs lees ik het eigenlijk ook heel erg weinig. Lees ik er overheen of zijn wij een van de weinigen?
-
Er zijn er wel wat meer (zie vorige pagina's), maar de meesten gaan liever naar Disney :grin:
:-k Misschien is een combinatie van beiden wel wat :twisted: Eendejacht :mrgreen:
Just kiddin', ieder zijn ding, uiteraard.
-
Zo is dat, moet ook niet te populair worden, anders gaan de prijzen van het schieten ook omhoog :mrgreen:
Ik heb Riegs nog even een mailtje gestuurd wat ze in het assortiment hebben, dit stond niet op de website. De website is een beetje eenvoudig. :) Ik wacht het rustig af.
Update:
Mailtje teruggehad van Rieg's, ze hebben alleen semi-auto handguns en revolvers. Ik denk dat die 2e baan voor eigen wapentuig is? En geen airco... ik heb geen zin om nog eens erger te zweten dan een otter op een bloedhete baan met een hete blaffer in je handen. :mrgreen: Toch maar een bezoekje aan het politiemuseum brengen denk ik.. :)
-
wij hebben op n schietbaan op de hoek van john young pkwy en 39 street geschoten met n m16 glock magnum 44 ik ben filmgek ik wilde dat toch perse n keer doen mijn vrouw heeft ook n paar keer geschoten
-
Heet daarbinnen of niet? Ondanks de grote ventilator.
Die emmers vol met lege hulzen moest ik toch wel om lachen daaro. :)
Met wat voor Glock heb je geschoten? Ik daar met een Glock 34 9mm. Daar alleen al kwamen mooie klappen vanaf!
Over een week of 2 1/2 weer knallen, heb er zin in. :mrgreen:
http://img197.imageshack.us/img197/5698/dsc03026m.jpg
Ik krijg net een bericht van APHF Shooting Center (bij Titusville), dat er een change of law is, waardoor alleen US Citizens en Resident Aliens (greencard) wapens mogen huren.... ik heb nog even navraag gedaan daar over hoe of wat... nu moet ik weer een andere baan zoeken om te knallen waar ze wel airco hebben... en anders wordt het maar peentjes zweten weer....
-
jkg: Als je geen wapen kunt huren moet je het mij maar even laten weten.
Het wordt hoog tijd dat er wat munitie door mijn glock gaat. (glock 30, 45ACP)
-
Het gaat om ranges die een Federal Firearms License hebben.
Dus dan zou je dat idd na moeten vragen.
VonDutchga, bedankt voor je aanbod,waar zou (mag) je je wapen nog meer leegschieten behalve op de banen? Of mag je in je achtertuin lekker target practice doen?
Als ik een Glock had hier, wist ik het wel (dat ik er met enige regelmaat wat dozen doorheen zou knallen). :mrgreen: