De meeste huurauto's zijn een paar maanden oud. Die spelen gebrande cd's prima af. De meesten zullen ook cd's met daarop MP3 afspelen. iPod dock zal er waarschijnlijk niet inzitten...
Afdrukvoorbeeld
De meeste huurauto's zijn een paar maanden oud. Die spelen gebrande cd's prima af. De meesten zullen ook cd's met daarop MP3 afspelen. iPod dock zal er waarschijnlijk niet inzitten...
Bij sommige auto's heb je al wel een radio met een mini-jack AUX ingang voor de pod.
DE Nissan Murano en de Saturn Vue hadden dat i.i.g. de laatste keer wel.
Ik ben ook druk aan het kijken voor een auto, maar lees nu dat je de credit card moet afgeven. Ik neem aan dat je die wel direct weer terug krijgt nadat ze wat gegevens genoteerd hebben.
grtz, Sander
Wij gaan weer in oktober voor 1 weekje naar Orlando.
Dit keer samen met vrienden en aagezien wij graag met elkaar zijn hebben we besloten om een grote bus te huren.
Maar nu vraag ik me af ,mag ik daar eigenlijk met mijn gewone internationale rijbewijs wel in rijden.
Heb wel in de algemene voorwaarde van het verhuurbedrijf(national) gekeken,maar niet gezien of elezen dat het niet mag.
Er staat alleen dat personen onder de 25jaar of boven de 65jaar meer moeten betalen.
Wie weet hier antwoord op of heb ditzelf meegemaakt.
Gr Desiree
welke auto's zijn het meestal dieje krijgt als je de kleinste klasse neemt groter heb ik ook niet nodig meestal staat de chevrolet aveo als voorbeeld maar kan me voorstellen dat je wel keus hebt uit andere modellen
Informatie hierover vind je in dit topic.
dank u wel
Ik ben echt een superleek wat auto type's betreft, helemaal de merken in USA.
Bij boeking hebben we een Equinox aangevraagd, maar ik heb ondertussen begrepen dat het een uniek iets is als je die dan ook mee krijgt!
Nu ben ik dan zeer benieuwd wat een beetje een "vergelijkbaar" merk/type auto is die ze je dan in de plaats kunnen geven, soms zie ik nl op de site van Alamo een hogere klasse, maar dat is dan volgens mij een compactere auto.
Kunnen jullie misschien wat merken roepen die ook lekker groot zijn en waar toch op z'n minst 3 koffers of meer in passen!
Groetjes Marja